Ripsiralliin menijöitä?
Ripsiralliin menijöitä?
Oisko kukaan päräyttämässä Salo-Loimaa-akselilla Ripsiralliin, voisin liittyä jatkoksi?
~Nothing else matters~
Heippa! Loimaan suuntaan en tiedä mut Turusta lähtijöitä lienee muutama... Ollaan menossa Kasitietä ja tavataan Kustavi-Taivassalon porukka Laitilan Shellillä. Jos tämä suunta kiinnostaa, soittele 0505574108
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
pohjoisesta menijøita?
olen pohjosesta ajelemassa sinne sitten, hip hei,
ensikertalaisena
onko muita ajelemassa ees yhtaan poria ylempaa:)?
ensikertalaisena
onko muita ajelemassa ees yhtaan poria ylempaa:)?
LÄhestyykö kukaan Ripsirallia Idästä ?
Hei,
Olen tulossa Haminasta, onko kukaan lähdössä täältä idästä, esim. Lappeenrannasta ?
Olen tulossa Haminasta, onko kukaan lähdössä täältä idästä, esim. Lappeenrannasta ?
Ajattelin käydä aamukahvilla Pirkkalan ABC:lla ja lähteä noin klo 10 jälkeen ajeleen kohti Putajan SEO:ta. Matkaa Pirkkalasta Putajalle on noin 54km. Kaikki Tampereelta/ Pirkanmaalta lähtijät tai ohi ajavat tervetuloa mukaan matkaan. Toivottavasti ei käy kuten viime kesänä eli kun toisiohihna meni poikki kamalassa kaatosateessa. Nyt ei pitäisi (???) sataa eli eiköhän pyöräkin pelaa......
Vaikka mies olenkin, enkä mukaan pääse, niin laitan kuitenkin tyttöjen puolesta sanaa eteenpäin. Jämsästä lähtee kaksi pyörää + huolto - auto lauantaina klo 08.30 kohti Poria.Mukaan saa liittyä myös pohjoisesta tulevat.Pysähdymme ilmeisesti Pirkkalan ABC:llä ja liitymme Päivin sekä muiden iloisten tyttömotoristien joukkoon.Saattelen tyttöjä Ulvilaan asti ja siinä jättäydyn letkasta menemättä liian lähelle Ripsirallia...
Timppa
Timppa
Jos se ei toimi, Kromaa se !
täällä jo pakataan kamoja mopon päälle ja lähdetään ajelemaan kohti turkua, ja huomenna ravattulan anttilan eteen päivystämään kello kahdeksan!
taitaa tulla kiva rallikeli, sunnuntaina montakymmentä täysin palanutta naista ajelee hymyissähuulin kotia kohti, minä tosin vasta sunnuntaina, maanantain saa maata
taitaa tulla kiva rallikeli, sunnuntaina montakymmentä täysin palanutta naista ajelee hymyissähuulin kotia kohti, minä tosin vasta sunnuntaina, maanantain saa maata

*~ Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window ~*
Kauhian hauska viikonloppu takana
ja muutama luulema tuli todeksi.... harrikasta osat irtoilee... ilo ilman viinaa olisi teeskentelyä...
Kiitos BBB:n tytöille ja ensi vuonna nähdäänkin Susirajan maisemissa.
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
- AngelOfAvalon
- Viesti:
Pieni korjaus: vain osa meistä järjestäjistä kuuluu BBB:hen, esim. allekirjoittanut ei kuulu.HD-LADY kirjoitti:Kauhian hauska viikonloppu takanaja muutama luulema tuli todeksi.... harrikasta osat irtoilee... ilo ilman viinaa olisi teeskentelyä...
Kiitos kaikille mukana olleille!
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
- AngelOfAvalon
- Viesti: