Vakuutusyhtiön korvauspäätökseen tyytymätön -Valita
-
Razzle-Dazzle
- Viesti:
Vakuutusyhtiön korvauspäätökseen tyytymätön -Valita
Vahingonkärsijänä en ollut tyytyväinen vakuutusyhtiön korvaukseen ja vakuutusyhtiö ei suostunut korottamaan korvausta vaikka perustelin kuvasarjan avulla. Pistin asian Liikennevahinkolautakunnan ratkaistavaksi samoin perustein ja kuinkas kävikään vakuutusyhtiö suostuikin korvaamaan vaatimani korvaussumman kokonaisuudessaan. Suosittelen muillekkin tätä jos olet tyytymätön korvaukseen. Käsittelyaikakin oli siedettävä 3-4vko. Vakuutusytiön vahinkotarkastajan lausuntoihin ei pidä aina uskoa, puhuu paskaa. Näin ainakin minulle kävi. 
Re: Vakuutusyhtiön korvauspäätökseen tyytymätön -Valita
Voitko tarkentaa, mistä oli kyse.?Razzle-Dazzle kirjoitti:Vahingonkärsijänä en ollut tyytyväinen vakuutusyhtiön korvaukseen ja vakuutusyhtiö ei suostunut korottamaan korvausta vaikka perustelin kuvasarjan avulla. Pistin asian Liikennevahinkolautakunnan ratkaistavaksi samoin perustein ja kuinkas kävikään vakuutusyhtiö suostuikin korvaamaan vaatimani korvaussumman kokonaisuudessaan. Suosittelen muillekkin tätä jos olet tyytymätön korvaukseen. Käsittelyaikakin oli siedettävä 3-4vko. Vakuutusytiön vahinkotarkastajan lausuntoihin ei pidä aina uskoa, puhuu paskaa. Näin ainakin minulle kävi.
-
Razzle-Dazzle
- Viesti:
Re: Vakuutusyhtiön korvauspäätökseen tyytymätön -Valita
Henkilöauton ulosajo aiheutti tuhoa pihapiirissä ja näiden tuhojen korvaus jonka sain oli vahinkotarkastajan mielestä riittävä. Olin asiasta eri mieltä... siitä alkoi koko soppa. Onneks HD oli vähän kauempana ja säästyi kolhuilta. Se riittävä korvaus nousi kuitenkin 210% -Kyllä kyseenalaistan tarkastajan ammattiaitoa ja se tietää kyllä senjutaharri kirjoitti:Voitko tarkentaa, mistä oli kyse.?Razzle-Dazzle kirjoitti:Vahingonkärsijänä en ollut tyytyväinen vakuutusyhtiön korvaukseen ja vakuutusyhtiö ei suostunut korottamaan korvausta vaikka perustelin kuvasarjan avulla. Pistin asian Liikennevahinkolautakunnan ratkaistavaksi samoin perustein ja kuinkas kävikään vakuutusyhtiö suostuikin korvaamaan vaatimani korvaussumman kokonaisuudessaan. Suosittelen muillekkin tätä jos olet tyytymätön korvaukseen. Käsittelyaikakin oli siedettävä 3-4vko. Vakuutusytiön vahinkotarkastajan lausuntoihin ei pidä aina uskoa, puhuu paskaa. Näin ainakin minulle kävi.
Se riittävä korvaus nousi kuitenkin 210% -Kyllä kyseenalaistan tarkastajan ammattiaitoa ja se tietää kyllä sen
Vakuutusytiön vahinkotarkastajan lausuntoihin ei pidä aina uskoa, puhuu paskaa. Näin ainakin minulle kävi.
jep. Nuo tarkastajat todellakin ovat omien kokemusteni perusteella aivan täysiä kusettajia.
Kävin näyttämässä autoani johon oli lennellyt työmaalla julkisivumaalia. Katsoimme tarkastajan kanssa, että maalitippoja on auton katossa, konepellissä ja ovissa. Asia on selvä. Mies teki paperin ja marssin tyytyväisenä ulos. Kun katsoin paperia autossa, äijä oli kirjoittanut että katto korjataan eikä mitään muuta! Minä marssin takaisin ja sain jotain naurettavia selityksiä kiveniskeymistä jne. Sanoin että edelleen, joka tapauksessa, autossa on sitä maalia. No se sitten muutti sen.
Äijä näytti just siltä että olis jostain amerikan saippuasarjasta se lieroin tyyppi, puku päällä, solariumit käyty jne.
ja mikä ärsyttävintä, sillä on jokaiselle kysymykselle ja väitteelle valmiina tietty fraasi jolla yrittää kumota ja laskea korjauksen arvoa. Onko niillä joku provikkasysteemi kun joka asiaan pisti vastaan? tietääkö joku?
tietty ei saa yleistää mutta tämmönen oli kaveri mun tapauksessa.