Alkaa kesä lähestymään joten herätelläänpä taasen juttua siitä missä ja miten päästään taas ihailemaan näitä urheilupyöriä
Päivitin muutaman uuden nimen tuonne Rautapäälistaan http://www.saunalahti.fi/~affe2/v-twin/ironheads.html. Mukana on edelleen myös joitain jotka heikkona hetkenään ovat menneet luopumaan tästä pyörien parhaimmistoon kuuluvasta kulkineesta (Raimo-Raatoa nimeltä mainitsematta
Voisi kuitenkin olla asiaa jos jokainen jolla vielä asian mukainen pyörä on ilmoittaisi sen vuosimallin. Ainaskin itselle olisi aikoinaan ollut apua oman vuosimallin pyörän kuvista ja muustakin infosta.
En enää listannut tuolla edes niitä "julkisia" sähköpostiosoitteita, ne osoitteet löytyy foorumin profiilista ja yhteyttä saa tietty myös tuolla PM nappulalla. Jos ei onnistu niin sitten voi kokeilla vaikka mun kautta.
Ne ketkä on ilmoittaneet puhelinnumeronsa saavat lähiaikoina kevät terveiset SMS:llä. Ilmoittelen sitten täällä kun olen sen lähettänyt joten ne jotka eivät viestiä ole saaneet mutta haluaisivat olla tavoitettavissa sitäkin kautta voivat sitten päivittää mulle tietonsa.
Eli ilmoitelkaa mulle jos on päivitettävää eli haluatte listalle tai pois sieltä tai mopostatuksessa on tullut muutoksia.
Kun tuota foorumin käyttäjälistaa katselee niin sieltä löytyy Rautapäähän viittaavia tunnareita mutta en niitä tuonne listalle laita ellei ao. henkilö itse sitä pyydä. Eiköhän sitä jokainen oletakin?
Tämä tässä nyt tällä kertaa, odotellaan kevättä.
Affe