Homosohva???
Tämä on taas yksi niistä aiheista joka nousee tietyn aikavälein pinnalle. Yleensä se nostetaan negatiivisessa sävyssä muutaman kesän sporttikuskikokemusten pohjalta, joka jo itsessään kertoo ihan tarpeeksi mielipiteen kertojan kokemuksesta ja asiantuntemuksesta asian osalta.
Asian tiimoilta huomattua:
- Reissujen ulkopuolella ihmetellään matkapyörää. Reissussa sitten pyydellään mahtuisiko tämä ja tämä sinulle mukaan/lukkojen taakse. Hyvin mukana kulkevat työkalut/tarvikkeet/virtalähteet jne. pääsevät suosioon arvaamattomaan. Viduilu taukoaa reissun ajaksi.
- Sateen takia ei tarvitse pysähtyä sillan alle.
- Iron butt on hyvää lämmittelyä reissun ekana päivänä.
- Kysyttäessä 90% viduilijoista ei ole koskaan ajanut ja ollut pidemmässä reissussa näillä FLHT... matkapyörällä, johon pyörä on itseasiassa tarkoitettu.
- Sillä tarpeettomalla tupakkasytyttimellä ja kompressorin avulla on monta snagaripyörää autettu liikkeelle.
- Muun perheen osallistuminen toimintaan helpottuu kummasti.
- Se tarpeeton intercom on korvaamaton juoniorin tarkkaavaisuuden ylläpitämiseen.
- Minkä ihmeen takia matkapyörä ei voi olla matkapyöränä ja snagaripyörä snagaripyöränä? Miksi vain yksi pyörä on oikea yhteen aikaan ja sitä pitää kommentoida?
- Ne kaikki lisävalot ja rumat erikoismaalaukset on yhtä rumia matkapyörissä kuin snagaripyörissäkin.
- Ehkä hölmöin kuulemani kommentti on 'musiikki kuuluu rallipaikoille'.
Asian tiimoilta huomattua:
- Reissujen ulkopuolella ihmetellään matkapyörää. Reissussa sitten pyydellään mahtuisiko tämä ja tämä sinulle mukaan/lukkojen taakse. Hyvin mukana kulkevat työkalut/tarvikkeet/virtalähteet jne. pääsevät suosioon arvaamattomaan. Viduilu taukoaa reissun ajaksi.
- Sateen takia ei tarvitse pysähtyä sillan alle.
- Iron butt on hyvää lämmittelyä reissun ekana päivänä.
- Kysyttäessä 90% viduilijoista ei ole koskaan ajanut ja ollut pidemmässä reissussa näillä FLHT... matkapyörällä, johon pyörä on itseasiassa tarkoitettu.
- Sillä tarpeettomalla tupakkasytyttimellä ja kompressorin avulla on monta snagaripyörää autettu liikkeelle.
- Muun perheen osallistuminen toimintaan helpottuu kummasti.
- Se tarpeeton intercom on korvaamaton juoniorin tarkkaavaisuuden ylläpitämiseen.
- Minkä ihmeen takia matkapyörä ei voi olla matkapyöränä ja snagaripyörä snagaripyöränä? Miksi vain yksi pyörä on oikea yhteen aikaan ja sitä pitää kommentoida?
- Ne kaikki lisävalot ja rumat erikoismaalaukset on yhtä rumia matkapyörissä kuin snagaripyörissäkin.
- Ehkä hölmöin kuulemani kommentti on 'musiikki kuuluu rallipaikoille'.
Niih...tää on kieltämättä mauton ja ruma, täysin asiaton ja muutenkin syvältä...Elvis kirjoitti:Vieras kirjoitti:Kaikistahan saa tehtyä mauttoman ja ruman, mut homosohvasta ei saa tehtyä mitään asiallista...se on jo suoraan järkyttävä.
...ja ettäs kehtaa vielä auttamattoman hidaskin...
[/quot
e]
.
Jotain samaa näköä, mutta mulla kovat boxit. Jos oikein näen, niin tuo lesta voisi olla Corbin. Mulla samanlainen Corbin joka on eeerittäin hyvä.
Sunkin ajo-olosuhteet on karut. . Mitä palikoita sulla on, että saadaan tollaset väännöt.
Joo, Corbinin Classic Solo, kova ja helevetin hyvä. Ei tuossa juuri muuta kuin Sössön isolohko ja Atten maaginen tatsi dynossa...jutaharri kirjoitti: .
Jotain samaa näköä, mutta mulla kovat boxit. Jos oikein näen, niin tuo lesta voisi olla Corbin. Mulla samanlainen Corbin joka on eeerittäin hyvä.
Sunkin ajo-olosuhteet on karut. . Mitä palikoita sulla on, että saadaan tollaset väännöt.
[quote="Evo Chopper"]seli seli.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
Seli,Seli niinpä!
Kuinka paljon olet ajanut Evo Chopperillasi?
Oletko ajanut muunlaisilla pyörillä kuin Evo Chopperilla?
Kaikkein pahimmat/ parhaimmat arvostelijat löytyvät henkilöistä
joilla ei ole tietoa/ kokemusta ko. asiasta.
Siis kannattaa kokeilla muutakin kuin Evo Chopperia niin voi sen jälkeen
vertailla kokemuksia. Ja on hyvä olla niin avarakatseinen ja hyväksyä
henkilöiden mieltymykset erilaisiin asioihin. Onneksi olemme
kaikki erilaisia ja arvostamme erilaisia asioita.
Ja chopperiksi nimitän pyörää jossa on vähintään +20" pidempi keula
(Swedish Style). Muita pyöriä nimitän customeiksi.
Omasta kokemuksesta sen verran että olen ajanut Ewo Chopperilla (+21")
melkein 15 vuotta ja nyt tallista löytyy Road King. (+Jawa yms)
MOLEMMAT HYVIÄ AJAA, MUTTA ERILAISIA. ERI FIILIS!
Wesa kirjoitti asiaa, että kannattaa kerätä kaikenlaisia häksättimiä.
Seli,Seli niinpä!
Kuinka paljon olet ajanut Evo Chopperillasi?
Oletko ajanut muunlaisilla pyörillä kuin Evo Chopperilla?
Kaikkein pahimmat/ parhaimmat arvostelijat löytyvät henkilöistä
joilla ei ole tietoa/ kokemusta ko. asiasta.
Siis kannattaa kokeilla muutakin kuin Evo Chopperia niin voi sen jälkeen
vertailla kokemuksia. Ja on hyvä olla niin avarakatseinen ja hyväksyä
henkilöiden mieltymykset erilaisiin asioihin. Onneksi olemme
kaikki erilaisia ja arvostamme erilaisia asioita.
Ja chopperiksi nimitän pyörää jossa on vähintään +20" pidempi keula
(Swedish Style). Muita pyöriä nimitän customeiksi.
Omasta kokemuksesta sen verran että olen ajanut Ewo Chopperilla (+21")
melkein 15 vuotta ja nyt tallista löytyy Road King. (+Jawa yms)
MOLEMMAT HYVIÄ AJAA, MUTTA ERILAISIA. ERI FIILIS!
Wesa kirjoitti asiaa, että kannattaa kerätä kaikenlaisia häksättimiä.
- Karhu-Japa
- Viestit: 186
- Liittynyt: 23:28 18.11.2004.
- Paikkakunta: Pori
- Viesti:
Nimenomaan näin!!Kaikkein pahimmat/ parhaimmat arvostelijat löytyvät henkilöistä
joilla ei ole tietoa/ kokemusta ko. asiasta.
Jos itse on jotakin kokenut, tietää mistä puhuu.
Ja kyllä mullakin on ihan tietyt mielipiteet ja mieltymykset, mitä pyöriin tulee, mut ei tuu mieleenkään alkaa muitten vastaavia arvostelemaan, paitsi tallikavereitten tietty
Monenlaista mopetiakin on tullu ajettua, hyviäkin on niin montaa sorttia ja huonoilla ei kauaa viitti........
Bludy´ell, Marshalls!!
- Sporttiboy
- Viestit: 1413
- Liittynyt: 22:56 23.07.2002.
- Paikkakunta: Peikkolandia
- Viesti:
Aloitin moottoripyöräilyn 250cc:n Royal Enfield:illa 1972, kun oli vielä mahdollisuus ajaa mp-kortti 16v.
Oli semmoinen korjaa, aja ja korjaa pyörä. Kilsoja tuli ehkä 5000.
Onko tuttu termi.
1974 mopoksi vaihtui Yamaha XS 650 XS-2. Tällä mopolla ajelin vuoteen 1977 melkein 100.000 km. Sitten onnettomuus sekä vielä nykyinen "tyttöystävä" siltä vuodelta osaltaan saivat luopumaan mopoilusta. Puoliksi vapaa-ehtoista.
1991 kerroin tosiasiat "tyttöystävälle".
Viimeistään kun täytän 50v, niin ostan Harrikan.
Uudelleen ajelun aloitin aikaisemmin omistamallani Jytärillä( jos tiedät mitä nimi tarkoittaa). Pitkä ja hauska historia, mutta ei nyt.
Takkusin, nimenomaan takkusin, kaksi kesää Jytärillä, yht. ehkä n. 23000km.
Sitten olin Kawan VN1500-kuskina yhden syksyn ja täyden kesän. Tuona aikana oppi tuntemaan, mitä on raaka voima ja vääntö. Sitä nimittäin Kawassa oli(nöyryytystä.)
Viime keväänä(2005) sattumien summana 1984 Early Evo ja FLT päätyi mulle.
Kawalla ehdin ajella n. 13.000 km. Luojan kiitos sain sen meneen vaihdossa.
Tällä nykyisellä tuli mittariin n. 12.000 tänä ajokautena.
Pientä harjoittelua tähän asti.
Oli semmoinen korjaa, aja ja korjaa pyörä. Kilsoja tuli ehkä 5000.
Onko tuttu termi.
1974 mopoksi vaihtui Yamaha XS 650 XS-2. Tällä mopolla ajelin vuoteen 1977 melkein 100.000 km. Sitten onnettomuus sekä vielä nykyinen "tyttöystävä" siltä vuodelta osaltaan saivat luopumaan mopoilusta. Puoliksi vapaa-ehtoista.
1991 kerroin tosiasiat "tyttöystävälle".
Viimeistään kun täytän 50v, niin ostan Harrikan.
Uudelleen ajelun aloitin aikaisemmin omistamallani Jytärillä( jos tiedät mitä nimi tarkoittaa). Pitkä ja hauska historia, mutta ei nyt.
Takkusin, nimenomaan takkusin, kaksi kesää Jytärillä, yht. ehkä n. 23000km.
Sitten olin Kawan VN1500-kuskina yhden syksyn ja täyden kesän. Tuona aikana oppi tuntemaan, mitä on raaka voima ja vääntö. Sitä nimittäin Kawassa oli(nöyryytystä.)
Viime keväänä(2005) sattumien summana 1984 Early Evo ja FLT päätyi mulle.
Kawalla ehdin ajella n. 13.000 km. Luojan kiitos sain sen meneen vaihdossa.
Tällä nykyisellä tuli mittariin n. 12.000 tänä ajokautena.
Pientä harjoittelua tähän asti.
sohva
Vanhuus ei tule yksin. Mukavuuden halu tulee myös. Kiva lähteä kioskille sellaisella vehkeellä, joka lähtee käyntiin silloin kun pitää. Vaikea olla Elvis, jos hiki valuu polkemisen takia. Pitemmän päälle harrastaneena alkaa arvostamaan ajamisen helppoutta, vaikka merkki onkin pysynyt entisenä.
Mutta edelleen HOMOSOHVAN sivuposkissa lukee GL. Varo halpoja kopioita!
Mutta edelleen HOMOSOHVAN sivuposkissa lukee GL. Varo halpoja kopioita!
Re: sohva
Pertti kirjoitti:Vanhuus ei tule yksin. Mukavuuden halu tulee myös. Kiva lähteä kioskille sellaisella vehkeellä, joka lähtee käyntiin silloin kun pitää. Vaikea olla Elvis, jos hiki valuu polkemisen takia. Pitemmän päälle harrastaneena alkaa arvostamaan ajamisen helppoutta, vaikka merkki onkin pysynyt entisenä.
Mutta edelleen HOMOSOHVAN sivuposkissa lukee GL. Varo halpoja kopioita!
Ei voi olla muuta kuin Ho..a. Onko tallissa muitakin?
Laajakatseisuutta pitää olla, siinä olette oikeassa - mitenkäs sitä sanotaan, kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja omaa siskoa ?
Moottoripyörä on moottoripyörä - merkkiin, malliin tai vuosimalliin katsomatta. Kaikilla on pääsääntöisesti kiva ajaa, toisilla ehkä eri tavalla kivaa kuin toisilla. Monenlaista laitetta on tullut ajettua eikä sinänsä pahaa sanottavaa ole mistään. Yhdestä laitteesta saa fiilistä, toisella on mukava ajaa vaikka maailman tappiin, kolmannella tekee mieli herättää koko kortteli kuminkäryisillä liikennevalospurteilla.
Summa summarum - kyllä moottoripyöräily (ja etenkin niiden rakentelu ) on mukavaa!
Moottoripyörä on moottoripyörä - merkkiin, malliin tai vuosimalliin katsomatta. Kaikilla on pääsääntöisesti kiva ajaa, toisilla ehkä eri tavalla kivaa kuin toisilla. Monenlaista laitetta on tullut ajettua eikä sinänsä pahaa sanottavaa ole mistään. Yhdestä laitteesta saa fiilistä, toisella on mukava ajaa vaikka maailman tappiin, kolmannella tekee mieli herättää koko kortteli kuminkäryisillä liikennevalospurteilla.
Summa summarum - kyllä moottoripyöräily (ja etenkin niiden rakentelu ) on mukavaa!
gl
On mulla joidenkin muidenkin sivuposkia, mutta kokonaisena löytyy kolme rautapäätä,kaksi isoa rojaalia ja pahapoika. Tuota badboyta tarkoitin sillä helppoudella, ei meillä vielä sen homompaa ole. Tiedä sitten jos oikein halavalla...
-
- Viestit: 516
- Liittynyt: 07:26 19.04.2002.
En jaksa kommentoida tällaisiin bullshit-juttuihin, muutenkuin että pyöriä on ollut ja mennyt, sekä Harrikoita että ei Harrikoita. En koe olevani Welolle mitenkään selitysvelvollinen, joten se siitä.W Elo kirjoitti:Evo Chopper kirjoitti:seli seli....
Seli,Seli niinpä!
Kuinka paljon olet ajanut Evo Chopperillasi?
Oletko ajanut muunlaisilla pyörillä kuin Evo Chopperilla?
Kaikkein pahimmat/ parhaimmat arvostelijat löytyvät henkilöistä
joilla ei ole tietoa/ kokemusta ko. asiasta.
Siis kannattaa kokeilla muutakin kuin Evo Chopperia niin voi sen jälkeen
vertailla kokemuksia. Ja on hyvä olla niin avarakatseinen ja hyväksyä
henkilöiden mieltymykset erilaisiin asioihin. Onneksi olemme
kaikki erilaisia ja arvostamme erilaisia asioita.
Ja chopperiksi nimitän pyörää jossa on vähintään +20" pidempi keula
(Swedish Style). Muita pyöriä nimitän customeiksi.
Omasta kokemuksesta sen verran että olen ajanut Ewo Chopperilla (+21")
melkein 15 vuotta ja nyt tallista löytyy Road King. (+Jawa yms)
MOLEMMAT HYVIÄ AJAA, MUTTA ERILAISIA. ERI FIILIS!
Wesa kirjoitti asiaa, että kannattaa kerätä kaikenlaisia häksättimiä.
En jaksa edes kommentoida sun +20" pidempi keula-juttujasi, muutenkuin toteamalla että pipo taitaa sullakin kiristää Kyllä se on kuule pyörän tyylistä kiinni onko chopper/bobber/custom tai joku muu.
Elikkä Seli seli vaan sullekin
Rauha rauha
Peace pojat! Nyt tarkkana ettei sorruta kahden välisiin vääntöihin. Saattaa kireäpipoinen moderaattori iskeä.
Vallu
Moderaattori
Vallu
Moderaattori