piirustuksia
-
Vieras
piirustuksia
onko kellään cnc-koneistajalle sportin tai ihan minkä vaan h deen t-kpl piirustuksia aattelin tehä ensin itelle t-palat sportin orkkis putkille.ja sit jos tarvetta löytyy niin niitähän voi halukkaatkin saaha tilattua (teen cam-tekniikalla).onko kellään täällä tietoo kyseisen homman teknisistä vaatimuksista aattelin tehä työkalu alumiinista.niin onhan mulla oma sportti mut ei sitä nyt ehi purkaa mun on pakko ajaa pitkää päivää.
koneistaja 
-
Vieras
Re: piirustuksia
ainiin se sportti on 2001Anonymous kirjoitti:onko kellään cnc-koneistajalle sportin tai ihan minkä vaan h deen t-kpl piirustuksia aattelin tehä ensin itelle t-palat sportin orkkis putkille.ja sit jos tarvetta löytyy niin niitähän voi halukkaatkin saaha tilattua (teen cam-tekniikalla).onko kellään täällä tietoo kyseisen homman teknisistä vaatimuksista aattelin tehä työkalu alumiinista.niin onhan mulla oma sportti mut ei sitä nyt ehi purkaa mun on pakko ajaa pitkää päivää.
koneistaja
- Sporttiboy
- Viesti:
-
FL-48
Mä olen piirtänyt Cadillä kuvat Sportyn säädettävistä T-kappaleista, sekä koneistanut sellaisia.
T-kappaleet ovat alkuperäisiä leveämmät, joten siinä on akselin ja jarrulevyn offset palan kuva ym...
Lähetä s-posti osoitteesi niin laitetaan tulemaan.
Olen kotona su illalla, joten sen jälkeen...
juha.isoketo@auriamail.net
T-kappaleet ovat alkuperäisiä leveämmät, joten siinä on akselin ja jarrulevyn offset palan kuva ym...
Lähetä s-posti osoitteesi niin laitetaan tulemaan.
Olen kotona su illalla, joten sen jälkeen...
juha.isoketo@auriamail.net