Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Runko, jousitus, keula, renkaat, vanteet, jarrut, peltiosat, satulat

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
-Harikka-
Viestit: 4914
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Pekka L kirjoitti: 12:19 14.07.2022. Ja jos keulaa alat duunata, niin multa löytyis ylimääräiset Ricorin tatit. Sopuhintaan, tietysti... :D
Pekka L,
Siun kannattanee uuelle harrastajalle Beowulf:ille, kertoo 'Ricor-tateista' mitkä ne on ja miten ne vaikuttaa keulan toimintaa :!: :idea: :roll:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
jannejk
Viestit: 185
Liittynyt: 13:06 25.07.2018.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja jannejk »

Veijo Esso kirjoitti: 13:07 13.07.2022. Etukumi asennuksessa kannattaa laittaa jotain prikkoja shimmiksi, jotta kumia ei turhaan venytetä lepotilassa ja kestoikä pitenee.
Saisiko tästä vähän lisää tietoa? Miten shimmata?
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Beowulf
Viestit: 25
Liittynyt: 15:56 26.06.2022.

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Höh.


Takaiskareita on jos minkäkin mittaisia, mistä mä nyt tiedän mitkä mä sinne haluan..
Samanmittainen vai tuuman pidempi? Ja mikä on normaalimitta
Avatar
jannejk
Viestit: 185
Liittynyt: 13:06 25.07.2018.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja jannejk »

Tähän ei varmaan kukaan muu voi vastata sulle. Olisiko "normaali" sitten pyörän ihan alkuperäinen iskarin pituus? Omat Öhlinsit on vakiomittaiset + 10mm säätövara päälle. Lisäksi mulla on Öhlinseihin sorvattu 1" jatkopala. Joten pelivaraakin pystyy rakentamaan.
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1121
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

Beowulf kirjoitti: 10:36 14.07.2022. Takaiskarit menee vaihtoon varmasti, se on saletti täytyy vaan löytää jotkut kivat.
Mites ne progressive 412 vaimentimet?
Paremmat kuin alkuperäiset, mutta ei niillä vielä kovin mukavaa kyytiä tule. Sportsterissa minulla on nuo ja ne toimivat kyllä, mutta verrattuna Dynan 440:een (nykyään taitaa olla 444 uusi mallinumero), ero on iso. Vahvan euron aikaan 412 oli hinta-laatusuhteeltaan hyvä, mutta kun mennään 1:1 kurssilla taalaan niin lienee hinta noussut.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1121
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Fatbob iskari ja lokasuojan ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

jannejk kirjoitti: 15:40 14.07.2022. Saisiko tästä vähän lisää tietoa? Miten shimmata?
Tuolla on ohjeet miten homma menee. Itse en koskaan tehnyt mitään umpinaista levyä, vaan prikat jäivät käyttöön.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Vastaa Viestiin