Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Avatar
pressa
Viestit: 341
Liittynyt: 10:22 23.09.2002.

Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Arvoisa kerhomme jäsen.
Tämän vuoden jäsenmaksulaskut on lähetetty 19.10.2021, ja eräpäivä oli 30.11.2021.
Mikäli maksu ei ole kirjautunut jäsenrekisteriin 28.2.2022 mennessä, jäsenyys katkeaa automaattisesti.
Jos sen jälkeen kuitenkin haluaa jäseneksi, pitää liittyä uudestaan täyttämällä jäsenhakemuslomake. Liittymismaksu on 45,00 euroa.

Jos et ole saanut laskua ja haluat, että jäsenyytesi jatkuu katkeamattomana, ota yhteyttä sähköpostitse: jasenrekisteri (at) hdcf.fi.

Vuoden 2022 jäsenkorti postitetaan jäsenmaksunsa suorittaneille helmi- maaliskuussa.
President
Harley-Davidson Club Finland
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1604
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Muistelin maksaneeni, mutta en ollut ihan varma. Mutta olin maksanut, tarkistin. Tämänhän voi tarkistaa HDCF-sivuilta jäsenosiosta, omat tiedot ja laskut. Siellä näkyy laskun maksupäiväkin. No, voihan sen verkkopankistakin etsiä, mutta jäsenrekisteristä näkee että ovat rahat menneet perille ja tieto on kirjautunut jäsenrekisteriin.
Highwayman
Viestit: 103
Liittynyt: 17:02 23.02.2020.
Paikkakunta: Long Lonesome Highway

Re: Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja Highwayman »

Onko Kerhon kassa tyhjentynyt jos vuoden 2022 jäsenmaksu erääntyy jo marraskuussa 2021 ? 8O
My way or the Highway...
Avatar
JKKo
Viestit: 1727
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Highwayman kirjoitti: 08:45 31.01.2022. Onko Kerhon kassa tyhjentynyt jos vuoden 2022 jäsenmaksu erääntyy jo marraskuussa 2021 ? 8O
Asiahan ei minulle kuulu, mutta...

Onhan se siistiä, että seuraavan kauden maksulappu tulee ajoissa ennen uutta kautta, elikkä jää hyvää aikaa irtisanoutua. Joillakin lehtitaloilla on tapana päästää kestotilaus hyvään vauhtiin, jolloin tilauksen katkaisu maksulapun saavuttua tarkoittaa sitä, että "maksat kuitenkin jotakin". Sillä lehtitalot koukuttavat.

Sit toisekseen, jos lasku tulee lokakuussa, niin reskontranhoitajalla on vähän vähemmän työlästä, jos maksusuoritusten tarkasteluväli on vähän yli kuukausi, vrt pidempi aika. Ne on jollakin tavoin eristettävä tililtä nuo maksutapahtumat.

Kolmannekseen kerho ehtii heittämään passiivit ennen kuin uusi kausi ja uudet jäsenedut ehtivät aktivoitua.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4839
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Saisko tänne muittenki laskujen muistutuspalvelun :?: :idea:
On se kumma kun, ei mukamas aikuiset kerholaiset selvii laskuistaa ilman jatkuvaa holhoamista :?: :roll:
Nimimerkillä, kerhon laskun osannu maksaa 1994 alkaen, sillo mittää muistuteltu/holhottu :!: 8O
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
JKKo
Viestit: 1727
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäsenmaksu 2022 HUOMIO, vielä ehdit maksaa

Viesti Kirjoittaja JKKo »

-Harikka- kirjoitti: 10:34 31.01.2022. Saisko tänne muittenki laskujen muistutuspalvelun :?: :idea:
On se kumma kun, ei mukamas aikuiset kerholaiset selvii laskuistaa ilman jatkuvaa holhoamista :?: :roll:
Nimimerkillä, kerhon laskun osannu maksaa 1994 alkaen, sillo mittää muistuteltu/holhottu :!: 8O
Semmosia muistuttimia on. Duunipaikalle mun nimellä tullut lasku muistutti mua sekä perjantaina, että lauantaina, että sunnuntaina sähköpostilla. "Baswarella on sinulle töitä".

Eräässä kuukausittain toistuvassa laskussa on vaihteleva viitenumero. Ts lappuja tulee pitkin vuotta muuteltuina milloin minkäkin takia. Ei puhettakaan, että olisi koko vuosi samaa ja sitten vuoden vaihteessa joku tasauslasku. Mä oon niin kyllästynyt siihen, että maksan tahallaan vaikka sentin väärin, että saavat siellä toisessa päässä tutkia tilikirjoja ja etsiä virhettä. Eikä muutu koskaan paremmaksi.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Vastaa Viestiin