nahkatakin tulli??

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Thomas

Viesti Kirjoittaja Thomas »

Lawless kirjoitti:<snip>Älä Jack tilaa mitään minkään UPS:n/FedEX:n/DHL:n kautta - ellet halua köyhtyä... :wink:</snip>
Itse odottelen tässä vielä US Postal Servicen kautta toimituksessa olevaa pakettia, joka lähetettiin joulukuun lopussa. Normi-postin kautta ei ole mahdollisuutta tilauksen seuraamiseen yms. joten tässä vielä odotellaan hetki ennenkuin lähden kinuamaan visa-maksuja takaisin...prkele!

Toistaiseksi kaikki UPSin, FedExin ja DHL:n kautta tulleet tavarat tulleet perille parissa viikossa, vaikka maksaakin suolasesti.

Jot'silleen,
-Thomas
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

Tuo on täysin totta. Itsekin tilasin kirjan USA:sta joulukuun puolivälissä 2004, eikä vieläkään ole tullut... :evil: Myyjä vielä suositteli USPS:n rahdin lisäksi ottamaan vakuutuksen, mutta kyseisellä vakuutuksella ei ole paskankaan virkaa meidän näkökulmasta ajateltuna. Ellei myyjä tee mitään asian hyväksi, on lopputulos "voi voi.." Kyselin "trackingiä" kirjaa koskien, turhaan...
Olen jo kahdesti ottanut yhteyttä kyseiseen kirjaputiikkiin, josta on vaan selitelty että kirja on lähtenyt heiltä xx.xx.2004. That´s (sh?)it.
Samaa olen ajatellut, että kunhan maaliskuu vaihtuu, lähtee Luottokuntaan kirjallinen selitys asiasta ja vaatimus maksun palauttamisesta.
Vastaa Viestiin