Terve.
Kyselin tossa HD-korjaamolta optimointia orkkis softaan kun edellinen omistaja ostanut V/H short shot-putkiston mutta ei ole vissiin päivittänyt softaa, pätkii aika pahasti pienillä kierroksilla käy vissiinkin aika laihalla, hintaa päivityksellä olis 350€, kysessä vm-18 Sportster n-iron, kannattaako tehdä.
Toka kysymys kun nuo putket on siis vaihdettu niin tartteeko vapaamminhengittävää putsaria vaihtaa, ostin vanhan tilalle jo K/N suodattimen.
optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 05:42 19.07.2024.
- Veijo Esso
- Viestit: 1118
- Liittynyt: 12:09 07.09.2016.
- Paikkakunta: Rajamäki
- Viesti:
Re: optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
Lyhyt vastaus: kannattaa ehdottomasti.
Tee kaikki muutokset ensin ja sitten kerralla säädöt kuntoon.
Tee kaikki muutokset ensin ja sitten kerralla säädöt kuntoon.
XL 883C -07 | FLSTF -98
Re: optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
Sit kun vaan tietää tien sen hyvän säätäjän luo. Arvelen tietoon perustuen ettei tule ihan samanlainen kaikilla säätämöillä.Veijo Esso kirjoitti: ↑21:20 03.09.2024. Lyhyt vastaus: kannattaa ehdottomasti.
Tee kaikki muutokset ensin ja sitten kerralla säädöt kuntoon.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
- -Harikka-
- Viestit: 4907
- Liittynyt: 09:50 15.11.2002.
- Paikkakunta: 'suur'-Salo:n saaristo merenranta kauppala
- Viesti:
Re: optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
Veijo Esso kirjoitti: ↑21:20 03.09.2024. Lyhyt vastaus: kannattaa ehdottomasti.
Tee kaikki muutokset ensin ja sitten kerralla säädöt kuntoon.
2001 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Emilia ChromeTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
Samaa mieltä edellisten kanssa. Kyllähän se orkkissoftalla varmaan käy laihalla jos on putket väljemmät. Jos laittaa vapaammin hengittävän ilmanputsarin, koneen on mahdollista saada vielä helpommin lisäilmaa eli laihemmaksi menee.
Ja kerralla imu- ja pakopuoli ja sitten dynoon. Pääseehän sinne dynoon sitten uudestaankin jos joskus vaihtaa nokka-akseleita, roplaa kansia jne. jne...
Ja kerralla imu- ja pakopuoli ja sitten dynoon. Pääseehän sinne dynoon sitten uudestaankin jos joskus vaihtaa nokka-akseleita, roplaa kansia jne. jne...
Re: optimointi orkkis softaan+ilmanputsarin vaihtoa.
Tämä. Nyrkkisääntö on että jos sekä imu- että pakopuoli avataan niin dynoon. Lambda-anturit kyllä korjaavat seosta mutta eivät koko alueella ja käy laihalla ja kuumana.UrpoTJ kirjoitti: ↑08:13 05.09.2024. Samaa mieltä edellisten kanssa. Kyllähän se orkkissoftalla varmaan käy laihalla jos on putket väljemmät. Jos laittaa vapaammin hengittävän ilmanputsarin, koneen on mahdollista saada vielä helpommin lisäilmaa eli laihemmaksi menee.
Ja kerralla imu- ja pakopuoli ja sitten dynoon. Pääseehän sinne dynoon sitten uudestaankin jos joskus vaihtaa nokka-akseleita, roplaa kansia jne. jne...
Pyörän hintaan nähden toi imu+pako+dyno on se paras hinta/laatu suhde
2008 FLHRC Road King Classic [muokattu]