Iron Horsemen

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
bikermouse
Viesti:

Iron Horsemen

Viesti Kirjoittaja bikermouse »

Gilles Charmantin ohjaama ja apulaisohjaajana toimineen Aki Kaurismäen vuonna 1994 tuottama Iron Horsemen -elokuva julkaistaan dvd:llä.

Elokuvan tapahtumat keskittyvät vuoteen 1967. Kaliforniaa terrorisoi Kannibaalit-niminen moottoripyöräjengi. Kertomus sijoittuu kuvitteellisesti Amerikan mantereelle, mutta se on kuvattu Suomessa.

Elokuvan pääosissa nähdään muiden muassa Kari Väänänen, Jim Jarmusch, Matti Pellonpää, Sakari Kuosmanen, Laura Favali ja Antti Reini. Avustajina elokuvassa toimivat moottorikerhot Ylästö MC, Tonocks MC, Niska MC, Walkka MC ja Jerusalem MC.

Elokuva on Villealfa Filmproductionsin, U.G.C:n sekä N.O.F Productionsin yhteistuotantoa. Iron Horsemen -dvd:n on tuottanut Provisual Oy yhteistyössä Kopteri-lehden sekä Pan Vision Oy:n kanssa. (STT)
:roll:
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

onko sulla tietoa koska toi julkaistaan?? täytyy hommata se heti ittelle.. en oo kyseistä leffaa nähny mut oon kuullu että aika hauska leffa on kysymyksessä!!
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Saakohan tuota muualta kuin Kopteri -lehden kautta? Eikös näin ole VHS -tallenteen kohdalla.

Ja on muuten hyvä leffa vaikkei vaimo ymmärräkkään! :lol:

ps. Pankkiryöstökohtaus kuvattu nuoruusajan kotikulmilla t. Myllykosken poika maailmalta.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
pahapekka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pahapekka »

Jepp. Hieno leffa on. Itse mukana olleena en voi kuin suositella. Toivottavasti dvd.lla mukana paljon poisleikattua kamaa.Taidan jostain syysta olla enemman mukana niissa kuin itse leffassa.....
-tatska-

Viesti Kirjoittaja -tatska- »

Mp- messuilta eilen tuo leffa meillekkin päätyi. Joten messuilta vaikka hakemaan.
Parempi puu pinossa kuin sormi suutarin p*rseessä!
Pörre

Viesti Kirjoittaja Pörre »

VOI P**KELE!! olin prätkämessuilla, mutta en nähny tota leffaa siä!! tuli kyllä oltua "pienes" maistis siä ettei mikään ihme.. millä osastolla se oli? kopteri kenties? tietää vaan että mistä alkaa kysellä.
Ade

Viesti Kirjoittaja Ade »

kopteri kopteri, ei ku soitto heille näytti ainakin La olevan aika moinen torni niitä jäljellä.
joka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joka »

joo kopteri pöydältä tuo matkaan tarttui, katsoa en vielä kyllä ehtinyt, mutta kunhan tässä nyt keritään palailla tosissaan ;)

- j o n i -
"Olen käyttänyt 90 % rahoistani viinaan ja naisiin. Ja loput olen tuhlannut."
malamalk
Viesti:

Iron Horsemen DVD

Viesti Kirjoittaja malamalk »

Todellakin Iron Horsemen DVD tuli perjantaina suoraan tehtaalta MP-näyttelyyn. Ennakkoilmoittelu jäi vähiin, koska ei ollut ihan täyttä varmuutta kerkeääkö tuote valmiiksi. VHS:n myyntioikeudet ovat yksin Kopteri-lehdellä. DVD-aikakauteen siirryttäessä otimme toisen linjan. Iron Horsemen DVD on Kopteri DVD numero 01, mutta sille on saatu levityssopimus, jonka myötä sen pitäisi vähitellen ilmaantua jopa "tavallisiin" kauppoihin ympäri maan. Heti alkuvaiheessa se on meidän lisäksi myynnissä mm. Leather Heavenilla ja Jep Jepillä. "Ja nyt saunaan!"
T: Kopteri-lehti ja
Mala
Fxsts03
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Tänään "hevosmiehet" löytyivät Helsingin tunnelin anttilan DVD hyllystä. Pitihän se ostaa ja täytyypi tutkailla illalla... :D

T. Timo K
metallipää

Re: Iron Horsemen

Viesti Kirjoittaja metallipää »

ei ole hinnankiroissa enää tää dvd. itte tilasin netanttilasta 7,99 mutta löytyy myös cdon.com sta jopa euron halvemmalla.
-01 FXDL
Mopopoika -65
Viesti:

Re: Iron Horsemen

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Ja mulla ollut muutaman viikon tilauksessa Filmifriikistä. Sielläkin hinta karvan alle 10 euroa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Vastaa Viestiin