kysyntä ylittänyt tarjonnan!
kysyntä ylittänyt tarjonnan!
taitaapi pyöräkaupoissa käydä melkoinen vilske kun ovat streetbopit loppuneet, liekö uutuuden into vai maahantuonnin vähyys(riskin pelko)?
tuli aikaisemmin kysyttyä ruåttista tuontia ,mutta miten norjan laita?Oletteko tuoneet sieltä vai vaikuttaako kaikkialla" ei ulkomaan diileri myy uutta pyörää "...nopeat syövät hitaat...
tuli aikaisemmin kysyttyä ruåttista tuontia ,mutta miten norjan laita?Oletteko tuoneet sieltä vai vaikuttaako kaikkialla" ei ulkomaan diileri myy uutta pyörää "...nopeat syövät hitaat...
Muutamia tulee
2006 mallin Street Bobeja tulee maahan noin 50 kappaletta. Enempää ei saa, kertoo maahantuoja.
Mulla vähän tuntuu että maahantuojalla on sama virsi joka ainoa vuosi.Itse olin ostamassa -03 mopoa ja tuntu että olen miltei lottovoittaja kun sain 100-vuotis mallin...taitaa -03 malleja silti vieläki olla myynnissä??
Totta helvetissä maahantuoja yrittää saada kiinostuneet tilailemaan moponsa ajoissa ja varmasti hienointa jos kaikki vielä maksais moponsa 2v. ennen ku vehjettä näkeekään...
Totta helvetissä maahantuoja yrittää saada kiinostuneet tilailemaan moponsa ajoissa ja varmasti hienointa jos kaikki vielä maksais moponsa 2v. ennen ku vehjettä näkeekään...
kysyntä ylittää tarjonnan
Meinaatteko ettei -06 mp-messuilla oo streetbobbeja saatavilla HD-jälleenmyyjillä? Ihme jos ei maahantuojalla ole myydä uutuuksia "messutarjouksina" Katellaan
Re: kysyntä ylittää tarjonnan
Maanantaina kävin H-D of Helsingissä ja käyntini jälkeen jäi kaksi myymätöntä Bobia.
H-D-Centeristä olivat loppu
H-D-Centeristä olivat loppu
Kaljat vetoa
JIITEE:
Panekko kaljat vetoa Väitän, että mp 2006 näyttelyyn mennessä kaikki Bobit on myyty ja 2006 malleja ei enää saa.Meinaatteko ettei -06 mp-messuilla oo streetbobbeja saatavilla HD-jälleenmyyjillä? Ihme jos ei maahantuojalla ole myydä uutuuksia "messutarjouksina" Katellaan
Re: Kaljat vetoa
Taitavat olla loppuun myyty jo nyt
-