Kuukaus olis tässä lomaa ja suomea nyt vaan kiertelen. Olen valmis lähtee millon vaan minne vaan ku vaan olis hauskaa seuraa!!
Sijainti tällä hetkellä suht keskellä suomea..
Moro!!kata-79 kirjoitti:Ensimmäistä kesää ajelemassa ja ajokaverit vähän vähissä,alkaa tympimään tämä yksinajelu.
Kuukaus olis tässä lomaa ja suomea nyt vaan kiertelen. Olen valmis lähtee millon vaan minne vaan ku vaan olis hauskaa seuraa!!![]()
Sijainti tällä hetkellä suht keskellä suomea..
Joo kävin viime kesänä ko.showssa ja tosi makeita pyöriä oli(en kyllä muista nähneeni hemulin tuotosta)mutta kuitenkin oli kiva mennä tapahtumaan(itsellä aikas tavallinen sporty,kaverilla brandnew triumph ja kolmannella joku kawazaa...)ja portilla järkkärit ohjas mut heti sisälle puistoon (sportyn kera)ja äijille lapanen eteen että ´´jättäkääs ne mopot ulkopuolelle``.Minä oottelin poikia tovin kun ne talsi tapahtumapaikalle,niin en voinu olla kuittaamatta että OIKEALLA MERKILLÄ EI TARVI KÄVELLÄ(kengät/buutsit kuluu).No kawazaa..mies on jo käyny kuolaa ainakin jepjepillä(tää ei o mainos).hemuli kirjoitti:Ja ne ketkä eivät jaksa ajaa niin pitkälle että pääsisivät poroa puremaan, niin samana viikonloppuna on Joutsassa Chopper Show! Raakaa menoa ja pitkiä keuloja![]()
![]()
.