TC96 viritys

Moottori, vaihteisto, ensiöveto, toisioveto, startti

Valvojat: Pertti, pressa

Noviisi
Viestit: 17
Liittynyt: 15:36 09.04.2022.

Re: TC96 viritys

Viesti Kirjoittaja Noviisi »

Mm nostajat, työntötangot, ja vaihtaako sit lisäksi jakopään osia jos käyttää auki.
Avatar
jannejk
Viestit: 185
Liittynyt: 13:06 25.07.2018.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: TC96 viritys

Viesti Kirjoittaja jannejk »

+2000 on aika liikkuva budjetti :) Mutta jos pitäisi päästä lähelle 2ke niin eipä siinä paljoa muuta saa kuin nokat + jakopään huolto, tiivisteet ja dynosäätö. Olettaen että moottorityö tehdään itse. Samalla tarkistaa öljypumpun kunnon. Kansien porttaus nostaa jo kokonaishinnan sitten relusti ylemmäs. Jos sellaiset nokat valitaan että porttauksesta on jo reippaasti hyötyä niin sitten olisi kyllä hyvä vaihtaa männät että saadaa puristukset ylemmäs ja porttauksen koko hyöty lunastettua. No samalla sen sitten poraa 107:ksi :lol: jne jne. Loputon suo.
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Noviisi
Viestit: 17
Liittynyt: 15:36 09.04.2022.

Re: TC96 viritys

Viesti Kirjoittaja Noviisi »

Joo niin lueskelin täältä tuon sinunkin tarinan ja sekin taisi vähän alkaa venymään alkuperäisestä :lol: Tänään vähän selviteltyäni tulin siihen loppu tulokseen, että ehkä aluksi aloitan budjetilla että vaihdan vain nokat + nostajat ja mahdollisesti jakopään osia ja sitten kun nälkä kasvaa syödessä niin katsoo sitten tuota kansien porttausta jne. Nokka vaihtoehdoiksi miettinyt feuling reaper 525 tai 543
Avatar
jannejk
Viestit: 185
Liittynyt: 13:06 25.07.2018.
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: TC96 viritys

Viesti Kirjoittaja jannejk »

Noista mä ottaisin 543:t suoraan, varsinkin jos mielessä tulevaisuudessa vielä tehdä moottorimuutoksia.
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Vastaa Viestiin