Ny se tuli
Onnea myös täältä Espoosta
Tästä merkki potkupukuun

T. Timo K
ja kunhan hieman kasvaa niin tällä on hyvä aloittaa:

Olivat perskules poistaneet kuvan alkuperäiseltä sivulta ja siksi tuo linkki ei toiminut... Tässä sama uudelta sivulta
T. Timo K
Tästä merkki potkupukuun

T. Timo K
ja kunhan hieman kasvaa niin tällä on hyvä aloittaa:
Olivat perskules poistaneet kuvan alkuperäiseltä sivulta ja siksi tuo linkki ei toiminut... Tässä sama uudelta sivulta
T. Timo K
Viimeksi muokannut Fxsts03, 13:04 14.02.2005.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onnea!
Joo,onnea vaan Kaipolastakin koko perheelle.Born to be wild..tai sitten child...
Jos se ei toimi, Kromaa se !
Juu onnea vaan
Onnea vaan matkaan!
Mun kokemuksen mukaan lasten elämässä on kolme merkittävää kehitysvaihetta. Eka on se kun lapsi oppii käymään vessassa ja pyyhkimään itse. Toka on se kun lapsi oppii pukemaan ja riisumaan itse. Kolmas ja kaikkein paras vaihe on kun lapsi muuttaa pois himasta!

Mun kokemuksen mukaan lasten elämässä on kolme merkittävää kehitysvaihetta. Eka on se kun lapsi oppii käymään vessassa ja pyyhkimään itse. Toka on se kun lapsi oppii pukemaan ja riisumaan itse. Kolmas ja kaikkein paras vaihe on kun lapsi muuttaa pois himasta!
- Karhu-Japa
- Viesti:
Re: Juu onnea vaan
Eeiii... Enhän minä nyt voi olla samaa mieltä Ilkimyksen kanssa - enhän?Ilkimys kirjoitti:...Kolmas ja kaikkein paras vaihe on kun lapsi muuttaa pois himasta!
![]()
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: Juu onnea vaan
Se on se kaikkein kallein vaihe joka tapauksessa! Multakin se vei puolet soittimista ja aina se on auki ja pummaamassa jotain...hemuli kirjoitti:Eeiii... Enhän minä nyt voi olla samaa mieltä Ilkimyksen kanssa - enhän?Ilkimys kirjoitti:...Kolmas ja kaikkein paras vaihe on kun lapsi muuttaa pois himasta!
![]()
![]()
On se, suvussa dominoiva geenimuunnelma kaikilla miespuolisilla edustajilla ja liittyy varpaisiin. Jos ei oo oma niin ammun ainoon miespuolisen serkkuni isän puoleltahemuli kirjoitti:Oletko ihan varma että se oli sittenkään oma...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Kiitti toosi paljon onnitteluista, tuntuu hyvältä lukea niitä nyt ku varpajaisetkin sain hoitettua ja aamulla heräsin kotonta
Onneks meissä miehissähä' on se hyvä juttu kuten jotkut väittävät, pojat on poikia ja mieshä on aina lapsi
Joten eihä meilä ole mittään hättää eihän
Voi ku tulis kesä ja kärpäset jo
wellu
Onneks meissä miehissähä' on se hyvä juttu kuten jotkut väittävät, pojat on poikia ja mieshä on aina lapsi
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Fxsts03 kirjoitti:Onnea myös täältä Espoosta![]()
Tästä merkki potkupukuun![]()
![]()
![]()
T. Timo K
Perkule ehän mie suanu tota aaki
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!