Rautaisia päitä 2005

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

affe
Viesti:

Rautaisia päitä 2005

Viesti Kirjoittaja affe »

Soommoro!

Alkaa kesä lähestymään joten herätelläänpä taasen juttua siitä missä ja miten päästään taas ihailemaan näitä urheilupyöriä :D
Päivitin muutaman uuden nimen tuonne Rautapäälistaan http://www.saunalahti.fi/~affe2/v-twin/ironheads.html. Mukana on edelleen myös joitain jotka heikkona hetkenään ovat menneet luopumaan tästä pyörien parhaimmistoon kuuluvasta kulkineesta (Raimo-Raatoa nimeltä mainitsematta ;) ). No jos sovitaan että asenne on tärkein ja hangaround jäsenet OK niin pidetään listalla kaikki jotka siellä haluavat pysyä.
Voisi kuitenkin olla asiaa jos jokainen jolla vielä asian mukainen pyörä on ilmoittaisi sen vuosimallin. Ainaskin itselle olisi aikoinaan ollut apua oman vuosimallin pyörän kuvista ja muustakin infosta.
En enää listannut tuolla edes niitä "julkisia" sähköpostiosoitteita, ne osoitteet löytyy foorumin profiilista ja yhteyttä saa tietty myös tuolla PM nappulalla. Jos ei onnistu niin sitten voi kokeilla vaikka mun kautta.
Ne ketkä on ilmoittaneet puhelinnumeronsa saavat lähiaikoina kevät terveiset SMS:llä. Ilmoittelen sitten täällä kun olen sen lähettänyt joten ne jotka eivät viestiä ole saaneet mutta haluaisivat olla tavoitettavissa sitäkin kautta voivat sitten päivittää mulle tietonsa.

Eli ilmoitelkaa mulle jos on päivitettävää eli haluatte listalle tai pois sieltä tai mopostatuksessa on tullut muutoksia.
Kun tuota foorumin käyttäjälistaa katselee niin sieltä löytyy Rautapäähän viittaavia tunnareita mutta en niitä tuonne listalle laita ellei ao. henkilö itse sitä pyydä. Eiköhän sitä jokainen oletakin?

Tämä tässä nyt tällä kertaa, odotellaan kevättä. 8)

Affe
Raimo-Raato
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo-Raato »

Jaa mää vai?

Elekeehän hättäilkö, kauheen polttelun tuo Rautapääksi kutsuttu kilisevä ja koliseva rautakasa jälkeensä jätti. Kunhan tässä saa nykysen pyörän velat makseltua ja pari nurkkiin pyörimään jäänyttä nipponin projektia myytyä, niin sit eikölie Rautis pidä hankkia "ikuisuus"-projektiksi. Asuntojen ostot ja ulkomaan matkat jääköön siis toissijaiseks. Ja Ladalla on hyvä ajaa talviajot 8)

Rautisaikoina mietityt suunnitelmat eiku paisuu. Montakos 100 pollee takanakilta pukkaavaa woimamoottoria suomesta löytyy? :twisted:
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Vai 100hp takanakilta... haaveillaan siitä ehkä se jonain päivänä on totta :roll:

edit: IHI RHF-3 ostoslistalle
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
affe
Viesti:

Hyvää kevättä vaan tätäkin kautta. Niille kenen puhelinnumerot multa löytyy meni viestiä jo aiemmin. Jos jäi viesti saamatta mutta haluaisit mahdollisia Rautapää aiheisia tiedotuksia kesän ralleista niin ilmoittele numeroa mulle.
Niin, ja mitenkö niin kevät? No siksi että oma Rautapää tule eilen kotipihaan 8) Nooh, mitä nyt jotain pikku hommaa kuten koko talven remontit pitäis vielä tehdä ennen pidempiä reissuja mutta kuitenkin, olihan kiva ajella taas.
Kesän alkua odotellaan...

Affe

P.S. Sepi, se 100hp takarenkaalta on tavoitteena mullakin 8O Saas sitten nähdä :roll:
affe
Viesti:

Ai niin, pävitin tuota listaakin taas parilla jutulla: http://www.saunalahti.fi/~affe2/v-twin/ironheads.html

Affe
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Paas Affe päivittäen listaasi:

poisto:
Choppers Forever vaihtoi jo syksyllä rautasikansa -86 evosporttiin.

lisäys:
No tasapainon vuoksi mä vaihdoin eilen oman -86 evosporttini -81 malliseen rautapäähän. 8)
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Mopopoika -65 kirjoitti:Paas Affe päivittäen listaasi:

poisto:
Choppers Forever vaihtoi jo syksyllä rautasikansa -86 evosporttiin.

lisäys:
No tasapainon vuoksi mä vaihdoin eilen oman -86 evosporttini -81 malliseen rautapäähän. 8)
Hyvä Mopopoika-65! Tervetuloa cafe-racer -kuskien harvalukuiseen mutta sitäkin koukkupolvisempaan joukkoon 8) 8)
affe
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti:lisäys:
Oikein! :D Onhan siinä nyt enämpi henkeä 8)
Päivittelen listalle.

Affe
Rautapää -84
Viesti:

Rautaisia päitä

Viesti Kirjoittaja Rautapää -84 »

Päivitykseen:
Sipoosta löytyy -84 XLH
affe
Viesti:

BTTR lähestyy...

No niin, eletään sitten jo sitä kuuta jossa BTTR:ksikin kuttuttu kokoontuminen pidetään... Tuota varten voisi taasen synkata tuota Rautapäälistaa http://www.saunalahti.fi/~affe2/v-twin/ironheads.html. Eli jos tiedot puuttuu ja koet sen huutavaksi vääryydeksi niin pistä maililla tietoja, osoite tuosta alta.
Yritetään tuolla Kolilla saada taas mahdollisimman monta Rautapäätä yhteen paikkaan ihmeteltäväksi. Sitä varten olisi tietty hyvä tietää että kuinka paljon niitä olis sinne tulossa. Ilmoitelkaa joko tätä kautta, maililla tai vaikka puhelimitse.

Affe
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Katos vaan - Sepixlh se pisti rautapäänsä sittenkin myyntiin 8O

Ja minä kun jo kerkesin epäilemään että se visiointi oli vain alkohollihuuruista hetken huumaa :lol:

Jokos uusi hankinta on lyöty lukkoon?
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
affe
Viesti:

Mopopoika -65 kirjoitti:Katos vaan - Sepixlh se pisti rautapäänsä sittenkin myyntiin 8O
Joo, huomasin minäkin. Noh, ongelmia vaan hakee itselleen :twisted:

Mitenkäs tuo BTTR, ketäs Rautapäitä sinne nyt sitten on tulossa. Ei ole järin montaa kättä vielä noussut :? Itselläkin on taloremontti alkamassa huomenna mutta silti olis tarkoitus paikalla paukutella. Laturikin on tosin levällään tallin pöydällä mutta kyllä se siitä kasaan menee perjantaiksi.

Olisko muuten Tampereen seudulta lähdössä huoltoautoa jonka mukaan saisi pienen paketin?

Affe
XLH82

Viesti Kirjoittaja XLH82 »

Morjens!

Vielä on epävarmaa pääsenkö lähtemään B.T.T.R:rään.
Mut yritystä ainaki olis siihen suuntaan.

t. Lari
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

affe kirjoitti:
Mopopoika -65 kirjoitti:Katos vaan - Sepixlh se pisti rautapäänsä sittenkin myyntiin 8O
Joo, huomasin minäkin. Noh, ongelmia vaan hakee itselleen :twisted:

Mitenkäs tuo BTTR, ketäs Rautapäitä sinne nyt sitten on tulossa. Ei ole järin montaa kättä vielä noussut :? Itselläkin on taloremontti alkamassa huomenna mutta silti olis tarkoitus paikalla paukutella. Laturikin on tosin levällään tallin pöydällä mutta kyllä se siitä kasaan menee perjantaiksi.

Olisko muuten Tampereen seudulta lähdössä huoltoautoa jonka mukaan saisi pienen paketin?

Affe
Morjens Affe

Ainaskin yks huoltoauto lähtöö Jämsästä, ku siinä tuloo krääsä kupan kamoi. Mopo letka lähtöö Jämsästä klo 10.00 ja rehvaa meikäläisen ja Jussin Vaajakosken ABC:llä klo. 11.00 jossa tankkaus tauko niin kuskille ku mopollekkin. Tulekee mukkaan ettet jouvu hukkaan :lol:

wellu

ps. Kyll mie varppila vielä Rautasian ostan kuhan suan noi viimesetkin hermot piästä oikeemaan, katotaa par kolme vuotta jos se sitt ois piä taas kohillaan :lol: UGH olen puhunu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Hennu

Viesti Kirjoittaja Hennu »

Moikka moi!

Mieli tekis kyllä kovasti lähtiä ajelemahan kohti Kolia ja viettämään mukavaa viikonloppua, rautiainen on vaan eri mieltä mun kans

8O ja vanhaa konetta pitää aina välillä kuunnella...

No, eipä siinä mitään. Viettäkää oikein mukava ja hassun hauska BTTR, ehkäpä taas ensi vuonna myös meidän perhe saapuu kyseiseen tapahtumaan :D
Vastaa Viestiin