Geelisatula Saddlemen Explorer käytetty 0 €, 2006-09 FXST/B/S Night Train, Standard, 2007-17 FLSTF/B/S Fatboy

Harley-Davidson moottoripyörien varaosien ja tarvikkeiden myyntipalsta

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
UrpoTJ
Viesti:

Geelisatula Saddlemen Explorer käytetty 0 €, 2006-09 FXST/B/S Night Train, Standard, 2007-17 FLSTF/B/S Fatboy

Viesti Kirjoittaja UrpoTJ »

Nyt pääsisi kokeilemaan hyvää geelisatulaa:
Saddlemen Explorer, 0802-0305, valmistajan ilmoittama sopivuus: 2006-09 FXST/B/S Night Train, Standard, 2007-17 FLSTF/B/S Fatboy. Satula on käytetty, olen ajanut sillä n. 200.000 km tyytyväisenä ja vaimollekin on hyvin kelvannut joitain kymmeniä tuhansia kilometrejä.

Olen satulan pinnan yhdeltä kohdalta rikkonut lautoilla väärin tuohon kiinnitysliinan kiristämällä. Kohdan olen joustavalla pikaliimalla ummistanut enkä ole huomannut että vettä olisi satulan sisään päässyt.

Satulan saa ilmaiseksi kotiin toimitettuna Tampereelle tai Tampereelta hakemalla, muualle postikuluilla (850×400×300 mm > XL > 22,90 €).

Jos miettii erilaisia satulavaihtoehtoja em. pyörämalleihin, kannattaa tämä kokeilukappale hyödyntää. Hyvä selkätuki kuljettajalle vaikka ei kovin korkea. Ja hyvä orkkikseen verrattuna kookas penkki matkustajalle. Joku ehkä osaa tämän korjatakin? Tai muokata jne... En viitsisi roskiin tuota pistää.

Yhteydenotototot YV:llä tai soittaen 04007359o3. Jos en vastaa, pistä tekstiviesti, soitan takaisin.

Jos joku seikkailee Facebookin HD-kirppiksillä tms. niin voisi ystävällisesti sinne pistää tästä sinne linkin?

PS. Ostin muuten uuden ihan samanlaisen tilalle, meinaan ajaa silläkin pari sataa tuhatta jos elinpäiviä ja terveyttä riittää...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin