1998 Sportster - kaasari

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

VSorjonen
Viestit: 147
Liittynyt: 09:12 27.05.2010.

1998 Sportster - kaasari

Viesti Kirjoittaja VSorjonen »

1998 Sportster - kaasari

Moro,
tämä menee enemmänkin "luetun ymmärtäminen" osastolle... Minulla on kyllä manuaali ko keksinnölle mutta jos ymmärsin suht oikein niin tuon vuosikerran kaasutin ei ole millään muulla kiinni kuin kansiin tulevalla tukiraudalla ?

Eli jotenkin tähän tyyliin : kaasutin tulee imusarjaan kiinni vain sen kumitiivisteen kanssa. Ilman mitään klemmaria yms ?

Kuva kertonee paremmin :
kaasari
kaasari

-Vesa
Road King 2004 & Softail Standard 2006 & Sportster 1998 & Sportster 1990
Avatar
Kiwi
Viestit: 2159
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: 1998 Sportster - kaasari

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Olet ymmärtänyt aivan oikein, useimmiten kaasutin pysyy paikoillaan ilmansuodattimen ansiosta.
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: 1998 Sportster - kaasari

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Alunperin ilmansuodatin, joka on kumpaankin kanteen kiinni, on pitänyt kaasarin tiukasti kumiholkin sisällä.
Jos putsari on vaihdettu johonkin toisenlaiseen, tarvitaan aina kaasarille tukirauta, tai putsarin runko, joka kiinnittyy orkkisputsarin tavoin kansiin ja kaasariin. Muuta konstia ei alkuperäisen mallisen kaasarin kiinnittämiseen ole.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin