Kipinän tulon saa johdosta kokeiltua autokäyttöön takoitetulla strobolla.
Ajaa saman asian kuin tuo kynä, siis näyttää kulkeeko pulssi johtimessa.
Jos ei vilku, seikka on saletti, ettei puolasta tule mitään ja sähkövika.
Jarrukliinerillä on helppo kokeilla....kaasuläppä auki ja suihkaus, sitten startti. Jos hörähtää, ei saa polttoainetta käymiseen.
Onko sarville tehty jotakin? Jos vaikka tappokytkin tai johdot olisi saanut kipeää.
Toimii muistaakseni niin päin, että sammutusasentoon laitettuna katkaisee virtapiirin.
Noin juuri. Mietinkin tässä, että kun käynnistyy mutta sammuu vasta hetken päästä, niin voisiko yrittää sen hetken tullessa pitää konetta käynnissä jarrucleanerilla tai starttipilotilla, näkisi että ahdistaako polttoaineen syöttö kuitenkin.
Vika korjattu, ongelma oli sytytysmoduulissa. Listaan alle muutaman "oireen" miten vika rupesi ilmenemään, koska ei HD "lennosta" heittänyt pelaamasta..
1. Rupesi lähtemään huonosti lämpimänä käymään, sai startata normaalia pitempään. Kylmäkäynnistyksessä en huomannut mitään.
2. Pyörä oli tosiaan tallissa kuukauden ja muun huollon yhteydessä käynnistin sitä. Lähti käymään hyvin mutta sammui noin 10 sekunnin jälkeen. Virta pois jonku aikaa, käynnistyi uudelleen mutta sammui 10 sekunnin jälkeen.
3. Pari päivää tästä ja vikakohtaehdotuksia läpikäyden, käynnistyi taas mutta sammui nopemmin, ei käynyt kuin korkeintaan muutaman sekunnin. Sama homma, virta kun oli jonku aikaa pois, käynnistyi mutta sammui.
4. Viikko edellisestä, kone käynnistyi mutta sammui samantien.
5. Lopuksi kone ei lähtenyt käymään ollenkaan..
Vikakoodeista vielä.. Minun pyörän vikakoodit saa siis esille painamalla trippimittarin nollausnappia pohjassa virran ollessa pois päältä ja sitten virta päälle. Koodeja on 10 ja ne on muotoa "D01... - D10... Ja sen jälkeen tulee teksti "PPU" ja sen jälkeen numerosarja "51502" en ole vielä löytänyt mitä vikakoodit mahtaa tarkottaa mutta sen tiedän että vikakoodi D02... liittyy nopeusanturiin, koska se oli alkuperäinen huollon kohde.
Vikakoodin perässä on kirjainyhdistelmä "Clr" ja kun nopeusanturin liitin oli irti vikakoodi oli muotoa "D02Set" eli oletan, että sillon on jottain häikkää kyseiseen koodiin liittyen..
Se nollautui kun painoin pitkään trippimittarin nollauspainiketta.
Lopuksi haluan kiittää kaikkia viestiin vastanneita, toivottavasti tämä loppukiriotus voi auttaa jotain motoristia tulevaisuudessa.