SmallBlock kirjoitti: 12:37 03.10.2023.
En ole pitänyt omia Harrikoitani sekarotuisina
Kahdessa on valmistenumero 1HD1...(vm. 1982 ja 2000) ja kahdessa 5HD1...(vm. 2005 ja 2022).
Kaikki ovat virallisia Euroversioita
Tuo valmistenumero tuskin vaikuttaa mitenkään hälyttimen toimintaan
jos haukkuu kaverin pyörää sekasikiöksi, niin kannattaa olla tarkkana mitä selittää varmana tietona
Niin, ei nyt ihan hirveästä haukkumisesta ole kyse, kun oli ihan lainausmerkeissä tuo maininta. "sekarotuinen"
Todellakin olen antanut kertoa itselleni, että noita tuli aikoinaan enemmänkin tuolla 1HD1... numerolla euroversioina, mutta sittemmin tässä on otettu tarkempi linja ja US-mallit ovat noita 1HD1... ja International-mallit 5HD1... Olleet kai jo sen 20 vuotta, tieto ei ole varma.
Tästä on muutamankin kerran Harikan kanssa sanailtu jopa huumorin pilke silmässä

Ilmeisesti et ole osunut noita veistelyjä huomaamaan.
Ja oikeasti nykyisin tuolla numerosarjalla alkaa olla jo merkitystä. Jos se on käytetty jenkkituonti, se on 96,2% varmuudella myös jonkinlainen vahinkopyörä. Vahingon/lunastuksen luonteen ja ajankohdan USA:ssa voi kukin tarkistaa 1HD1... pyörästään nicb.org -sivulta. Siksi tuota numeroa usein korostan. Aikoihin sieltä ei ole kannattanut myyntiin tuoda muita kun näitä vahinkopyöriä. Itse en ole sieltä myyntiin tuonut mitään yli 10 vuoteen.
Hälyn toimintaan sillä myös voi olla merkitystä, koska sireeni on ymmärtääkseni ollut näissä US-malleissa lisävaruste ja vakiona Euromalleissa. Ei varma tieto. Ja tehtaan sivulla sireeniä on mainostettu hyödyllisenä lisäturvaa tuovana Pug'n'play-varusteena, jos pyörässä on Security System olemassa.
Minulla on 2010 FLHTK ilman sireeninä, mutta ajonestolla. Siksi tuota halusin varmistaa, että aktivoituuko ajonesto, kun aloittaja puhui hälyn aktivoitumattomuudesta. Ne eivät ole yksi ja sama asia. Olen ajanut pitkät reissut myös 2011 ja 2009 US-mallin Ultralla, joissa kummassakin ovat ollet sekä sireeni että ajonesto.