Naapurisopua vai asenneongelmia?
Puhut Hemuli asiaa. Eihän se muuten usko missä se ukko aina luuraa, saattaa vielä epäilä ett ukolla on toinen nainen Hyvä se on ett eukko kannustaa harrastamaan, meilläkin välillä kuuluu ett ittu viimeset rahat meinaat mopoon laittaa , ei käy. No silloin yleensä tuppaa kello pysähtymään koska rouvahan käski
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Täällä on tainneet pehmetä päät molemmilta talven aikana...
Isäntä suhtautuu fättäriin jo hyvinkin suopeasti. Tuossa taannoin todistin jopa "juhlallista" tilannetta, jolloin hän puki päälleen vanhan ajopukunsa No joo... vähän nafti oli... Hartioista...
Se vihjailee toisinaan, että voisi kokeilla mun pyörää joskus. Se on ruvennut tihenevään tahtiin puhumaan jopa oman H-D:n ostamisesta On jopa nimennyt minkä ja mistä. Vielä kun siihen löytyisi rahaakin... Lupasi peräti tulla kesällä mukaan johonkin Klubin kemuihin, vaikkapa perheralliin Odotan innolla kuinka käy
Ja minä puolestani... Noh... Olen sitten yrittänyt aamuisin lähteä hiukan vähemmällä "metelillä" (sikäli kuin se ylipäätään on mahdollista...) kotopihasta. Arvatkaa vaan, puuskutanko kuin höyryveturi ekat kymmenen kilsaa kun eka lykkään ton mopon tielle asti, ne kaikki kakskyt metriä, ainaskin melkein... etten enää naapurin makuuhuoneen ikkunan alla sitä käynnistä... Ja kuten Hemuli neuvoi, lähden siitä kokolailla heti liikkeelle nätisti ajellen. Tosin, ei tota tietä pääse kuin nätisti ajellen jos sitäkään, kun parin viikon takaisen "rekkarallin" jälkeen on päällyste aivan murskana
Naapurin rouva sentään jo morjestaa, kaipa tämä tästä... (Niihin uusiin vaimentimiin asti... )
Isäntä suhtautuu fättäriin jo hyvinkin suopeasti. Tuossa taannoin todistin jopa "juhlallista" tilannetta, jolloin hän puki päälleen vanhan ajopukunsa No joo... vähän nafti oli... Hartioista...
Se vihjailee toisinaan, että voisi kokeilla mun pyörää joskus. Se on ruvennut tihenevään tahtiin puhumaan jopa oman H-D:n ostamisesta On jopa nimennyt minkä ja mistä. Vielä kun siihen löytyisi rahaakin... Lupasi peräti tulla kesällä mukaan johonkin Klubin kemuihin, vaikkapa perheralliin Odotan innolla kuinka käy
Ja minä puolestani... Noh... Olen sitten yrittänyt aamuisin lähteä hiukan vähemmällä "metelillä" (sikäli kuin se ylipäätään on mahdollista...) kotopihasta. Arvatkaa vaan, puuskutanko kuin höyryveturi ekat kymmenen kilsaa kun eka lykkään ton mopon tielle asti, ne kaikki kakskyt metriä, ainaskin melkein... etten enää naapurin makuuhuoneen ikkunan alla sitä käynnistä... Ja kuten Hemuli neuvoi, lähden siitä kokolailla heti liikkeelle nätisti ajellen. Tosin, ei tota tietä pääse kuin nätisti ajellen jos sitäkään, kun parin viikon takaisen "rekkarallin" jälkeen on päällyste aivan murskana
Naapurin rouva sentään jo morjestaa, kaipa tämä tästä... (Niihin uusiin vaimentimiin asti... )
Joo, naapuri valitti mökästä mikä häiritsee heitä rauhallisella paritalo alueella aina kun pyöräni aamuisin tarttaan. Oltiin sopivasti tallini edessä ja vein sen sisään kertoakseni "että tossa nurkassa on toiset putket jotka pitää perkeleellistä meteliä, jotta ole onnellinen etten ole viä vaihtanu niitä ja nämä mikkä on paikalla (suorat) on alkuperäiset joiden mekkaloista ei voi valittaa miliisillekkään"
Enpä ole ennen ketään uhkaillu vakioputkilla, mutta saanpahan ajaa v&h longshoteilla rauhassa...
Enpä ole ennen ketään uhkaillu vakioputkilla, mutta saanpahan ajaa v&h longshoteilla rauhassa...
Meillä maalla naapurit huuattelee traktoreita ympäri vuoden pikkasen se välillä pistää risomaan. Mutta nyt on kalavelkojen maksu käynnissä viimetalven osalta. Eli rokki kuuluu 2tuuman rosteriputkista jotka on myös lyhyet. Tossa tein pienen kiekan kaupungilla ja frendi soitti perästä että sen autosta oli varashälytin alkanut huutaa kun olin ajanut ohi.(auto oli parkis tien laidas). Kyllä ne kuplan huilut pitää kiinni laittaa.
Toisaalta jos naapureita meteli häiritsee, kandee vihjasta että mannet on kyselly jos mökin heille möis. Auttaa yleensa napureita pysymään aidan omalla puolella ja hiljaa.
Toisaalta jos naapureita meteli häiritsee, kandee vihjasta että mannet on kyselly jos mökin heille möis. Auttaa yleensa napureita pysymään aidan omalla puolella ja hiljaa.
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Mulla kans oli ilmeisesti naapurit riemastuneet kun lähdin eilen ennen seitsemää töihin. Oli päivän aikana laitettu postilaatikkoon jos jonkinlaista jeesuslehteä. Yhdestä oli jopa leikattu osoitelappu pois eli ei voinut olla mitään yleisjakelua. Tää onkin eka kerta tässä kämpässä kun naapurit yrittää pelastaa kadotetun sielua. Ei onnistu - tälläkään kertaa. Kukaan ei kyllä oo tullu kasvotusten valittamaan ja seinänaapuritkin sanoo etteivät edes herää kun lähden. Ja häivyn kans tosi nopeesti ettei kirkuvat kotkat häiritsis rauhallista puutaloaluetta.
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
- Minna&FatBoy
- Viesti:
Hi hii!
Jipii jipii!!!
Kohta lähetään Hämeenlinnaan ostamaan meirän isännälle oma Harrikka!
Eikä se pyörä todellakaan sävellä mitään huilusonaatteja, kyllä ne torvet soittaa sinfoniaa
Että mä odotan suurella tunteella naapurin sedän ilmettä
Niin ne muuttuu, maailma ja asenteet, kun pari kesää puuduttaa. Vain kuus päivää sitten tuli ekaa kertaa reissuun mukaan, VAPAAEHTOISESTI, Keuruun perheralliin ja heti sunnuntaina alkoi mopon metsästys netissä. Nyt löyty, eilen MÄ kävin koeajolla ja kohta haetaan se kotiin
Saapas nähdä miten on naapurisovun laita tästä illasta alkaen, vai käykö taas niin, että miehen pyörä on huippuhieno ja mahtavat soundit ja mun tuhinahuilut häiritsee...
No sillehän ei sit mahda enää mitään, mut ainakin on yritetty. Sitä saa mitä tilaa
Kohta lähetään Hämeenlinnaan ostamaan meirän isännälle oma Harrikka!
Eikä se pyörä todellakaan sävellä mitään huilusonaatteja, kyllä ne torvet soittaa sinfoniaa
Että mä odotan suurella tunteella naapurin sedän ilmettä
Niin ne muuttuu, maailma ja asenteet, kun pari kesää puuduttaa. Vain kuus päivää sitten tuli ekaa kertaa reissuun mukaan, VAPAAEHTOISESTI, Keuruun perheralliin ja heti sunnuntaina alkoi mopon metsästys netissä. Nyt löyty, eilen MÄ kävin koeajolla ja kohta haetaan se kotiin
Saapas nähdä miten on naapurisovun laita tästä illasta alkaen, vai käykö taas niin, että miehen pyörä on huippuhieno ja mahtavat soundit ja mun tuhinahuilut häiritsee...
No sillehän ei sit mahda enää mitään, mut ainakin on yritetty. Sitä saa mitä tilaa
"Voi Jehna! Mä oon onnessani kuin tornado telttailualueella!"
jep
onnea vaan naapureille.
-eeko
-eeko
Re: Naapurisopua vai asenneongelmia?
Äsken tuodessani mopoa huollosta naapurit tuli kiukutteleen aidalle. Kuljen pyörällä töihin, joka aamu puoli seiskan aikoihin laitan mopon käymään, kypärä päähän ja menoksi. Ei paljon oo aikaa jäädä lämmitteleen kun jo heti yhteisen taipaleemme alussa heidän taholtaan näytettiin nyrkkiä, johtuen yöpakkasen jälkeisestä "aamulämmittelystä" pihamaalla.
Naapurin setä vielä muisti mainita että ajaa mun mopon järveen. Näinköhän...
Mutta tässä alkaa tulla jo itellekin pahemman laatuinen asenneongelma, varsinkin ku aion tosiaan vaihdattaa tohon tuhisijaan vaimentimet... [/quote]
Minun mielestä kun asutaan kaupungissa tai lähiössä, ei voi välttyä liikenteen ääniltä.
Tämä sinun naapurisi osoittaa juuri sitä ajattelua, että asun yksin omalla tontilla(1000m2) jonkun puron tai joen tai nykyään kadun varrella.
Tulee lastu ylävirralta. Voi olla myös ääni naapurista
En olekaan yksin omalla tontilla, vaan jossain on (lähi)naapuri.
Niistä pitää päästä eroon
Naapurin setä vielä muisti mainita että ajaa mun mopon järveen. Näinköhän...
Mutta tässä alkaa tulla jo itellekin pahemman laatuinen asenneongelma, varsinkin ku aion tosiaan vaihdattaa tohon tuhisijaan vaimentimet... [/quote]
Minun mielestä kun asutaan kaupungissa tai lähiössä, ei voi välttyä liikenteen ääniltä.
Tämä sinun naapurisi osoittaa juuri sitä ajattelua, että asun yksin omalla tontilla(1000m2) jonkun puron tai joen tai nykyään kadun varrella.
Tulee lastu ylävirralta. Voi olla myös ääni naapurista
En olekaan yksin omalla tontilla, vaan jossain on (lähi)naapuri.
Niistä pitää päästä eroon
Viimeksi muokannut jutaharri, 03:49 05.08.2006.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Naapurisopua vai asenneongelmia?
jepjep
nuoruudesta muistin kun kaveri kuskas mua käymään kotona kesken baariehtoon hakemaan jotain
talona oli tälläinen porin kuukkarin tyypillinen puutalo-osuus
hänen mielestä 429 grand torinon käynnissä oli kaiketi jotain säätämisen varaa kun siinä naapurin ikkunan alla pumppasi kaasua konepellin alla...
naapuri oli pahana ja peräsi multa järkeä päähän vaikka en ollut edes autoa liki...
kai se siitä leppyi, ei silti ikinä tullut juteltua sen kanssa enää...
miikka
nuoruudesta muistin kun kaveri kuskas mua käymään kotona kesken baariehtoon hakemaan jotain
talona oli tälläinen porin kuukkarin tyypillinen puutalo-osuus
hänen mielestä 429 grand torinon käynnissä oli kaiketi jotain säätämisen varaa kun siinä naapurin ikkunan alla pumppasi kaasua konepellin alla...
naapuri oli pahana ja peräsi multa järkeä päähän vaikka en ollut edes autoa liki...
kai se siitä leppyi, ei silti ikinä tullut juteltua sen kanssa enää...
miikka
Onhan se suuri osa kiinni omasta käytöksestä, en lämmittele konetta pihassa kun on naapurissa pieniä ihmisiä. Polliisi sanoi putkista että "älä kamalasti kaasuttele keskustassa" järki käteen ja elvistely pois, kyllä japseisakin on hyvät äänet, se on jannusta kiinni millä ajaa, pois en sulje mitään merkkiä.
-
- Viesti:
kyllä se paljon on asenteesta kiinni. luulenpa että suurin osa on vaan kateellisia. Ja kyllä sitä ääntä maailmaan mahtuu. Meillä ei ole naapurit
valittanut pyörän äänistä kun ei lentokoneitten ääniltä tahdo puhe kuulua, pitäs varmaan käydä työntämässä koneet tohon vantaan jokeen. Minnalle ja miehelles, nyt teillä vasta elämä alkaa kun miehes pistää pyörän pihassa käyntiin.
valittanut pyörän äänistä kun ei lentokoneitten ääniltä tahdo puhe kuulua, pitäs varmaan käydä työntämässä koneet tohon vantaan jokeen. Minnalle ja miehelles, nyt teillä vasta elämä alkaa kun miehes pistää pyörän pihassa käyntiin.
Tänää tuosa pihalla ku juttelin kaverin kanssa ni sellanen vanha taata (taloyhtiön wannabe poliisi) tuli kiukuttelee että porukka on soitellu hänelle ku meidän mopo pitää hirveetä meteliä ja kaasuttelen vielä ikkunoiden alla..
No, kysyin sitte taatalta aikalailla lämpösenä että minkä v...tun takia ne sulle soittelee ku olet vaan hallituksen jäsen etkä mikää puheenjohtaja etkä isännöistiä??
Ei tullu vastausta ku jotaki tuhinaa ja sitte letkautin sille että sää saa..nan pappa keskit noita juttujas ihan päästäs..
Hommaa oma elämä tai muuta peräkylää ni ei tartte kiukutella joka asiasta..
Sitte papisi jostakin taloyhtiön kokouksesta että hän ottaa asian esille johon tokasin että ihan sama mulle vaikka hyppäisit jojoon ku me joka tapauksessa lähetään pois kuukauden sisällä..
Juhannuksena huuteli parvekkeelta että luulenko mä itteeni joksikin taloyhtiön kunikaaksi johon sitte tänää vastasin että en mä mitää luule että olen kuningas mutta sä perk..leen taata luulet olevas joku maailman keisari..
Sitte pappa vetäs punaseksi ja lähi hyvi hiljaa menee..
Toivottavasti se ei tuu enää häiriköimään..
Kaikkeista paras oli se että ku me muutettii tähä kämppää ni se tuli esittelee ittensä taloyhtiön puheenjohtajaksi ja noin kuukausi eteen päin sainki tietää että puheenjohtaja asuu meidä naapurissa ja se on ollu yli 17 vuotta pj jotenka papparaine sai tloyhtiön kokouksessa aika nootin ku menee asukkaille valehtelemaan ja sen käskettiin olemasta puuttumati asioihin jotka sille ei kuulu mutta siitä se vaan ylty..
No, kukin taaplaa tyylillään..
Annas kattoo mitä uudet naapurit tykkää ku muutetaa rauhalliselle OKT alueelle..
No, kysyin sitte taatalta aikalailla lämpösenä että minkä v...tun takia ne sulle soittelee ku olet vaan hallituksen jäsen etkä mikää puheenjohtaja etkä isännöistiä??
Ei tullu vastausta ku jotaki tuhinaa ja sitte letkautin sille että sää saa..nan pappa keskit noita juttujas ihan päästäs..
Hommaa oma elämä tai muuta peräkylää ni ei tartte kiukutella joka asiasta..
Sitte papisi jostakin taloyhtiön kokouksesta että hän ottaa asian esille johon tokasin että ihan sama mulle vaikka hyppäisit jojoon ku me joka tapauksessa lähetään pois kuukauden sisällä..
Juhannuksena huuteli parvekkeelta että luulenko mä itteeni joksikin taloyhtiön kunikaaksi johon sitte tänää vastasin että en mä mitää luule että olen kuningas mutta sä perk..leen taata luulet olevas joku maailman keisari..
Sitte pappa vetäs punaseksi ja lähi hyvi hiljaa menee..
Toivottavasti se ei tuu enää häiriköimään..
Kaikkeista paras oli se että ku me muutettii tähä kämppää ni se tuli esittelee ittensä taloyhtiön puheenjohtajaksi ja noin kuukausi eteen päin sainki tietää että puheenjohtaja asuu meidä naapurissa ja se on ollu yli 17 vuotta pj jotenka papparaine sai tloyhtiön kokouksessa aika nootin ku menee asukkaille valehtelemaan ja sen käskettiin olemasta puuttumati asioihin jotka sille ei kuulu mutta siitä se vaan ylty..
No, kukin taaplaa tyylillään..
Annas kattoo mitä uudet naapurit tykkää ku muutetaa rauhalliselle OKT alueelle..
Ei riemulla rajaa ku pierulla ajaa..
Viulunsoittoa ja putkien paaketta
Kaavan sitten olin reessutöessä ja tulin väsyneenä yöllä kottiin. Peerkule uamulla alako seettemältä nuapurissa kaheksan vuotiaan soettotaejottoman viulun vingutus. Omakotitaloalueella kun asun satuin sitten väsyneenä nuapurin eokon kanssa postilaatikolle yhtäaekoo... Aloen moettimmaan että voesko vaekka kymmeneltä sen viulunsoeton alottoo.... Nuapur mulukas ja sano että kyllä mualimmaan iäntä soppii....
Piäsin alakukesästä postilaatikolla kuittoomaan samoella sanoella kun valittelivat että aena yöllä pittää ruuvata sitä harrikkoo iliman iänenvaementimia.... Kyllä iäntä mualimmaan soppii..... Ja v konneen iän se kaanista onnii....
Piäsin alakukesästä postilaatikolla kuittoomaan samoella sanoella kun valittelivat että aena yöllä pittää ruuvata sitä harrikkoo iliman iänenvaementimia.... Kyllä iäntä mualimmaan soppii..... Ja v konneen iän se kaanista onnii....