Paras pyörä?
Paras pyörä?
Tulipa mieleen kysäistä että onko monella tullut pettymyksiä pyörän vaihdon yhteydessä. Tarkoitan että onko tullut katumapäälle vaihdon jälkeen ja jos on niin mikä on ollut se paras pyörä joka tuli hätäpäissään vaihdettua pois. Itse kun mietin aina auton parempaan vaihtoa ja viime keväänä kun tuli tuo Sportster hankittua, niin tuntuu senkin vaihto pyörivän päässä alituiseen. Kai tämäkin tauti jotenkin loppuu, onko ainoa keino laittaa pyörään niin paljon rahaa kiinni ettei pysty vaihtamaan ilman karmeita tappioita 
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
Tervetuloa joukkoon...
Pyöränvaihtokuume on yleinen tauti eikä siihen ole lääkettä. Itsellä pyöri aina kolme neljä uutta projektia päässä ennen kuin olin senhetkisen saanut valmiiksi. Sitten kun vanha oli valmis niin eikun myyntiin ja uutta suoleen. Kaiken näköistä tuli omistettua ja rakennettua mutta mikään ei tuntunut omalta.
Pannuchopperin rakennettuani olen saavuttanut nirvanan, nyt ei syyhytä vaihtaa vaan wanhaa rautaa muokataan kaikessa rauhassa mieleisekseen. Jos sitä korkeintaan rautapään vielä...
Mutta se on sitten kakkospyörä. Jos (kun) tulee paikka että pannusta pitää luopua niin sitten kyllä vituttaa - ja rankasti.
Eli ehkä jokaisella on se Shangri La jonka saavutettuaan kuume hellittää mutta siihen asti en voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä.
Pyöränvaihtokuume on yleinen tauti eikä siihen ole lääkettä. Itsellä pyöri aina kolme neljä uutta projektia päässä ennen kuin olin senhetkisen saanut valmiiksi. Sitten kun vanha oli valmis niin eikun myyntiin ja uutta suoleen. Kaiken näköistä tuli omistettua ja rakennettua mutta mikään ei tuntunut omalta.
Pannuchopperin rakennettuani olen saavuttanut nirvanan, nyt ei syyhytä vaihtaa vaan wanhaa rautaa muokataan kaikessa rauhassa mieleisekseen. Jos sitä korkeintaan rautapään vielä...
Eli ehkä jokaisella on se Shangri La jonka saavutettuaan kuume hellittää mutta siihen asti en voi kuin toivottaa onnea valitsemallasi tiellä.
Takuulla on lääke. Hyvin tunnettu ja usein käytetty, vaan ei halpa. Siis se lääke. Paranee takuullavarmasti.hemuli kirjoitti:Pyöränvaihtokuume on yleinen tauti eikä siihen ole lääkettä.
Ja oikea diagnoosi on "Febris motocyclicus acuta (febr. mot. ac.)", siinä ei ole swapista mitään.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
hemuli kirjoitti:
Pannuchopperin rakennettuani olen saavuttanut nirvanan, nyt ei syyhytä vaihtaa vaan wanhaa rautaa muokataan kaikessa rauhassa mieleisekseen. Jos sitä korkeintaan rautapään vielä...Mutta se on sitten kakkospyörä.
Hyvä Hemuli osta vaan Rautis toiseksi pyöräksi jatietysti sehä on ykköspyörä vai mitä sanotte Affeja kumppanit
No kyllähä minäkin olen sitä miettinä heti alusta lähtien, kun ostaa päräytin tuon Rautikseni
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Re: Paras pyörä?
On, niin kuin Wellukin jo mainitsi. Sama tilanne itselläkin. Eli kun ostaa edukkaan pyörän ja laitaa kohtuullisen tukon rahaa korjaukseen/kunnostukseen niin ei kannata enää myydä. Ja toisaalta kun on Pyöristä Parhain niin miksi myisikäänKaasi kirjoitti:Itse kun mietin aina auton parempaan vaihtoa ja viime keväänä kun tuli tuo Sportster hankittua, niin tuntuu senkin vaihto pyörivän päässä alituiseen. Kai tämäkin tauti jotenkin loppuu, onko ainoa keino laittaa pyörään niin paljon rahaa kiinni ettei pysty vaihtamaan ilman karmeita tappioita
Jäävihän minä olen arvioimaan eri pyörien paremmuutta kun ei niitä ole koko elämän aikana ollut kun kolme (jos Dax lasketaan) mutta Rautapää on silti paras
Affe
myynnissä?
Hemuli! Rivien välistä oli luettavissa, että Pannusi on myynnissä! Mitä maksaa?

Se on elämä osoittanut arvaamattomuutensa jo moneen kertaan, huomispäivä on ainakin minulle täysi mysteeri.hemuli kirjoitti:...Jos (kun) tulee paikka että pannusta pitää luopua...
"Never say never", sanois amerikkalainen...
Nyt kuitenkin nautitaan saavutetusta mielentilasta, +18" keulaputket tilattu...