norrteljeen
norrteljeen
Laivamatka varattu Tukholmaan mutta miten sieltä pääsis jatkamaan matkaa Norrteljeen?? Jos olis naiseläjä niin olis helppo liftata kypärä kainalossa tienposkessa mutta kun ei ole niin täytyy kysellä muita vaihtoehtoja. Jos on tietoa niin olisin kiitollinen vastauksesta, ei tarvitsisi Tukholmassa pyöriä ympyrää etsien kulkuvälinettä.. Oma mopo jää Kallioon.
ps. hytissämme vielä vapaana kaksi punkkaa välille tku-sto-tku.
ps. hytissämme vielä vapaana kaksi punkkaa välille tku-sto-tku.
..ei ehkä paras mutta halvin..
Sorgen, sorgen...
Julkisilla yhteyksillä (, kuten Akrapu tuolla alempana mainitsee) tavoitat paikan mainiosti.
Ja laivamatkan aikana saattaa kyyti parhaimmillaan järjestyä esim. jonkun paikalle suuntaavan huoltoauton kyydissä.
Julkisilla yhteyksillä (, kuten Akrapu tuolla alempana mainitsee) tavoitat paikan mainiosti.
Ja laivamatkan aikana saattaa kyyti parhaimmillaan järjestyä esim. jonkun paikalle suuntaavan huoltoauton kyydissä.
Viimeksi muokannut tsah, 10:07 25.04.2005.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikö täällä voi kysellä mitään ilman jotain v...n viisastelijoita.. Jos mä en pääse lähtemään kyseisiin bileisiin omalla mopolla tietyistä syistä niin onko se heti oltava että hohoijjaa et tule omalla mopolla jne jne... Tarkoitukseni oli kysellä että tietääkö kukaan miten sinne kannattaisi tukholmasta mennä kun en ole itse paikan päällä käynyt:
A) juna??
B) bussi??
C) taksi?? joka kuitenkin on budjettisyistä mulle väärä matkustustapa..
kiitos.

A) juna??
B) bussi??
C) taksi?? joka kuitenkin on budjettisyistä mulle väärä matkustustapa..
kiitos.
..ei ehkä paras mutta halvin..
Itte en Norrteljestä tierä tuon taivaallista, mutta täytyy kyllä ihmetellä tuon nimim. tsah:in kommenttia. Asia ei sinänsä meikäläistä hetkauta suuntaan eikä toiseen, mutta pitääkö sitä p....kele ruveta heti v...tuilemaan ku joku kysyy jotain. Tässä foorumissa oon ollu vasta niin vähän aikaa jäsenenä että puhun nyt muista klubeista ja kerhoista, mutta ihmettelen vaan sitä jatkuvaa ruinaamista, ku pitääs saara lisää jäseniä ja pitääs olla aktiivisempaa toimintaa jne. jne. No ei se ny mikää hel...tin ihme oo ku tuollasia päänaukojia on heti vastas!!! Koittaas ny kasvaa aikuuseksi...

In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper
Ugly Ironhead -69, reincarnating to oldschool bobber
Viisastelu sikseen. Edullisin vaihtoehto taitaa olla bussi.
Milläs laivayhtiöllä matkustat ? SeaWindin ja Siljan terminaalista pääsee kätevästi metrolla keskusasemalle ja sieltä bussiin. Viikkarin terminaalista pääsee jalan/bussilla/metrolla.
Reittivaihtoehdot löytyy täältä http://www.sl.se/.
Vasempaan yläreunaan lähtöpaikaksi Stockholm ja pääteasemaksi Norrtälje, niin pääset alkuun.
- AKr
Milläs laivayhtiöllä matkustat ? SeaWindin ja Siljan terminaalista pääsee kätevästi metrolla keskusasemalle ja sieltä bussiin. Viikkarin terminaalista pääsee jalan/bussilla/metrolla.
Reittivaihtoehdot löytyy täältä http://www.sl.se/.
Vasempaan yläreunaan lähtöpaikaksi Stockholm ja pääteasemaksi Norrtälje, niin pääset alkuun.
- AKr
Hei!
Nortälljeen pääset yksinkertaisemmin bussilla. Voi joko mennä maanalaisella cityterminaaliin ja valita sieltä bussi Nortälljeen. Voit myös valita Viking Linen bussin Kapelskäriin, se pysähtyy Nortällejen bussiasemalle. Voit myös mennä maanalaisella Tekniska Högskolaniin ja sieltä ottaa Eckerö linjan bussin Grisslehamiin. Lähemmin bussien aikatauluista löydät www.Eckerölinjen.se tai www.vikingline.se myös www.cityterminalen.com. Toivottavasti tästä on apua.
Nortälljeen pääset yksinkertaisemmin bussilla. Voi joko mennä maanalaisella cityterminaaliin ja valita sieltä bussi Nortälljeen. Voit myös valita Viking Linen bussin Kapelskäriin, se pysähtyy Nortällejen bussiasemalle. Voit myös mennä maanalaisella Tekniska Högskolaniin ja sieltä ottaa Eckerö linjan bussin Grisslehamiin. Lähemmin bussien aikatauluista löydät www.Eckerölinjen.se tai www.vikingline.se myös www.cityterminalen.com. Toivottavasti tästä on apua.
norrteljeen
Ihmettelen tätä Kallion Vi:tusta jos häntä joku neuvoo menemään julkisilla ja seuraavassa kysymyksessa itse on menossa juna/bussi/taksi-kyydillä perille.Kuka sulle Vittuilee kun itse kysyt ja vastaat kysymyksiisi .
Ja Häjy niin mikä sun mielestä on vi:tuilua kun et kykene erottamaan neuvoja-Vitt-uilasta .Kuitenkin Hyvää KESÄÄ KAIKILLE .
Ja Häjy niin mikä sun mielestä on vi:tuilua kun et kykene erottamaan neuvoja-Vitt-uilasta .Kuitenkin Hyvää KESÄÄ KAIKILLE .
Juu, älä sä pekkakoo sekaannu ku et oo nähny orkkisviästiä! Voit huomata viestin editoinnin siitä, että miksi tsah pyytelisi ensimmäisenä viestissään anteexi. Mutta annethan olla ny jo ja hyvät kesät myös sinneppäin
.
In garage: Fat´n Old Purple Lady Panhead -48 chopper