Dynan siirtosarjat (TC)
-
Vieras
Dynan siirtosarjat (TC)
Laitoimpa sitten CC:n siirtosarjat ja sinne jäi poskesta läpi menevä akseli ja vipuvarsi ylimääräisiksi. Kannattaako ne ottaa pois ja jos kannattaa niin miten? Jätänkö akselin paikalleen vai nou? Ekaa kertaa hommissa niin on vähän hakusessa. Tyhmä minä 
Ei taida ensiökopassa oleva akseli lähteä pois ilman koppien irrotusta - näin ainakin vanhemmissa malleissa. Jos et irrota akselia niin kannattaisi se ainakin lukita paikoilleen ettei se kolise turhaan edestakaisin. Yhdessä Dynassa näin akselin päähän sorvatun alumiinikupin joka kiristyi paikalleen kupin kyljessä olevalla pidätinruuvilla.
Näin oli myös mun Dynassa aikoinaan. Akselin säilyttämistä puoltaa sekin, että jalkahallintalaitteet on helppo palauttaa alkuperäisiksi, mikäli joskus niin haluaaHdeppu kirjoitti:Mulla ainakin Dynassa akseli paikallaan ja (Hemulin ja mikiran mukaisesti) lukittu, ei kolise. Kuppi tuli siirtosarjan mukana, kromattu.
-
Vieras
Näin oli myös mun Dynassa aikoinaan. Akselin säilyttämistä puoltaa sekin, että jalkahallintalaitteet on helppo palauttaa alkuperäisiksi, mikäli joskus niin haluaaHdeppu kirjoitti:Mulla ainakin Dynassa akseli paikallaan ja (Hemulin ja mikiran mukaisesti) lukittu, ei kolise. Kuppi tuli siirtosarjan mukana, kromattu.