Hangon Wild Viking Festival
Hangon Wild Viking Festival
Onkos porukat lähdössä Hankoon puolentoista viikon päästä? En ole itse ennen käynyt, mutta ohjelma vaikuttaa lupaavalta. Hotellit ainakin on täysin buukattu, jos ette vielä ole varanneet. Itse varasin jo kuukausi sitten ja se alkoi olla viimeisiä.
- Sporttiboy
- Viesti:
Taitaa mulla olla tähdellisempää tekemistä sinä viikonloppuna vaikka jonkun keskisuomalaisen rallin tiimoilta.
Ja kun meidän rumpalikin valitti ankeeta kohtelua viime keikan jälkeen...
Vaikka oli kuulemma ihan asiallinen ja hyväfiiliksinen keikka... Itse en ollu kun loma kaukanapoissa oli just päällänsä.
Ja kun meidän rumpalikin valitti ankeeta kohtelua viime keikan jälkeen...
Vaikka oli kuulemma ihan asiallinen ja hyväfiiliksinen keikka... Itse en ollu kun loma kaukanapoissa oli just päällänsä.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Re: Hangon Wild Viking Festival
Walde kirjoitti:Onkos porukat lähdössä Hankoon puolentoista viikon päästä? En ole itse ennen käynyt, mutta ohjelma vaikuttaa lupaavalta. Hotellit ainakin on täysin buukattu, jos ette vielä ole varanneet. Itse varasin jo kuukausi sitten ja se alkoi olla viimeisiä.
Moro,Walde kirjoitti:Onkos porukat lähdössä Hankoon puolentoista viikon päästä? En ole itse ennen käynyt, mutta ohjelma vaikuttaa lupaavalta. Hotellit ainakin on täysin buukattu, jos ette vielä ole varanneet. Itse varasin jo kuukausi sitten ja se alkoi olla viimeisiä.
Olen käynyt parina vuonna ja hauskaa on ollut.
Ymmärrän toisaalta katetun pöydän aamiaisen mukavuuden, mutta jos tarkoitus nauttia seurustelujuomaa viikonlopun aikana on hotellille kuitenkin jonkinmoinen dallausmatka ja takseja ei saa kuten pks seudulla
Oman matkayksiön pystytyksen aikana jo tutustuu naapureihinsa, mistä on hyvä jatkaa myöhempään iltaankin
Tänä vuonna meitä on lähdössä 4-6 mopsaa katsatamaan tilannetta
"Kesällä vaan puita uuniin,
talvella on fundeeraamisen aika"
talvella on fundeeraamisen aika"
Saatat olla oikeassa tuon leiriytymisen suhteen. Ajatus on vaellellut katetun pöydän ja telttamajoituksen välillä. Meiltä töistä on lähdössä jokunen henki telttailemaan. Ehkä liitymme heidän ja teidän muiden joukkoon. Tulee vaan kuljetusongelmia, kun Sportster pistää kaksi henkeä ja ei ole edes laukkuja 
- Choppers_forever
- Sporttiboy
- Viesti:
Ettei olis ollu tuolla linkkipuolella tai tapahtumissa. Sieltä mä sen mielestäni löysin...Choppers_forever kirjoitti:Missäs sivut olisi....??? Googlettamalla en löytäny??? Laitatkos linkinJorke kirjoitti:Taitaa vetää voiton Custom Bike Show Lapualla samaan aikaan.
Kiinnostaapi...
CF
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
-
Razzle-Dazzle
- Viesti:
Hankoon vaan ,siellä hyvä meininki.... hotelleista en tiedä mitäänWalde kirjoitti:Onkos porukat lähdössä Hankoon puolentoista viikon päästä? En ole itse ennen käynyt, mutta ohjelma vaikuttaa lupaavalta. Hotellit ainakin on täysin buukattu, jos ette vielä ole varanneet. Itse varasin jo kuukausi sitten ja se alkoi olla viimeisiä.
Det är bara till Hängö,där är jävligt bra feeling....om hotellerna jag har ingen aning om.......
- Screaming Beagle
- Viesti:
Jep,
Ja mahtaako jollain olla karttaa, miten Hangon leirintäalueelle löytää sellainen, joka ei ole koskaan käynyt koko kaupungissa...?
Deep South MC:n sivuilta en karttaa löytäny.
On siitä sen verran aikaa, kun Doc Holliday on nähty, että pärskeles. Kaverikin ois tulossa - japanialaiskustomilla tosin, mutta ko. sivuillahan sanotaan että "everybody welcome", joten ei liene ongelma.
Ja mahtaako jollain olla karttaa, miten Hangon leirintäalueelle löytää sellainen, joka ei ole koskaan käynyt koko kaupungissa...?
Deep South MC:n sivuilta en karttaa löytäny.
On siitä sen verran aikaa, kun Doc Holliday on nähty, että pärskeles. Kaverikin ois tulossa - japanialaiskustomilla tosin, mutta ko. sivuillahan sanotaan että "everybody welcome", joten ei liene ongelma.
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...