nahkatakin tulli??
nahkatakin tulli??
Onko kellään tullitarikkia lähellä josta voisi tarkistaa paljonko menee tullia nahkatakista (jenkeistä tuotuna.)
Kiitos etukäteen
Jack
Kiitos etukäteen
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
-
mcmies
-
mcmies
niin tietysti se rahti... se on sitten vissiin saatava joku käymään jenkkilässä,. tulee muuten takille aika suolanen hinta. Saksasta sais samaan hintaan kuin ite tilaamalla...silti about 250? YLI amerikan hinnan
Jack
Jack
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
-
mcmies
Ostin just Ebaystä rotsin Coloradosta (USA), rahti US Postal Servicen lentopostilla 4-10 days $30 ja siihen on myyjä vielä pistäny pari taalaa "provikkaa/tippiä" niin kuin niillä tuntuu olevan tapana
Mutta myyjä lupas mun pyynnöstäni fixata hinnan "oikealle tasolle" papruihin
Älä Jack tilaa mitään minkään UPS:n/FedEX:n/DHL:n kautta - ellet halua köyhtyä...
Mutta myyjä lupas mun pyynnöstäni fixata hinnan "oikealle tasolle" papruihin
Älä Jack tilaa mitään minkään UPS:n/FedEX:n/DHL:n kautta - ellet halua köyhtyä...
jeba, vain ja ainoastaan USPS mulle. kestää normaalisti 'bout pari viikkoo, mut tulee hinta niin suolasex,silti, että taidan alkaa säästää matkarahoja...
Jack
Jack
-Riddnick Wysdom
-Riddnick Wysdom
Mistäs?
Kun nyt kerran aihe on tapetilla niin missäs olisi kohtuullisen näköisiä, ja edelleen - kohtuullisen hintaisia rotseja saatavilla? Ajattelin vain että kun matkoilla siellä keväällä käyn, senhän toisi päällepuettuna tullista läpitte sangen edullisesti.. Texasiin olen menossa, mutta parin viikon aikana tietenkin kerkeäisi tulla sisämaan postissakin.
Lähinnä tietysti sellainen aito "rähinämallinen" rotsi olisi tarkoitus napata matkaan, buutsien kaveriksi.
Lähinnä tietysti sellainen aito "rähinämallinen" rotsi olisi tarkoitus napata matkaan, buutsien kaveriksi.
Olisin lyömätön, jos vain lähtisin käyntiin.