Evon kestävyys

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Choppers_forever kirjoitti:Hyvin on Evo Sportster kestäny. Ruuvvausta tien päällä 1 kerta / 50 ajokertaa. Kun oli Rautapää suhde oli toisinpäin :D

CF
Mulla rautis on jättänyt tienpäälle ainoastaan 2 kertaa ja molemmilla kerroilla bensan loppumisen takia... :twisted:
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
joe

Viesti Kirjoittaja joe »

Muistelen että vuonna -99 oli omistajien klubin lehdessä jenkki pojusta kertomus, jolla on muistaakseni 80- luvun puolivälistä oleva evo johon oli huoltoja tehty 84 suodatinta ym. remonttia kehui tehneensä kytkin vaijerin, toisiovetohihnoja pari. ensimmäisellä oli ajanut n 180t km ja toisella sen 160tkm tienoille. Venttiilikopan tiivisteen oli ilmeisesti vaihtanut tai jotain sen suuntasta. Oli silloin jo kelannut mittariin sen lähes 350 tkm
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Sepixlh kirjoitti:
Choppers_forever kirjoitti:Hyvin on Evo Sportster kestäny. Ruuvvausta tien päällä 1 kerta / 50 ajokertaa. Kun oli Rautapää suhde oli toisinpäin :D

CF
Mulla rautis on jättänyt tienpäälle ainoastaan 2 kertaa ja molemmilla kerroilla bensan loppumisen takia... :twisted:
Joo, mutta sä ootki guru ruuvvien ja muttereiden kanssa. Mä en ;)

CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Muuten evo pelannut hyvin, mitä nyt pieniä remontteja silloin tällöin. Yhtä ongelmaa ihmettelen. Maalit lähtee alalohkosta joka kesä, sieltä minne rapa lentää,koneen alapuoli, aina syksyllä maalannut sen, ei pysy kesä aikana millään.Olen kokeillut ryppymaalia sekään ei auta.Olisko saatavana jotain erikoismaalia tms. Jos ei löydy maalia ,niin meinasin suojapeltiä rst tai vastaavaa siihen alapuolle. Onkohan hyvä vaihtoehto?
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

Anonymous kirjoitti:Muuten evo pelannut hyvin, mitä nyt pieniä remontteja silloin tällöin. Yhtä ongelmaa ihmettelen. Maalit lähtee alalohkosta joka kesä, sieltä minne rapa lentää,koneen alapuoli, aina syksyllä maalannut sen, ei pysy kesä aikana millään.Olen kokeillut ryppymaalia sekään ei auta.Olisko saatavana jotain erikoismaalia tms. Jos ei löydy maalia ,niin meinasin suojapeltiä rst tai vastaavaa siihen alapuolle. Onkohan hyvä vaihtoehto?
Mites olis vaikka rosterinen roiskeläppä=lokkarin jatke? Miulla on omassa HD:n roiskeläppä ettei alapoileri saa kivipuhallusta. :roll:

-Mika-
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

joe kirjoitti:Muistelen että vuonna -99 oli omistajien klubin lehdessä jenkki pojusta kertomus, jolla on muistaakseni 80- luvun puolivälistä oleva evo johon oli huoltoja tehty 84 suodatinta ym. remonttia kehui tehneensä kytkin vaijerin, toisiovetohihnoja pari. ensimmäisellä oli ajanut n 180t km ja toisella sen 160tkm tienoille. Venttiilikopan tiivisteen oli ilmeisesti vaihtanut tai jotain sen suuntasta. Oli silloin jo kelannut mittariin sen lähes 350 tkm
Eli nää ekat alkaa kohta oleen sisäänajettuja ja sit voi sanoo jo jotain kestosta...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Vastaa Viestiin