Banditin superclutch kuivana 3" remmi. Ei tahdo kestää tota voimaa kiihdytyskäytössä. Katukäytössä riittäs vallan hyvin. Nyt tulee lisäksi lockup joten pitäs kestää kunhan saa vaan säädöt kohdalleen.
Enskaveto sun kannattas vaihtaa 3" remmille. Kettinki ei taida kauaa kestää.
Puolipuristimet tietysti oltava. Kilpurin sähköt melko yksinkertaiset, paksua kaapelia, kyllä pyörittää. Tais olla samanmoinen akku. Startista en muista kilowattimäärää.
Jiipee
Ultima koneet / Partmaster
-
Vieras 1
Re: ultima
Mikko,
jos saan kysyä niin onko kyseessä Evo vai TC? Katu vai kisapeli? Itsellä S&S 124" TC Daytona Twintecin sytkällä. Vakio akku ja startti ja paksut akkukaapelit + lisämaa. Koneessa on vakiot sähköiset automaattipuolipuristajat. Kone lähtee käyntiin kuin edellinen 88".
jos saan kysyä niin onko kyseessä Evo vai TC? Katu vai kisapeli? Itsellä S&S 124" TC Daytona Twintecin sytkällä. Vakio akku ja startti ja paksut akkukaapelit + lisämaa. Koneessa on vakiot sähköiset automaattipuolipuristajat. Kone lähtee käyntiin kuin edellinen 88".
Mikko kirjoitti:Mikä ensiöveto ja kytkin tuossa 127" koneessa kestää? Mulla ketju venyy heti (131 hp takarenkaalta) ja alkaa rallattaa, mutta tuntuu että ketju on kuitenkin helpompi kuin remmi. Onko starttaaminen 11,5 rutulla ongelma? Mulla piti laittaa virta suoraan releen kautta puolille S&S 124:lla jossa on kuitenkin "puolipuristimet" kun ei muuten tullut kipinää, sytkä sama Twintech. Ei se siltikään ole helppo startattava 2 kW startilla, eri kaapeleilla ja YTX20LBS akulla.
Mulla on Evo ja katupeli raakassa käytössä. Kaasari ei ollut säädöissä kun mitattiin MecTecillä, mutta sittemmin kokeilein eri neuloja ja nyt toimii paremmin. Muistaakseni puristus on 10,8 ja kansille tehtiin jotain virtausten parantamiseksi.
Mikä olisi hyvä 3 tuuman beltti? ja kytkin? En kuitenkaan haluaisi meteliä kytkimestä ja kunnossapitohommat saisi vähentyä. Valmistajia näyttäisi olevan ainakin BDL ja Primo. Mistähän jenkeistä kannattaisi tilata jos siihen päätyy?
Mikä olisi hyvä 3 tuuman beltti? ja kytkin? En kuitenkaan haluaisi meteliä kytkimestä ja kunnossapitohommat saisi vähentyä. Valmistajia näyttäisi olevan ainakin BDL ja Primo. Mistähän jenkeistä kannattaisi tilata jos siihen päätyy?