Kerhoa Hyvinkäällä?
- ivaanajulma
Kerhoa Hyvinkäällä?
Okei, myönnän, oon vähän tyhmä.. oon nähnyt aikas monta hyvinkääläistä liittyvän HDCF:n jäseneksi, mutta onko tällä kylällä yhtään omaa kerhoa? Ei meinaan oo paljoakaan noita liivejä kylällä näkyny.. Jos on kerho, voisin liittyä - jos huolitte..ja kerrotte miksi noin "low profile"--olen Hangosta kotoisin ja siinä kylässä on 2 kerhoa ja asukkaita vain 1/5 Hyvinkäästä
Eniveis, auttakaa uutta asukasta, pliis 
Elvis The King
Elvis The King

- ivaanajulma
- ivaanajulma
Niin ja miksi moinen salailu? Kylästä löytyvät Ameriikan nelipyörät taidetaan jo kaikki tietää - 2 pyöräisiä on nähty..ilman "tunnuksia". Onko kaupungin ilmapiiri sitä luokkaa ettei julkisesti kehtaa ajavansa harrikalla? Tahtoo tietää ja valitettavasti myös hyvällä mielin julkistaa olevansa "harrikkamimmi"....(mies kutsuu "pätkämimimmiksi"
)
Nimim. perustanko oman kerhon??
Nimim. perustanko oman kerhon??
Elvis The King
Elvis The King

Ennen kuin kukaan toteaa mitään "viisasta" väliin, niin topicin aloittajan kannattaisi lukea vaikka tämä vanhempi juttu www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3497 .
On siellä viisastelun välissä ihan asiaakin.
On siellä viisastelun välissä ihan asiaakin.
Taitaa suurin osa hyvinkääläisistä asua omakotitalossa ja ropata omassa tallissa, taikka muuten omissa tiloissa. Eikä kerhotoiminnalle ole suuremmin ole ollut tarvetta. Olemme muutenkin osanneet reissata kimpassa ja/tai yksinkin.
Aikoinaan kirosin kerhottomuutta itsekin, mutta nyttemmin jo olen tottunut tilanteeseen (ja Hyvinkääseen).
Ja kyllähän kimppamatkaan aina mahtuu mukaan - tervetuloa.
Piia - Hyvinkää
Aikoinaan kirosin kerhottomuutta itsekin, mutta nyttemmin jo olen tottunut tilanteeseen (ja Hyvinkääseen).
Ja kyllähän kimppamatkaan aina mahtuu mukaan - tervetuloa.
Piia - Hyvinkää
- ivaanajulma