Nahkaliivien pehmentäminen
Nahkaliivien pehmentäminen
Millä saisi itse pehmennettyä kovan nahkan pehmeämmäksi...
nahkaliivit (uudet) pitäs saaha pehmeämmäksi,ovat yhtä jäykät kuin pelti.
Oon jostain joskus kuullut että joku ois käyttäny Marseilles-saippuaa nahan pehmentämiseen,kellään kokemuksia siitä.
nahkaliivit (uudet) pitäs saaha pehmeämmäksi,ovat yhtä jäykät kuin pelti.
Oon jostain joskus kuullut että joku ois käyttäny Marseilles-saippuaa nahan pehmentämiseen,kellään kokemuksia siitä.
Terve!
Nahalle tarkoitettua rasvaa ja sen jälkeen Jyristyksen ohjeet taas puhditus ja rasvaa ja .....
Uudelle rotsille laitoin kevyesti anturarasvaa, joka pehmensi sitä vähän. Se nimittäin imeytyy aika reippaasti.
Tarkistaisin toimenpiteen kuitenkin ensin esim. suutarilta. Kun niitä nahkoja on niin erilaisia.
Vain ajovuodet saavat nahan lopulta pehmeäksi
Vuodet kovettavat miehen ja pehmentävät nahan ja luut.
Nahalle tarkoitettua rasvaa ja sen jälkeen Jyristyksen ohjeet taas puhditus ja rasvaa ja .....
Uudelle rotsille laitoin kevyesti anturarasvaa, joka pehmensi sitä vähän. Se nimittäin imeytyy aika reippaasti.
Tarkistaisin toimenpiteen kuitenkin ensin esim. suutarilta. Kun niitä nahkoja on niin erilaisia.
Vain ajovuodet saavat nahan lopulta pehmeäksi
Vuodet kovettavat miehen ja pehmentävät nahan ja luut.
- Sporttiboy
- Viesti:
Edelleenkin siellä Tikkurilassa Vahinkopalvelussa tai mikäsenytnykyisinonkaan 2.20 purkki jumalaisen hyvää Nahkabalsami-nimistä tuotetta. Mehiläisvahaa ja kaikkee muuta ja saa aikaan ihmeitä, ainakin mun bootseissa, liivissä ja housuissa.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Nahkahan ei oikeesti pehmene kuin käytöllä. Varsinkin jos se on paksua.
Ruokaöljyä varoisin laittamasta nahkavaatteeseen. Ajan mittaa se alkaa härskiintyä ja haju on sen mukainen.
Eli paras pehmennyskeino on jonkinlainen mekaaninen "vanhennus".
Tässä tapauksessa melkein suosittelisin uusien liivien hommaamista, sellaisten jotka on tehty vaatenahasta eikä saapasnahasta.
Jack
Ruokaöljyä varoisin laittamasta nahkavaatteeseen. Ajan mittaa se alkaa härskiintyä ja haju on sen mukainen.
Tässä tapauksessa melkein suosittelisin uusien liivien hommaamista, sellaisten jotka on tehty vaatenahasta eikä saapasnahasta.
Jack
- mä mitään harrikoista ymmärrä,mutta minähän ajankin Moottoripyörällä -
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
"All motors are bombs; Some just have shorter fuses than others."
-Riddnick Wysdom
Kyllä, kyllä.jack kirjoitti:Nahkahan ei oikeesti pehmene kuin käytöllä. Varsinkin jos se on paksua.
Jack
0400831197
0400831197