Moi. Kyseessä softail standard 2003. Jarruvalo palaa kokoajan. Etujarrua painettaessa valo vilkahtaa ja takajarrua painettaessa ei tapahdu mitään.
Jarruletkun välissähän on näissä " uusissa" se jarruvalon tunnistin " kytkin" ? Josta menee johtoja moottorin ala-osaan. Vika juuri siinä? "Molukassa" ?
Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
- -Harikka-
- Viestit: 4914
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
Ookko sie irrottanu katkasiakuoria ohjautangosta
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
Tämä. Katkaisijahan perkelöityy jos avaa ruuvit ilman että kahvaa on kiilannut vähän kiinni
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
... vasta ostettu mopo. Siihen on laitettu uusi tarviketanko kylläkin. En ole mitään vielä itse siihen tehnyt...no silloinhan on tietenki katkaisinkuoria käytetty irti kun tanko on vaihdettu. Itsekin dynassa käytin katkaisinkuoria irti ( tangon vaihto) . Eikä mitään tollaisia ongelmia jarruvaloon, eikä muuhunkaan tullu?
Eli onkohan johto jääny jotenkin siellä puristuksiin..ko?
En silloin kiilannut kahvaa mitenkään..
Pitää kai aukasta kuoret mut ensin kiilata kahva ja tarkistaa johdot onko ne ok..
Eli onkohan johto jääny jotenkin siellä puristuksiin..ko?
En silloin kiilannut kahvaa mitenkään..
Pitää kai aukasta kuoret mut ensin kiilata kahva ja tarkistaa johdot onko ne ok..
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
Jos jarruvalon johto jää puristuksiin, se polttaa sulakkeen, tai laukaisee automaatin.
Kuten jo edellä tuli, se etujarrun valokytkin helposti katkeaa kasatessa, jos ei sitä kahvaa kiilaa vähän raolleen.
Nipukasta ei tarvitse paljoa puuttua, jotta se ei enää painu tarpeeksi sisään. Väliaikaisen voi tehdä kasvattamalla epoksilla nipukkaa, ellei se ole täysin mennyt paskaksi. Pitää vaan malttaa, ettei laita liikaa kerralla, jotta keksintö säilyy liikkuvana.
Myös pikaliimalla voi kokeilla liimata jonkin napin nipukan päähän.
Takajarrun kytkin on helppo testata, kun ottaa pistokkeen irti.
Kuten jo edellä tuli, se etujarrun valokytkin helposti katkeaa kasatessa, jos ei sitä kahvaa kiilaa vähän raolleen.
Nipukasta ei tarvitse paljoa puuttua, jotta se ei enää painu tarpeeksi sisään. Väliaikaisen voi tehdä kasvattamalla epoksilla nipukkaa, ellei se ole täysin mennyt paskaksi. Pitää vaan malttaa, ettei laita liikaa kerralla, jotta keksintö säilyy liikkuvana.
Myös pikaliimalla voi kokeilla liimata jonkin napin nipukan päähän.
Takajarrun kytkin on helppo testata, kun ottaa pistokkeen irti.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
Mä teippasin jesaripalalla siihen vastinpintaan kahvaan muistaakseni pennin kolikon
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]
Re: Jarruvalo palaa koko ajan. Softail.
No nii. Jarruvalo pelaa. Entisellä omistajalla oli jääny katkaisinrasiaa asennettaessa rako eli ei ollu perillä siinä missä sen pitää olla. Ruuvit irti ja siirsin sisemmäs perille rasiaa. Tiedoksi muilleki yhtä tumpeloille niinko ite, että näinkin simppeli korjaus tepsi.
Johdot menee tangon sisällä niin ne ei ollu puristuksissa onneksi.
Johdot menee tangon sisällä niin ne ei ollu puristuksissa onneksi.