kysyntä ylittänyt tarjonnan!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

kolistaja
Viesti:

kysyntä ylittänyt tarjonnan!

Viesti Kirjoittaja kolistaja »

taitaapi pyöräkaupoissa käydä melkoinen vilske kun ovat streetbopit loppuneet, liekö uutuuden into vai maahantuonnin vähyys(riskin pelko)?
tuli aikaisemmin kysyttyä ruåttista tuontia ,mutta miten norjan laita?Oletteko tuoneet sieltä vai vaikuttaako kaikkialla" ei ulkomaan diileri myy uutta pyörää "...nopeat syövät hitaat... :evil:
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tuskin se ainakaan riskin pelkoa on ollut, eikös Suomeen oteta kaikki pyörät mitä päämaja tänne suvaitsee antaa. Siis sen jälkeen kun kaikki "isot" asiakkaat on saaneet omansa :twisted: ...

Käsittääkseni yhdellekin jälleenmyyjälle tulee kolme eri lähetystä streetbobeja, yhteensä toistakymmentä.
Vallu
Viesti:

Muutamia tulee

Viesti Kirjoittaja Vallu »

2006 mallin Street Bobeja tulee maahan noin 50 kappaletta. Enempää ei saa, kertoo maahantuoja.
SenioRR
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SenioRR »

Samanlaista asiaa kuulin pyörän minulle myyneeltä taholta. Joutuvat kuulemma menemään jonotuslista käytäntöön... Onneksi tein kerrankin päätökseni hankinnasta ajoissa! Mulla kun yleensä menee tämmösissä asioissa miettimiseen viikkotolkulla aikaa... :P
H-D Softail Custom 1998
Pannupiä

Viesti Kirjoittaja Pannupiä »

Onhan tuo myös ensimmäinen "ihan ok" näköinen tehdaspyörä... Paitti notta isompi kiikku olis kuitessii pitäny olla... Noniin...
Sex, choppers and rock´n roll!!!
kolistaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kolistaja »

joo, jonossa ollaan... kerrankin kun...täytynee odottaa tunnelinpään valon pilkahdusta. :evil:
Ilkimys

Vihje

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Tee kaupat NYT ja maksa saman tien ja sovi toimitusaika. Siirryt kummasti jonon kärkeen :!: :twisted:
hilti

Viesti Kirjoittaja hilti »

Mulla vähän tuntuu että maahantuojalla on sama virsi joka ainoa vuosi.Itse olin ostamassa -03 mopoa ja tuntu että olen miltei lottovoittaja kun sain 100-vuotis mallin...taitaa -03 malleja silti vieläki olla myynnissä??
Totta helvetissä maahantuoja yrittää saada kiinostuneet tilailemaan moponsa ajoissa ja varmasti hienointa jos kaikki vielä maksais moponsa 2v. ennen ku vehjettä näkeekään...
JIITEE

kysyntä ylittää tarjonnan

Viesti Kirjoittaja JIITEE »

Meinaatteko ettei -06 mp-messuilla oo streetbobbeja saatavilla HD-jälleenmyyjillä? :roll: Ihme jos ei maahantuojalla ole myydä uutuuksia "messutarjouksina" :twisted: Katellaan :o :o
BB-883
Viesti:

Re: kysyntä ylittää tarjonnan

Viesti Kirjoittaja BB-883 »

Maanantaina kävin H-D of Helsingissä ja käyntini jälkeen jäi kaksi myymätöntä Bobia.
H-D-Centeristä olivat loppu
:D
Ilkimys

Kaljat vetoa

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

JIITEE:
Meinaatteko ettei -06 mp-messuilla oo streetbobbeja saatavilla HD-jälleenmyyjillä? Ihme jos ei maahantuojalla ole myydä uutuuksia "messutarjouksina" Katellaan
Panekko kaljat vetoa :?: Väitän, että mp 2006 näyttelyyn mennessä kaikki Bobit on myyty ja 2006 malleja ei enää saa. :!: :mrgreen:
BB-883
Viesti:

Re: Kaljat vetoa

Viesti Kirjoittaja BB-883 »

Taitavat olla loppuun myyty jo nyt :wink:
HD-LADY

Viesti Kirjoittaja HD-LADY »

Taitaa tuo noin olla.
Ite oon tilannu jo 07 juhlavuoden Sportster.... en edes tiä mitä tulee, mut nopeat syövät hitaat. Mitä sitä turhia miettimään jos jotain haluaa.
"Ja enkä minä hurjan luontoni tähre
päätäni alaha paina.
Iloonen ja irti maasta
meinaan olla aina."
Paksupoika

Viesti Kirjoittaja Paksupoika »

HD-LADY kirjoitti:en edes tiä mitä tulee, mut nopeat syövät hitaat. Mitä sitä turhia miettimään jos jotain haluaa.
Asiameininki!
-Heavy Metal will never die!-
nippe

Viesti Kirjoittaja nippe »

Hölmökun oon niin kertokaa mikä juhlavuosi on -07, -08 on kyllä 105v juhla mut mikä juhla on -07?, tai no onhan se kyllä 104v juhla mut onko jokin muukin, vai onko meillä kaikilla juhalavuoden mopo ja onhan meillä.
Vastaa Viestiin