Ei millään pahalla, mutta awatar-kuvastasi päätellen, sinulla ei ole luontaisa edellytyksiä Roof-kypärän käyttöön. Yhtään kehumatta, olen vielä kaunis poika sinuun verrattunaOiLsLiNgEr kirjoitti:AGV:n Dragon on samantapainen kuin ROOF roadster malliltaan...visiirin kiinni ollessa mahtuu sormi visiirin ja klyyvarin väliin. En tiedä onko pottaa saatavilla suomessa mutta Ruotsista ainakin löytyy.
http://www.cruisercustomizing.com/image ... GN-BLK.jpg
Roof Roadster
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 23:35 04.08.2005.
- Viesti:
Meinasin just laittaa lisä-kommentin: Nythän mä hokasin että mä näytän hyvinpitkälti masan nuoruuden kehävastustajalta...Ei millään pahalla, mutta awatar-kuvastasi päätellen, sinulla ei ole luontaisa edellytyksiä Roof-kypärän käyttöön. Yhtään kehumatta, olen vielä kaunis poika sinuun verrattuna
juuei
Koko viime kesän ajelin Roof'in Boxterilla.
Eipä ole meikäläisellä parempaa kypärää ollut. Toimii avokypäränä, visiirimallina ja integraalina. Valitse paras tilanteeseen sopiva.
Varsinkin leukasuoja alhaalla(integraalina) on mukavan hiljainen.
Yleensä ajelen leukasuoja takana, eikä aiheuta minkäänlaisia pyörteitä päätä heiluttelemaan.
Mun paras kypäräostos tähänmennessä. Tingin hinnan tosi alas koska paikallinen liike piti sen verran erikoismallina, että halusi päästä eroon lähes hinnalla millä hyvällä.
Käyttökokemus.
Ajeltiin kohti Himosta kohti päärallia 12 pyörän porukassa, itse sillä hetkellä kärjessä. Mutkaosuus jossain Keuruun seudulla.
Pitkä mäkinen suora edessä.
Sellainen harmaa vähän epävakainen keli. Tuli muutama pisko naamatauluun ikäänkuin ennustellen sadetta.
Aattelin varmuuden vuoksi laittaan leukasuojan alas. Visiiri tarttui mukaan. Aattelin nostaa visiirin ylös, mutta leukasuoja lähti mukaan nostoliikkeeseen. Vähän löysä ote ja leukasuoja jäi suoraan silmien eteen. Äkkiä oikea känny tangolle, ettei heti mennä metsään.
Leukasuoja jätti sen verran näkörakoa, että näin edessä harmaata ja molemmin puolin vihreätä. Paniikki. mutta ei paniikkireaktiota. Kaasu pois ja katse tiukasti sinne mistä näkyi jotain.
Harmaata, vihreetä, harmaata, harmaata, vihreetä.
Pikkuhiljaa vauhti hiljeni. En painanut jarrrua ollenkaan, vaan annoin rullata kaasu pois kytkin ylhäällä.
Lopulta n. 20-30 sekunnin kuluttua vauhti loppui ja kaaduin kaatumarautojen varaan.
Muista vielä viime hetkellä vihreän lähestyvän.
Äkkiä jaloille ja toteamaan missä ollaan,mikä maa ja minne matkalla?
Onneksi ei tullut ketään vastaa.
Takanatulijat kertoivat seuraavaa:
Yhtäkkiä aloin hoiperrella kaistalta toiselle. Luulivat että olin saanut jonkun kohtauksen. Olin ajanut pitkin kahta kaistaa, onnistuen kuitenkin ihmeellisesti välttämään ojaanajon.
Oppia ikä kaikki. Ei toistu ym.
Eipä ole meikäläisellä parempaa kypärää ollut. Toimii avokypäränä, visiirimallina ja integraalina. Valitse paras tilanteeseen sopiva.
Varsinkin leukasuoja alhaalla(integraalina) on mukavan hiljainen.
Yleensä ajelen leukasuoja takana, eikä aiheuta minkäänlaisia pyörteitä päätä heiluttelemaan.
Mun paras kypäräostos tähänmennessä. Tingin hinnan tosi alas koska paikallinen liike piti sen verran erikoismallina, että halusi päästä eroon lähes hinnalla millä hyvällä.
Käyttökokemus.
Ajeltiin kohti Himosta kohti päärallia 12 pyörän porukassa, itse sillä hetkellä kärjessä. Mutkaosuus jossain Keuruun seudulla.
Pitkä mäkinen suora edessä.
Sellainen harmaa vähän epävakainen keli. Tuli muutama pisko naamatauluun ikäänkuin ennustellen sadetta.
Aattelin varmuuden vuoksi laittaan leukasuojan alas. Visiiri tarttui mukaan. Aattelin nostaa visiirin ylös, mutta leukasuoja lähti mukaan nostoliikkeeseen. Vähän löysä ote ja leukasuoja jäi suoraan silmien eteen. Äkkiä oikea känny tangolle, ettei heti mennä metsään.
Leukasuoja jätti sen verran näkörakoa, että näin edessä harmaata ja molemmin puolin vihreätä. Paniikki. mutta ei paniikkireaktiota. Kaasu pois ja katse tiukasti sinne mistä näkyi jotain.
Harmaata, vihreetä, harmaata, harmaata, vihreetä.
Pikkuhiljaa vauhti hiljeni. En painanut jarrrua ollenkaan, vaan annoin rullata kaasu pois kytkin ylhäällä.
Lopulta n. 20-30 sekunnin kuluttua vauhti loppui ja kaaduin kaatumarautojen varaan.
Muista vielä viime hetkellä vihreän lähestyvän.
Äkkiä jaloille ja toteamaan missä ollaan,mikä maa ja minne matkalla?
Onneksi ei tullut ketään vastaa.
Takanatulijat kertoivat seuraavaa:
Yhtäkkiä aloin hoiperrella kaistalta toiselle. Luulivat että olin saanut jonkun kohtauksen. Olin ajanut pitkin kahta kaistaa, onnistuen kuitenkin ihmeellisesti välttämään ojaanajon.
Oppia ikä kaikki. Ei toistu ym.
Re:
Masa kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta awatar-kuvastasi päätellen, sinulla ei ole luontaisa edellytyksiä Roof-kypärän käyttöön. Yhtään kehumatta, olen vielä kaunis poika sinuun verrattunaOiLsLiNgEr kirjoitti:AGV:n Dragon on samantapainen kuin ROOF roadster malliltaan...visiirin kiinni ollessa mahtuu sormi visiirin ja klyyvarin väliin. En tiedä onko pottaa saatavilla suomessa mutta Ruotsista ainakin löytyy.
http://www.cruisercustomizing.com/image" onclick="window.open(this.href);return false; ... GN-BLK.jpg
Onko kellään kokemusta tuosta AGV.n Dragonista?? Ei ainakaan ole hinnalla pilattu : )
jallu