Biker Union Finland

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Avatar
KariFS
Viestit: 556
Liittynyt: 13:36 12.06.2017.
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Biker Union Finland

Viesti Kirjoittaja KariFS »

Niin. Toisilla on huomioliivit, toisilla huomiohakuliivit :lol: Kummatkin vähän puistelevat päitään niille toisille.

Ei mulla edes ole liiviä, en tiedä mitä merkkejä tai kuvia siihen edes laittaisin. Olisi sekin kai eräänlainen statementti, mennä blankona.
XLS1000 Roadster 1983

”Put down the cheap-ass Chinese aftermarket accessories, step away from the motorcycle and nobody gets hurt!”
Avatar
Joe Cool
Viestit: 5900
Liittynyt: 01:26 14.08.2006.
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Biker Union Finland

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

KariFS kirjoitti: 23:00 17.04.2023. Ei mulla edes ole liiviä, en tiedä mitä merkkejä tai kuvia siihen edes laittaisin. Olisi sekin kai eräänlainen statementti, mennä blankona.
Minulla on liivie, tai useamopikin. Käytän niitä helteessä pitkähihaisen teknisen ajopaidan kanssa, ei käy veto lapoihin. Yhdessäkään liivissä ei ole merkin merkkiä eikä tekstin tekstiä. Kun 2018 ajoin pyörällä Nashvillen keskustaan pyörimään musabaareissa, yhden paikan portsari pysäytti liivimiehen, tarkasti mitä selässä lukee ja kun ei lukenut mitään, toivotti tervetulleeksi.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Pertti
Viestit: 5950
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Biker Union Finland

Viesti Kirjoittaja Pertti »

ranze kirjoitti: 21:47 17.04.2023. MC Bin Laden on räppäri. Ja Walkka MC on kerho.

Monesti näkee että ne jotka ovat aloittelemassa harrastusta, on kiire tukkia liivinsä täyteen kankaan kappaleita. Ja ne jotka ovat harrastaneet pitkään, niissä on se minkä uskoo kertovansa oleellisen.

Ei se väärin oo, jos käyt vaikka näyttämässä suunnitelmiasi. Vaikkei olis kyse kimppatallia kummemmasta ilmiöstä. Jos olet tehnyt asioita oikein niin siitä tallistasi voi hyvinkin kehkeytyä MC/MCC. Aluekokouksissa näkee parhaiten alueen väkeä. Mene ja tutustu.

Ohjeita on maailma täynnä, mutta jos joku kokee että olet toiminut väärin, et voi välttyä piruilulta. Tee asioita oikeassa järjestyksessä ja huomaat että sulla on paljon ystäviä.
Tuo ranzen viimeinen kappale kiteyttää koko meiningin.
Uholla ei kannata merkkiasioissa edetä, kyseessä on joillekin pyhä asia.
Kannattaa ensin kysyä, jos meinaa muita kuin "vapaita värejä" kampeisiinsa laittaa.
Myös Finland selässä on meillä varattu vain sellaisten yhteenliittymien käyttöön joilla on virallisia sisarporukoita ulkomailla.
Koskee myös MCC-kerhoja, jollaisessa itsekin olen. Meillä on sisarkerho Ruotsissa, mutta sekaannusten välttämiseksi emme käytä maatunnusta selässä.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Vastaa Viestiin