Kreivi
Sportin jätöt ja muut...
-
Vieras
Sportin jätöt ja muut...
Että mitä jos sporttiin laittaa taakse 11 tuumaset iskarit alkuperästen tilalle? Meinaan, että täytyiskö tää huomioida jotenkin? Vaikuttaako ajo-omituisuuksiin vai paraneeko muukin kuin ulkonäkö(siis pyörän)?
Kreivi
Kreivi
-
Vieras
- Sporttiboy
- Viesti:
Mulla oli viime kesänä 11" iskarit takana ja pari astetta T-paloissa. oli ihan kiva paukutella.
Nyt on sit pudotettu takapäätä vielä 7 Cm ja etupäätäkin muuteltu aika reippaalla kädellä... Jätön kyllä laskin ja sovitin kohdalleen mutta sittenhän sen näkee.
Olis joo kelit mutta ramppi on jäässä vieläkin

Nyt on sit pudotettu takapäätä vielä 7 Cm ja etupäätäkin muuteltu aika reippaalla kädellä... Jätön kyllä laskin ja sovitin kohdalleen mutta sittenhän sen näkee.
Olis joo kelit mutta ramppi on jäässä vieläkin
-
vieras
-
Vieras
Itellä olisi suunnitelmissa madaltaa takapäätä lisäämällä palikat, jotka vievät iskarin alakiinnityskohtia tuuman verran taaksepäin(iskarit 11,5"). Keulaputkien pidennys +6" tai +10".Emäputken reikkaus kuluu tietysti kuvioon. T-palana aion hyödyntää nykyistä, jossa on +4astetta.
Pitäisi näyttää hyvältä näillä muutoksilla,mutta mitenkä on ajo-ominaisuudet, onko ns. per...stä. Kertokaapa te, joilla on kokemuksia vastaavasta viritelmästä.
Pitäisi näyttää hyvältä näillä muutoksilla,mutta mitenkä on ajo-ominaisuudet, onko ns. per...stä. Kertokaapa te, joilla on kokemuksia vastaavasta viritelmästä.
- Sporttiboy
- Viesti:
Kunhan toi ramppi sulaa niin kerron. Mä tein itse palikat ja siirsin niitä korvakkeita 2", Etuputket ei oo kun pari tuumaa pitemmät joten oon ottanut T-paloista sen reikin. Tosin vanteiden ja renkaidenkin kanssa on kikkailtu.
Kantsii oikeesti katsoo se jättö ajoakunnossa että mitä se on, sen kun saa kohdalleen niin se on aika hyvä lähtäkohta.
Vieraalle: aliohjautuvuus on taipumus mennä suoraan, eli on raskaampi ohjata... Periaatteessa jos vaihtaa vaan lyhyemmät iskarit jätön pitäis kasvaa hieman joka just vaikuttaa siihen aliohjautumiseen. En oo guru mutta näin ainakin auto-cadin kanssa moponkuvia kun pyörittelin näytti käyvän, ja keula jää aika tylysti pystyyn-
Kantsii oikeesti katsoo se jättö ajoakunnossa että mitä se on, sen kun saa kohdalleen niin se on aika hyvä lähtäkohta.
Vieraalle: aliohjautuvuus on taipumus mennä suoraan, eli on raskaampi ohjata... Periaatteessa jos vaihtaa vaan lyhyemmät iskarit jätön pitäis kasvaa hieman joka just vaikuttaa siihen aliohjautumiseen. En oo guru mutta näin ainakin auto-cadin kanssa moponkuvia kun pyörittelin näytti käyvän, ja keula jää aika tylysti pystyyn-