TC96 viritys
Re: TC96 viritys
Mm nostajat, työntötangot, ja vaihtaako sit lisäksi jakopään osia jos käyttää auki.
Re: TC96 viritys
+2000 on aika liikkuva budjetti Mutta jos pitäisi päästä lähelle 2ke niin eipä siinä paljoa muuta saa kuin nokat + jakopään huolto, tiivisteet ja dynosäätö. Olettaen että moottorityö tehdään itse. Samalla tarkistaa öljypumpun kunnon. Kansien porttaus nostaa jo kokonaishinnan sitten relusti ylemmäs. Jos sellaiset nokat valitaan että porttauksesta on jo reippaasti hyötyä niin sitten olisi kyllä hyvä vaihtaa männät että saadaa puristukset ylemmäs ja porttauksen koko hyöty lunastettua. No samalla sen sitten poraa 107:ksi jne jne. Loputon suo.
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Street Glide FLHX 2009
Re: TC96 viritys
Joo niin lueskelin täältä tuon sinunkin tarinan ja sekin taisi vähän alkaa venymään alkuperäisestä Tänään vähän selviteltyäni tulin siihen loppu tulokseen, että ehkä aluksi aloitan budjetilla että vaihdan vain nokat + nostajat ja mahdollisesti jakopään osia ja sitten kun nälkä kasvaa syödessä niin katsoo sitten tuota kansien porttausta jne. Nokka vaihtoehdoiksi miettinyt feuling reaper 525 tai 543
Re: TC96 viritys
Noista mä ottaisin 543:t suoraan, varsinkin jos mielessä tulevaisuudessa vielä tehdä moottorimuutoksia.
Sportster XLH '92
Street Glide FLHX 2009
Street Glide FLHX 2009