Moottori sammuu ajossa, missä vika

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

-Harikka-
Viesti:

Re: Moottori sammuu ajossa, missä vika

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Hianåå ku vika löyty :!: :wink:

Tulevaisuutta varte jos laittasit allekirjotuksee :idea:
Heritage springer FLSTS 1997
:roll:
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

SeppoKeravalta kirjoitti: 17:49 16.07.2025. KIITOS MOTO SEINÄJOKI JA ETENKIN SUPER AVULIAS HUOLLON VASTUUHENKILÖ EEMELI :D
Pyörässäni oli piilovika, joka paljastui kun lähdin huollon pihasta ja ajoin vain yhden kilometrin
ja pyörä sammui. Sain nipin napin ajettua pyörän takaisin huollon oven eteen johon se lopullisesti
sammui. Hyvää tuuria ja minulta sitkeyttä. Nyt kun vika oli ns. päällä oli Eemelin helppo mittarien avulla
paikallistaa vika. Ja sehän oli Dyna 2000i sytytysyksikkö. Ei antanut enää antanut tulpille kipinää.
Eemeli vaihtoi uuden ja matka pääsi vaikeuksien jälkeen jatkumaan.
Aivan järjettömän hyvää palvelua ISO KIITOS EEMELILLE.
Olispa tänäänkin ollut Eemeli hommissa. Olisin halunnut hieroa tyhjäkäyntiventtiilistä kauppaa, mut myyjä ei tehnyt elettäkään asian hyväksi. Siis edes katsonut saatavuuden tai edes koneeltaan hinnan. Eka, ainoa ja viimeinen Moto-Seinäjoki asiointi suoritettu mun osalta.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Kiwi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Harmi homma, oon tän kesän vähän vajaalla työajalla ja paikalla ainoastaan klo 9-15. Mutta laita yv, hierotaan kauppaa sen kautta :wink:
JKKo

Viesti Kirjoittaja JKKo »

Oikuttelija on ajettu mökille Vilppulaan. Ens visiitillä aion yrittää penetroida sen IACiin shotteja jarrukliineriä (jota siellä ei ollut) ja WD-40 voidetta. Se on 90% todennäköisyydellä tahmaa yllään, koska noin sekoilee myös mun harrasteauto, silloin kun vastaava toimilaite takkuaa ja jarrukliinerillä toipui myös entisen käyttiksen käyntivaiva. Jälkimmäisessä jäi tyhjäkäynti sen verta ylös, että meni 80 kmh kaasua painamatta.

Tämähän siis myöhästyi avata ilmalisää just kun pysähdyin, mut jos jäi käyntiin, niin nosteli kiekat ainakin ylemmäksi. Ja kun kahvitauolla lämpeni moottorin jälkilämmöilöä, niin sit pelasi lopun matkaa.

Mut oisin mä siinä tiskillä haarukoinut että saanko sen 102,03€ maksavan venttiilin kuinkakin nopeasti. Nettijuttujen perusteella kuulostaa siltä, että puhdistus auttaa vain hetkeksi. No sen näkee sit kun kokeilee. Jossei toivu, niin ajelen sen Sipooseen halliin, missä voin kaivautua sen sisuksiin.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
Vastaa Viestiin