H-D Naisten käytös

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Hyvä Lexa ku älähit karpalle :D Luin aamusta ja vieläkään en oikein painokelvollista tekstiä saa aikaseks ku kävi aikasta lailla luonnon piälä toi väite.

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
flikka

Viesti Kirjoittaja flikka »

Juuu,eiköhän anneta aiheen jo olla.... On tullut puolesta ja vastaan vastauksia ihan kaikelta kantilta ja kantin laidalta,eiköstä joo??

sivuraiteelle tais jokunenkin eksyä,mutta sallittakoon se heille :lol:

Hauskoja ralleja ja kuivia kilometrejä itsekullekkin. :wink:
Karppa

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Lexa kirjoitti:
Ratikalla, Sportster tai skurulla voi ajella pitkin Stadia joka ukko ja nainen vaikka pummilla.
Olen minäkin tuota nimeämistä ihmetellyt, vaikka stadilainen syntyjäni en olekaan.

Mutta tuo piikki oli lähinnä sille, joka vaatii, että täytyy ajaa samanlaisella pyörällä kuin itse, saadakseen -niin mitä? Käden heilautuksen, jutustelua, kaveruuden, arvostuksen... Jos joku ajaa Viragolla se on hänen valintansa. (Minulle viragot ja sportsterit ovat ihan yks lysti, ajakoon kuka viitsii.)

Ja jos joku ei sarkasmia tuosta piikista poimia osannut, syytön minä siihen olen.

Lähtekää jokainen, jota tässä topicissa käsitelty käyttäytyminen vituttaa, käymään sekaralleissa joskus. Saattaa tuntua kivalta vaihteeksi. Esim. Kontiorallissa on joka vuosi paljon HD-porukkaa.
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

Tuo Sporsterin rienoominen sais vähitelle loppua, alkaa olla vanha vitsi. (Jotenkin sitä ei odottas niin paljoo härräköiden omalla saitilla, sitä kun kutsutaan oman pesän p%&?ksi.) Sitä paitsi Porsterin ja viragon jonniilainen vertaaminen alkaa kyllä hipoa groteskia.

On sitä oltu sekä seka- että merkkiralleisssa eikä mikään tee sen autuaammaksi. Itestä ja omasta asenteesta se on kiinni miten pärjää ja viihtyy. Onko sitä kukaan muuta kuvitellutkaan. . .

Sori leidit että häärätään teidän topicissa. . .
H-D Softail Sport Glide
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve!

Jep, jep. Kyllähän mä huomasin, että vitsiähän se oli. Siksi piti laittaa omatkin naurut perään.

Ei kai tää niin vakavaa ole, että kohta otsikkona on "H-D Miesten käytös" :lol:

Pitäähän äijien elvistellä omia vehkeitään ja vähän leikitellen parjata muiden. Eiks se ole pojilla tapana :wink:

Näissä nettijutuissa kun ei aina paljastu "rivien välistä" asiat, niin ei oteta kirjoituksia liian tarkasti ja vakavasti.
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Veljeni Lexa puhuu asiaa kuten myös Karppa, jonka tunnenkin monikulttuurisena bikerinä. Mutta toi veljen heitto miesten käytöksestä herätti henkiin kriittisen minäni: Himoksen rallissa yksin perjantaina mä näin kaksi tappelua, joissa nahkaliivijätkät repi parroista toissaan ja pyöri pitkin tannerata. Tämä ei helvetti soikoon sovi meidän kuvioihin. Joskus muinoin luki rallikutsuissa jotenkin näin: "Tule ystävänä, jos ei se sulle sovi, pysy poissa". Viestini tappelupukareille on, että olette varsin noloa porukkaa meidän ralleihin :?
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Sori ladyt tää oli teidän topic....
Masa kirjoitti:Veljeni Lexa puhuu asiaa kuten myös Karppa, jonka tunnenkin monikulttuurisena bikerinä.
Jos Karppa on todella monikultturinen biker, on minusta todella kummalista ettei hänelle "kelpaa" moottoripyöräksi
sitten "oman kerhon" tietty malli :twisted: ja samalla hän peräänkuuluttaa toisaalla kaikkien hyväksymistä 8O
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Masa

Tohon mun on paha sanoa mitään, mutta tän topicin vois vaikka jo sulkea, vai mitä :roll: :wink:
akrapu

Viesti Kirjoittaja akrapu »

Masa kirjoitti:Tohon mun on paha sanoa mitään, mutta tän topicin vois vaikka jo sulkea, vai mitä :roll: :wink:
Ei, ei. Älkää sulkeko, tätä on paljon hauskempi lukea kuin tech boardin juttuja tai hd-vitsi-ketjua 8) 8) 8) .

Nimim. Sportster...eiku sporttikuski
Masa

Kantakaupunkilaisena mä ajan kahdella Sportster ympäri vuoden. Niistä toinen on XL ja toinen 1A :oops: 8) :D
Lexa

Terve!

Ei suljeta, ei suljeta! Pitäähän foorumissakin olla pientä säpinää, niin säilyy mielenkiinto :lol:

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja heittä vaikka tsjoukkina näkemyksiään. Älkäähän nyt loukkaantuko helposti. Jos joku on sitä mieltä, että Sportti on sitä taikka tätä, niin heittäkää takaisin vitsinä vaikka norsupyöristä tai sohvapyöristä jotain. Noista hymiöistä kun puuttuu sarkasmi- tai ironia-hymiöt, niin onhan se kieltämättä vähän vaikeaa. Jos tätä aihetta halutaan vatkata, niin tehkää oma aihe KUNHAN ETTE OTA IHAN TOSISSAAN. PIDETÄÄN VAIN HAUSKAA.

Pysyäksemme H-D naiset-aiheessa. Olen tässä vaimolle tarjonnut moottoripyöräharrastusta. Kiinnostus on iso mutta kynnys tuntuu olevan korkea. Aiempaa kokemusta ei ole ollenkaan. Ajokortti sallii vaikka minkä vehkeen. Oisko mopolla hyvä aloittaa? :wink:

Arvon leidit. Kuinka moni teistä on aloittanut ajamisen/harrastuksen suoraan yli 900-kuutioisella tai yleensä "isolla pyörällä"?
Viimeksi muokannut Lexa, 11:34 05.08.2005.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
annek
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annek »

^Däämn, kelpaaks se että se vaatimattomat 650cc oli yhdessä pytyssä :lol: :lol: :lol: Sivuventtiili tietty, ettei pääse karkaamaan mopo käsistä. Eli siis voin erittäin mukavien ajo-ominaisuuksiensa ja mahtavan tunnelman vuoksi kyllä lämpimästi suositella, jos ei Pimeyden Ruhtinas & "muutama satunnainen tippa" karannutta suoraa viiskymppistä pelota.
Äkkirikastumista odotellessa haaveilen edelleen plungerperäisestä viissatasesta gold starista rautamopon kaveriksi...
Tulikettu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

1200:sen menin ostamaan, sitä ennen olen tosin ajanut mopolla joskus 15vee sitten. Nyt on ajeltu kohta 3000km vähän isommalla mopolla :D voittaa takaritsillä istumisen mennen ja vielä tullenkin :mrgreen:

>Kettu<
Lexa

Terve!

Teen tästä oman aiheen, niin saadaan toi käytös-juttu omaksi (ehkä loppu).

Siirrän Annek ja Tuliketun vastaukset uuteen aiheeseen.
nippe

Viesti Kirjoittaja nippe »

Tohon sekaralliin ja nimenomaan kontioon et kerran oon käyny -90 luvun loppupuolella ja tuli kaks rallii samalla kertaa, nimittäin ensimmäinen sekä viimeinen sekaralli, niin sisäänpäin lämpiävää porukkaa oo missää nähny, vielki pienemmät verisuonet alkaa päässä katkeilee ku sitä miettii, ja sit siihen ku joku sano et voi kauhia ny ku himoksella jotku niisti nenästä toista, mäkin näin sen yhen kahakan siinä ravintolan terasilla, mitä toi ny meinaa, aina niitä humalaisille sattuu, joskus -70 luvulla pikkupoikana muistan ku kavereitten kanssa kännipäissään mätkittiin toisiamme nenää eikä siitä kukaan enää seuraavana päivänä mitää motkottannu, naurettiin koko jutulle ja lyötii kättä päälle ja se oli siinä, sehä ny on selvä et joskus 6 promillen kännissä sattuu ja tapahtuu, mitä noista, jotenki tulee sellanen jeesustelun maku noista et meidän ralleissa ei mitään kahinaa oo, hameen paikka.
Vastaa Viestiin