Hei
Saattaapi olla väärä foorumi kysellä tästä, mutta kysynpä kuitenkin. Eli kaipaisin kokemuksia ja mielipiteitä HD:n Cross Bones mallista. Kaikki asiallinen info on tervetullutta.
Cross Bones
Re: Cross Bones
Itse sellaista etsin tovin.
Mutta tekniikka on perus softail 2008-12, ei kai tuossa ole muuta kuin etujousitus erilainen ja läskit kumit.
Minun silmään orggis kelpaisi mutta usein ne on ihme viritelmiä (anteeksi siis tarkoitin hienosti paranneltu)
Mutta tekniikka on perus softail 2008-12, ei kai tuossa ole muuta kuin etujousitus erilainen ja läskit kumit.
Minun silmään orggis kelpaisi mutta usein ne on ihme viritelmiä (anteeksi siis tarkoitin hienosti paranneltu)
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Re: Cross Bones
Joo eipä niissä sen ihmeellisempiä juttuja ole, keulan kun muistaa aina välillä voidella niin ei niin kauheasti kitise.
Re: Cross Bones
Keulan huoltamisesta on monenlaista juttua.
Meillä on kaksi springeriä, joita ei ole purettu kertaakaan. Molemmilla on ajettu 80tkm.
Ei siis välttämättä tarvitse joka huollossa laittaa atomeiksi, vaikka jossakin on niin sanottukin. Jotakin hyvää voidetta joskus voi liikkuviin osiin suihkia.
Helppo kyllä purkaakin, jos haluaa tutkia mitä se sisältää.
Keula on hyvä ajaa, vaikka vanhanaikainen onkin. Iskari pitää tietysti olla kunnossa.
H-D:n oman springerin ajo-ominaisuuksia ei pidä verrata tarvikesellaisiin, jotka on tehty ennen toista maailmansotaa suunnitellulla mallilla.
Etujarru on teholtaan heikko, ja se on pysynyt samana ekoista springersoftaileista 80-luvulta asti. Siihen on luultavasti syynä se, ettei keulan rakenne kestäisi tehokkaamman jarrun aiheuttamaa vääntöä.
Meillä on kaksi springeriä, joita ei ole purettu kertaakaan. Molemmilla on ajettu 80tkm.
Ei siis välttämättä tarvitse joka huollossa laittaa atomeiksi, vaikka jossakin on niin sanottukin. Jotakin hyvää voidetta joskus voi liikkuviin osiin suihkia.
Helppo kyllä purkaakin, jos haluaa tutkia mitä se sisältää.
Keula on hyvä ajaa, vaikka vanhanaikainen onkin. Iskari pitää tietysti olla kunnossa.
H-D:n oman springerin ajo-ominaisuuksia ei pidä verrata tarvikesellaisiin, jotka on tehty ennen toista maailmansotaa suunnitellulla mallilla.
Etujarru on teholtaan heikko, ja se on pysynyt samana ekoista springersoftaileista 80-luvulta asti. Siihen on luultavasti syynä se, ettei keulan rakenne kestäisi tehokkaamman jarrun aiheuttamaa vääntöä.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Cross Bones
Mulla oli tommonen viitisen vuotta -08 ostin silloin kun tuli markkinoille, mukava oli ajaa.
Heritage mallisella sprinkkukeulalla missä enemmän miinus kulmaa.
Mulle tuo etujarruteho oli ihan riittävä
Springerikeula on hyvä ajaa kun on kunnossa,ei ainakaan yhtään huonompi kun pumppukeula
Miinukset mitä tulee mieleen:
Etulokari turhan snadi sadekeleillä
Takavanne 1" akselilla, laakerit kesti 8tkm
Turhan levee takarengas
Heritage mallisella sprinkkukeulalla missä enemmän miinus kulmaa.
Mulle tuo etujarruteho oli ihan riittävä
Springerikeula on hyvä ajaa kun on kunnossa,ei ainakaan yhtään huonompi kun pumppukeula
Miinukset mitä tulee mieleen:
Etulokari turhan snadi sadekeleillä
Takavanne 1" akselilla, laakerit kesti 8tkm
Turhan levee takarengas