Olipas kivat messut ja porukkaa kauheasti jokaisena päivänä, vaikka pakkasta oli reippaasti ulkona, niin ihmiset oli silti uskaltautuneet messuille.
Kyllä piti kiirettä aamusta iltaan, jotta asiakkaat saivat haluamansa,eipä siinä ehtinyt taukoja pitämään Oli hauskoja ja mukavia tyyppejä liikenteessä...Kiitos teille
Itse en ehtinyt kiertämään näyttelyä lainkaan,mutta onneksi jotkut oli jo ehtineet kuvia laittamaan tänne
Messujen jälkiseuraus: jalat sökönä ja kurkku kipeenä,jatkuvasta puhumisesta
MP-Messut
Messut oli kyllä täynnä nähtävää, se on myönnettävä. Harmittaa vaan kun ei tajunnut lähteä perjantaina liikenteeseen, olisi ilmeisesti säästynyt aikamoiselta ruuhkalta? Kauppahalliin olisi ollut mukava päästä hypistelemään lumppuja, mutta ei oikein toivoa että olisi rauhassa päässyt sovittelemaan.
No lauantaina tuli käytyä ja mukavaa oli.
No lauantaina tuli käytyä ja mukavaa oli.
Parempi puu pinossa kuin sormi suutarin p*rseessä!
Kyllä perjantainakin oli porukkaa heti aamusta asti tosi paljon hyvä että itse sekaan mahtui. Vaikka lauantaina taisi olla yleisöennätys, tuntui ,että ilma loppuu ja oli tosi lämmin
Mutta hyvä ,että ostajia riitti ja tavarat meni kaupaksi osa loppui jo lauantai aamuna.
Mutta hyvä ,että ostajia riitti ja tavarat meni kaupaksi osa loppui jo lauantai aamuna.
Sen minkä voit tehdä tänään...voit tehdä myös huomenna!!!
Messuista.
Käypäs MissMyy mp-foorumissa. Sinne on tullu runsaasti linkkejä messuilta.. Toki pommittajia, mutta oli sitä Ameriikan herkkuakin
Br. callahan
Br. callahan
[quote="Miss Myy"]Kyllä perjantainakin oli porukkaa heti aamusta asti tosi paljon hyvä että itse sekaan mahtui. Vaikka lauantaina taisi olla yleisöennätys, tuntui ,että ilma loppuu ja oli tosi lämmin
Jep, lauantaina kun vihdoin paikalle pääsin iltapäivästä, jengiä oli niin, että mieli olis tehny kääntyä ovelta takaisin. Jos ajattelee pyörien näkemisen kannalta, niin aika hiljaista... Oma moka. Ehkäpä vuoden päästä valitsen jonkin toisen päivän ja kellonajan...
Jep, lauantaina kun vihdoin paikalle pääsin iltapäivästä, jengiä oli niin, että mieli olis tehny kääntyä ovelta takaisin. Jos ajattelee pyörien näkemisen kannalta, niin aika hiljaista... Oma moka. Ehkäpä vuoden päästä valitsen jonkin toisen päivän ja kellonajan...