Road Glide -> Performance Bagger

Omat projektit. "Talleissa tapahtuu". Erilaiset DIY "tee se itse" vinkit, erikoiset taikka toimivat ratkaisut jne

Valvojat: Pertti, pressa

Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Voiman paskaakin irtos takapyörältä 106hv ja 153nm

siitä vielä käppyrääkin kun joku sitä kysyy kuitenkin :lol:


Kuva
Liitteet
IMG_D80691E6A5CC-1.jpeg
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Pitkä aika ilman merta !

Jooh elikkäs tän talven projekti onkin ollut hieman pienimuotoisempi :lol:
Päätin että yhden kesän kun ajelee mittaristo nippusiteellä tangossa niin alkaa riittää jotenka päätin sitten että upotan ton mittariston tuohon etukatteeseen soittmen näytön alle!

tässä visio
Kuva

ja vähän sovitusta
Kuva

ja tässä ollaan nyt, kohtapuoliin sen saakin kiikuttaa maalaukseen ja pääsen näkemään lopputuloksen :lol:
Kuva

Vähän ollut mielessä tän myyminen ja haluaisin rakentaa vanhemman road gliden kun se olis hieman vapaampaa mut katsotaan ny sit et jaksaako laittaa tätä myyntiin vai ei :roll:
Liitteet
IMG_2821 Normaali.jpeg
IMG_1823 Normaali.jpeg
IMG_1821 Normaali.jpeg
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Pikkuhiljaa kohti kevättä mennään ja ajokausi lähenee kovaa vauhtia ! Katsotaan monesko päivä enskuuta päästään tänävuonna aloittamaan :lol:

Etukate etenee hyvää vauhtia ja 28päivä pitäis saada lopullinen tuote valmiina ja sit lyödä kaikki nippuun!
Toinen sivulaukku sai samalla uuden maalin päällensä kun siihen oli viime maalauksessa tullut jokin outo jälki joka ärsytti suunnattomasti vaikkei sitä tuskin kukaan noinvaan olis huomannutkaan :lol: muutta kun sen ite tietää niin sen näkee kokoajan :twisted:

Jotain tarttis vielä keksiä kaasuläpälle, ehkä ensiks johdon päähän että näkis mikä siellä on ongelman nimi ja että onko fiksattavissa vai pitääkö tilata uusi kaasuläppä vaan suosiolla :roll: antoi siis viimekesänä vikakoodia P2176 ETC zero position learning error, ei mitenkään vaikuttanut pyörän toimintaan muutakuin poltti vikavaloa sillontällön mut ärsyttävää sekin :roll:

pari kuvaa vielä ihan vaan koska kuvat on kivoja :P

Kuva
Kuva
Liitteet
IMG_3801 Normaali.jpeg
IMG_3774 Normaali.jpeg
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Jaahans sitä ois jo reilun viikon ollut pyörä ajossa ja kyllä se taas maistuu ääärettömän pitkän talven jälkeen :P

Etukatteesta tuli erittäin hyvä! mittaristo näkyy vielä tangon yli todella kivasti eikä mitään jää piiloon :D

Ja pakkohan se oli tilata etulokari ja kaatumarauta eteen myös, on vähän tyhjän näkönen ilman mitään :lol:

Loppuun vielä pari fiilistely kuvaa 8)

Kuva
Kuva
Kuva
Liitteet
IMG_4286 Suuri.jpeg
IMG_4235 Suuri.jpeg
IMG_4225 Normaali.jpeg
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
jty
Viestit: 494
Liittynyt: 21:43 07.03.2008.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja jty »

Iso peukku katehommasta!
Mulla on kingi ja oon miettiny siihen lepakon tekemistä ite niin sais siihen ison 7” näytön mittaristoks.

Millaiset kautin/vahvistinsysteemit laitoit?
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

jty kirjoitti: 16:30 17.04.2023. Iso peukku katehommasta!
Mulla on kingi ja oon miettiny siihen lepakon tekemistä ite niin sais siihen ison 7” näytön mittaristoks.

Millaiset kautin/vahvistinsysteemit laitoit?
Tack! tablettia mietin kans ite josainkohtaa mut ehkä jos nyt tekis jostain vanhemmasta niin löisin vaan bt vastaanottimen vahvistimeen kiinni ja kaiuttimet perään, ois siisti ja kliini setuppi!

Mä menin ihan orkkis äänentoistovehkeillä nyt vaan mut mietin kyllä vahvistinta sekä tätä settiä
https://www.hifitalo.fi/products/focal- ... qgQAvD_BwE
On kyllä tyyris mutta Focalin tuotteet yleensä erittäin päteviä, toisaalta aattelin myös tehdä ihmiskokeen ja lyödä ihan jonkun autoon tarkoitetun setin tuonne ja katsoa et kauanko se kestää kelejä ja pesuja :lol:
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Parin viikon sisällä pitäis saapua vihdoin etulokari ja kaatumarauta eteen, saa ton vähän tyhjännäkösen etupään fiksumman näköiseksi :roll:

Perjantaina vaihtelin uudet öljyt jokareikään öljyksi laitoin SYN3 kun sitä hyllyssä oli jo valmiina ja siihen sekaan painoin vielä X1R jokaseen reikään myöskin.

Toi X1R ainakin ite huomannu niin tässä kuin myös Vrodissa että vaihteisto toimii todella paljon kivemmin kun sinne heittää ton sekaan, ja niin enskapuoli kuin moottorikin hiljenee selvästi.

K&N mutterillinen suodatin on kyllä ihan ehdoton, ei tarvii edes harkita perinteistä :lol:
Uudet sytytystulpat vaihdoin myös kun eivät montaa euroa maksa niin menee samallavaivalla :P
Ja sit taas kasa kuvia koska kuvat on kivoja ja foorumi ilman kuvia olis tylsä paikka :lol:

Kuva
Kuva
Kuva
Liitteet
IMG_4407.jpg
IMG_4406 Suuri.jpeg
IMG_4404 Suuri.jpeg
Rubert Custom
@rubertcustom
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Olen aina ollut sitä mieltä, että Road Glide on vähintäänkin toiseksi rumin Harrikka... 70-luvun veneperäisen jälkeen.
Nyt täytyy kyllä pikkuisen ottaa pakkia ja todeta, että tästä pyörästä taitaa tulla oikeasti hieno.
Lokasuojan se tosiaan vaatii etupään täytteeksi.
Penkki punaisten tikkausten kanssa omaa silmää häiritsee tuon muuten täysmustan päällä. Taitaapa ollakin sellainen demoseat, joita diilereillä on ollut joskus kokeilukappaleina.....
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

Pertti kirjoitti: 09:11 24.04.2023. Olen aina ollut sitä mieltä, että Road Glide on vähintäänkin toiseksi rumin Harrikka... 70-luvun veneperäisen jälkeen.
Nyt täytyy kyllä pikkuisen ottaa pakkia ja todeta, että tästä pyörästä taitaa tulla oikeasti hieno.
Lokasuojan se tosiaan vaatii etupään täytteeksi.
Penkki punaisten tikkausten kanssa omaa silmää häiritsee tuon muuten täysmustan päällä. Taitaapa ollakin sellainen demoseat, joita diilereillä on ollut joskus kokeilukappaleina.....
haha :lol: kiva kuulla että saa pyörrettyä mielipiteitä :D
Ja nyt kun sanoit noista punasista tikkauksista niin entiiä alkoko ne jopa vähän itseäkin häiritsemään :lol: tilasin sen ihan motealta :) saddlemenin musta stepup seatti ois kova mut niin on hintakin :twisted:
Rubert Custom
@rubertcustom
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Menee Niksi-Pirkka-osastolle, mutta olen väärän värisiä juttuja saanut mustaksi permanent tussilla tai mustalla runkomaali paikkauskynällä. Juuri tämmöisiä tikkauksia ja logoja piiloon ja myös vaikkapa punaisena pilkistävän johdon olen mustannut näkyvältä osalta.

Mutta jos satula on muuten huono tai pitää vaihtaa, ne se on sitten toinen juttu. Saddlemen-geelisatulasta on minulla yli 150.000 km:n kokemus, hyvin on kestänyt ja on mukava, tämä Explorer-malli takapenkkiläisellekin.
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

UrpoTJ kirjoitti: 20:07 24.04.2023. Menee Niksi-Pirkka-osastolle, mutta olen väärän värisiä juttuja saanut mustaksi permanent tussilla tai mustalla runkomaali paikkauskynällä. Juuri tämmöisiä tikkauksia ja logoja piiloon ja myös vaikkapa punaisena pilkistävän johdon olen mustannut näkyvältä osalta.
Parasta värjäykseen on oikea nahkaväri. Tuo värjään aivan kaiken, joten kannattaa käyttää hanskoja kun sutii. Muutenkin hyvää ainetta, jos pitää mustasta nahasta saada uudelleen mustaa.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
UrpoTJ
Viestit: 1611
Liittynyt: 20:14 14.11.2010.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Hyvä vinkki. Ja sopii keinonahallekin?
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Pertti kirjoitti: 09:11 24.04.2023. Penkki punaisten tikkausten kanssa omaa silmää häiritsee tuon muuten täysmustan päällä. Taitaapa ollakin sellainen demoseat, joita diilereillä on ollut joskus kokeilukappaleina.....
No mutta Pertti :!: :wink:
DEMO-penkissä lukkee selvasti, oranssilla, ei punasella :!:

Linkki DEMO-penkki ketjuu, :arrow: Harley Demo-satulan muokkaamine...?

Kuva

Punasesta, sitä vois laittaa lissää korostamaa satulan tyylikkäitä punasia tikkauksia. Katteisii, tankkii, vanteisii punasta pin-straippaustsa :?: :idea: :roll:
Väriä elämää :!: :mrgreen:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
Veijo Esso
Viestit: 1098
Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
Paikkakunta: Rajamäki
Viesti:

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja Veijo Esso »

UrpoTJ kirjoitti: 09:58 25.04.2023. Hyvä vinkki. Ja sopii keinonahallekin?
Ainakin värjäsi valkoisen nylon-langan mustaksi, joten uskoisin keinonahkaankin toimivan. MInulla on aina keinonahat hajonneet muuten ennen kuin väri on haalistunut, joten ei ole tullut tarpeen parantaa niiden väriä.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Avatar
razz3
Viestit: 102
Liittynyt: 19:49 11.01.2022.
Paikkakunta: Turku area

Re: Road Glide -> Performance Bagger

Viesti Kirjoittaja razz3 »

-Harikka- kirjoitti: 10:07 25.04.2023. Punasesta, sitä vois laittaa lissää korostamaa satulan tyylikkäitä punasia tikkauksia. Katteisii, tankkii, vanteisii punasta pin-straippaustsa :?: :idea: :roll:
Väriä elämää :!: :mrgreen:
Tääkin on kyllä käynyt mielessä ! Tankin logoa yms :idea:
Rubert Custom
@rubertcustom
Vastaa Viestiin