Jösses noita alkuperäisvaraosien hintoja

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Avatar
JKKo
Viestit: 1731
Liittynyt: 09:42 07.05.2002.
Paikkakunta: Helsinki

Jösses noita alkuperäisvaraosien hintoja

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Kiertelin eilen aamulla Walkan swapissa vailla sen suurempia tarpeita. Eräällä kauppiaalla oli pyörästä poispurettu HD:n alkuperäistakavalo. Semmonen "Lucaksen kopio", mitä Street Bobissa oli alkaen 2009 muutaman vuoden ajan. Lamppu aikaansai minussa aikanaan uuden pyörän ostopäätöksen. Just tuon mallin pyörästä oli kuorittu eniten kromia pois. Strutsien kuoret pois. Mustat vanteet. Siis niin karvalakki kuin voi olla ja mulle oikein passeli. Mä otin vaan isot vilkut veks ja laitoin pikkuisen satulan lokasuojan päälle plus kuskille astinlaudat. Ja laukut. Pitkäaikainen reissupeli oli luotu.

Mutta se takavalo. Se oli hyvännäköinen uutuus sen perinteisen tiilenpalan tilalla. Semmonen mulla on pyörässä edelleen. On ollut ajatus, että jos se rikkoutuu, niin saako enää uutta vai meneekö peltitöiksi. No, nyt on varaosa ja kun se on varastossani, niin oletushan on että se on ehjä. Maksoi swapissa kokonaiset 20 euroa.

Rouvaa rupesin arvuuttamaan, paljonko marmorilla pyydetään moisesta. "Satanen?" Ei riitä. "Kaks sataa" Ei riitä. En jaksanut tarpeeksi kauaa. 546 euroa ja sentit päälle. Pienestä takalampusta!

Onneksi on tarvikevalmistajat.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Avatar
-Harikka-
Viestit: 4845
Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
Paikkakunta: 'suur'-Salon saaristo merenranta kauppala
Viesti:

Re: Jösses noita alkuperäisvaraosien hintoja

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

JKKo kirjoitti: 09:47 06.11.2022. ... 546 euroa ja sentit päälle. Pienestä takalampusta!

Onneksi on tarvikevalmistajat.
Smör, smör...
Elämä on... kallista, varsinki nykyään monella eri osa-alueella :!: :twisted:
Onneks on tarvikevalmistajien lisäks, amerikassa asuvia kavereita :!: :wink:
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Avatar
KariFS
Viestit: 556
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Jösses noita alkuperäisvaraosien hintoja

Viesti Kirjoittaja KariFS »

JKKo kirjoitti: 09:47 06.11.2022. Onneksi on tarvikevalmistajat.
Ja swapit ”paikan päällä” sekä netissä :)

Itse semmoisesta virtuaaliswapista skorasin napakanoloiset 12.5” Bitubo-takaiskarit satasella. Satuloita olen ostanut jokusia ihan kympeillä, etuvalon puoli-ilmaiseksi jne. Minun kannalta hyvä muoti se että ”kaikki” vaihtaa lyhyisiin iskareihin ja työrukkasen kokoisiin ja paksuisiin istuimiin :D

Tosin saattaa trendit olla kääntymässä, aika paljon kysellään ostopalstoilla Sportsterin ja Dynan alkuperäisiä jalkatappi-petaaliasennelmia, ”vaihdossa siirtosarjat”.
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Avatar
jannejk
Viestit: 183
Liittynyt: 13:06 25.07.2018.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Jösses noita alkuperäisvaraosien hintoja

Viesti Kirjoittaja jannejk »

KariFS kirjoitti: 11:09 06.11.2022. Tosin saattaa trendit olla kääntymässä, aika paljon kysellään ostopalstoilla Sportsterin ja Dynan alkuperäisiä jalkatappi-petaaliasennelmia, ”vaihdossa siirtosarjat”.
Sekä Sportsteriin että Dynaan ole nuo keskikontrollit joutunut etsimään jälkikäteen. Dynaan oli kyllä melko kiven alla löytää. Jos niitä järkihintaan on tarjolla niin menee kyllä heti.
Sportster XLH '92
DYNA FXDBI '06 "Punisher"
Street Glide FLHX 2009
Vastaa Viestiin