Mistäs muuten johtuu että jotkut viritetyt koneet ikäänkuin kitisee kun käyvät tyhjäkäyntiä. Omanikin tekee samaa ja olen kuullut ennenkin vastaavaa.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
Kitinä
-
Vieras 1
Re: Kitinä
Paha sanoa näillä lähtötiedoilla mistä äänet tulee. Jos on ratasvetoiset nokat niin väärät hammasvälykset tuo kyllä ääntä. Allekirjoittaneen aiempi Stage 1 TC88B piti kyllä melkoista vinkunaa aika-ajoin tyhjäkäynnillä. Ne äänet tuli tasapainoitusakselistosta.
Softail kirjoitti:Mistäs muuten johtuu että jotkut viritetyt koneet ikäänkuin kitisee kun käyvät tyhjäkäyntiä. Omanikin tekee samaa ja olen kuullut ennenkin vastaavaa.
Kädet kyynärpäitä myöten pa....sa
-
Vieras 1
Softail kirjoitti:Korteni...ö
Ei, en tarkoittanut nokan aiheuttamaa vinkunaa,´vaan kitinän tapaista ääntä, melkeimpä kun kahta styrox kappaletta hinkkaisi toisiinsa. Voisi olla jotain tekemistä esim imu tai pakopuolen kanssa.....?
Kädet kyynärpäitä myöten pa.....sa
Minulla Heritage Softailissa oli samantapainen ongelma, jakokoppa oli pois paikoiltaan, laitoin sen kiini, aiheutti vastaavaa ääntä. Koneen käydessä löysäsin jakokoppaa ja annoin vähän kierroksia, ja kiristelin vähän kerrallaan jakokopan kiini,kone kävi koko ajan. Kitinät loppu siihen.