Kerhoa Hyvinkäällä?

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
ivaanajulma

Kerhoa Hyvinkäällä?

Viesti Kirjoittaja ivaanajulma »

Okei, myönnän, oon vähän tyhmä.. oon nähnyt aikas monta hyvinkääläistä liittyvän HDCF:n jäseneksi, mutta onko tällä kylällä yhtään omaa kerhoa? Ei meinaan oo paljoakaan noita liivejä kylällä näkyny.. Jos on kerho, voisin liittyä - jos huolitte..ja kerrotte miksi noin "low profile"--olen Hangosta kotoisin ja siinä kylässä on 2 kerhoa ja asukkaita vain 1/5 Hyvinkäästä :D Eniveis, auttakaa uutta asukasta, pliis :P
Elvis The King Kuva
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

Hyvinkäällä pitää kotipaikkaansa sellainen kerho kuin Coven MC.
ivaanajulma

Mistä löytyy ja kuinka voi liittyä? Vai huolitteko ees? Oltiin jo perustamassa Burning Creek MCtä.. 2 jäsentä ja 1 pyörä :)
Elvis The King Kuva
ivaanajulma

Niin ja miksi moinen salailu? Kylästä löytyvät Ameriikan nelipyörät taidetaan jo kaikki tietää - 2 pyöräisiä on nähty..ilman "tunnuksia". Onko kaupungin ilmapiiri sitä luokkaa ettei julkisesti kehtaa ajavansa harrikalla? Tahtoo tietää ja valitettavasti myös hyvällä mielin julkistaa olevansa "harrikkamimmi"....(mies kutsuu "pätkämimimmiksi" ;) )

Nimim. perustanko oman kerhon??
Elvis The King Kuva
FX

Viesti Kirjoittaja FX »

En itse kuulu kyseiseen kerhoon, mainitsin vain :D
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Ennen kuin kukaan toteaa mitään "viisasta" väliin, niin topicin aloittajan kannattaisi lukea vaikka tämä vanhempi juttu www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3497 .

On siellä viisastelun välissä ihan asiaakin.
Piia

Viesti Kirjoittaja Piia »

Taitaa suurin osa hyvinkääläisistä asua omakotitalossa ja ropata omassa tallissa, taikka muuten omissa tiloissa. Eikä kerhotoiminnalle ole suuremmin ole ollut tarvetta. Olemme muutenkin osanneet reissata kimpassa ja/tai yksinkin.

Aikoinaan kirosin kerhottomuutta itsekin, mutta nyttemmin jo olen tottunut tilanteeseen (ja Hyvinkääseen).

Ja kyllähän kimppamatkaan aina mahtuu mukaan - tervetuloa.

Piia - Hyvinkää
ivaanajulma

Kiitos Piia :D , kunhan kelit taasen lämpiää, palataan asiaan niiden kimppalähtöjen kanssa.. Täytyy kait sitä ensikertalaisen edes johonkin ralliin osallistua
Elvis The King Kuva
Vastaa Viestiin