Työkaluja HD:hen
Työkaluja HD:hen
Kertokaapa minullekkin mistä löydätte työkaluja HD:hen, kun ei työkaluliikkeet eikä HD liikkeet niitä myy? Esimerkkinä 1/4 tuuman hylsy 12 kulmaisena. Tätä ei tahdo löytyä keneltäkään mistään eikä huvittaisi jenkeistä astikaan tilata. Vaan eipä onnistu jarrupalojen vaihto ilman moista ja 12 kulmainen 1/4 lenkkiavain ei kyseiseen koloon mahdu.
- Mopopoika -65
- Viesti:
Täältä löytyy valoa:
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... ty%F6kalut
Itse olen työkaluni ostanut pääasiassa Motonetista ja Biltemasta.
http://www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php ... ty%F6kalut
Itse olen työkaluni ostanut pääasiassa Motonetista ja Biltemasta.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Varttinen hylsy 12-kulmaisena on vähän vaikeampi paikka mutta muuten tuumaisia kaluja löytyy yllättävän hyvin tästä maasta - jopa paikallisesta tarvikeliikkeestä jos kauppias vaan jaksaa nähdä hiukan vaivaa ja tilata niitä tukkurilta. Esim. Koivunen Oy tuo maahan varsin kattavan valikoiman tuumaisia kaluja - hylsyjä, kiintareita, kuusiokoloja jne.
Tosin uusissa pyörissä taitaa olla jo niin paljon japanialaisia osia että niissähän pärjää millisillä
... provo...

Tosin uusissa pyörissä taitaa olla jo niin paljon japanialaisia osia että niissähän pärjää millisillä
- Sporttiboy
- Viesti:
Tekis mieli sanoo että huoltoauto ja Platina Visa , mut käytännössä pari meisseliä, kuusiokoloavainsatsi (kauhee sanahirviö) ja muutama yleisin lenkki/hylsy, renkaanpaikkapullo ja ketjurasva sekä netistä löytyvä suomen tallien osoitteisto niin aika pitkälle uskaltaa lähteä.Lupara kirjoitti:Samalla jos joku ystävällinen sielu viitsisi kertoa n00bielle, että mitä työkaluja ilman ei kannata lähteä naapurikuntaa pidemmälle eli mitä vähintään pitää reissulla olla mukana?
Parhaiten saa tolkun kun katsoo mitä pulttia ja mutteria ynnä ruuvia moposta löytyy ja ajattelee järjellä viitsiikö esimerkiksi kansipahvia käydä vaihtamaan bussipysäkillä vai työntääkö mopon mieluummin jonkun kerhon tallille jossa on todennäköisesti sopivat kalut ja kaljaa.
Kyllä nää kestää kesän korjaamatta jos on talvella läksyt tehty hyvin.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...