Tc 16 000 km Huolto....
Tc 16 000 km Huolto....
Mitä lukee huoltokirjassa 16 000 km huollosta + onko jotain muuta mitä
pitää tehdä tai tsekata?!
pitää tehdä tai tsekata?!
Näillä mennään...
-
AMa
manuaali
Joko paikallisesta kirjakaupasta (edullisempi kuin suoraan alfamerilta / www.alfamer.fi ).pete72 kirjoitti:Varmaan munkin pitäisi hankkia, eli kertokaa mistä ja minkälainen. Pyörä 2000 vm. softail.
Tai sitten maahantuojalta "korjaamokäsikirja".
Olen kuullut että ovat tilailleet Jenkeistä/Euroopastakin, mutta tuskin kannattaa muutaman kympin takia vaivaa nähdä
Mul on Sportsteista tehtaan oma Service Manual ja Clymerin. Clymerin manuaali ei paljoo häviä tehtaan omalle (<- mun oma mielipide). Haynesin manuaalia en muista että kukaan olisi suositellut.
Isojen pyörien manuaaleista ei kokemusta.
Isojen pyörien manuaaleista ei kokemusta.
Mopopoika
Omat kokemukset noista Clymerin ja tehtaan omasta HD:n huolto/korjaus manuaaleista on että, tuossa tehtaan manuaalissa on paremmat kuvat ja kattavammat/selkeemmät ohjeet purkamiseen ja kasaamiseen.
Joten jos sitä säästöä taas hakee niin sit kandee ostaa Toyota Corolla.
...mut ainakin -99 vm. -> Softailia ropatessa huomasin erot...
Joten jos sitä säästöä taas hakee niin sit kandee ostaa Toyota Corolla.
Tällä alkuun ja huoltokirjasta loput:
http://www.houseofharley.com/servicesmenusoftail.php
T. Timo K
http://www.houseofharley.com/servicesmenusoftail.php
T. Timo K
Tehtaan manuaali
Annan kaikki tähteni tehtaan manuaalille. Sen avulla pystyn minäkin tekeen ihan mitä vaan.
Niitä saa diileriltä/maahantuojalta "mallikohtaisina" eikä maksa paljoakaan. Jo yhden huollon itse tekemällä on kirja maksettu. Eikä joudu maksamaan turhia oppirahoja.
Niitä saa diileriltä/maahantuojalta "mallikohtaisina" eikä maksa paljoakaan. Jo yhden huollon itse tekemällä on kirja maksettu. Eikä joudu maksamaan turhia oppirahoja.
Kiitos Vallu, tehtaan manuaali tilattu, kehuivat liikkeessä että paljon parempi kuin muut, myös osanumerot jos jotain tarvitsee selkeästi ja oikein, kun taas muissa miten sattuu, kuulemma, tosin hinta yli tuplat verrattuna esim. Glymer.
Tai sitten myyjä vei mua ku kuoriämpäriä
Tai sitten myyjä vei mua ku kuoriämpäriä
0400831197
0400831197