Nyt ne tulivat
Nyt ne tulivat
Hei vaan kaikki! Uudet tariffit ovat käytettävissä. Pyydä tarjous! IF vakuutus/Sirpa Lahtinen tai Aulis Piirainen. Sähköpostiosoite: nimi@if.fi.
If:n "vakuutusuudistuksesta" tarinoitiin laajasti hetki sitten:
www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=11567
Montakohan uutta vakuutustopikkia on avattu viimeisen kolmen kuukauden aikana ?
www.hdcf.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=11567
Montakohan uutta vakuutustopikkia on avattu viimeisen kolmen kuukauden aikana ?
soitin tunti sitten if: iin ja kysyin tarjousta vakuutuksista.
soittivat äsken takaisin ja ajattelin, että tämäpä reipasta palvelua.
täti luurin päässä ilmoitti ystävällisesti, ettei hän voi laskea minulle tarjousta, koska en ole heidän asiakkaansa
mitä tämä tarkoittaa??
kuinka he voivat saavansa asiakkaita jos ei voi edes kertoa tarjouksiaan???
esitin asiasta oman mielipiteeni ja täti kertoi laittavansa tämän asian eteenpäin, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan???
perkele kun meinaa keittää
täti luurin päässä ilmoitti ystävällisesti, ettei hän voi laskea minulle tarjousta, koska en ole heidän asiakkaansa
mitä tämä tarkoittaa??
kuinka he voivat saavansa asiakkaita jos ei voi edes kertoa tarjouksiaan???
esitin asiasta oman mielipiteeni ja täti kertoi laittavansa tämän asian eteenpäin, mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan???
perkele kun meinaa keittää
jos elämästäsi tulee kaavio,
vedä yllesi sikanaamio
vedä yllesi sikanaamio
Tämä tarkoittaa, että saamme kohta lukea lehdistä If-yhtiön suunnitelmista irtisanoa n työntekijää...ruupperi kirjoitti:soitin tunti sitten if: iin ja kysyin tarjousta vakuutuksista.
mitä tämä tarkoittaa??
- Sporttiboy
- Viesti:
Ja eihän se oo mikään ongelma vaihtaa yhtiötä kesken kaudenkaan!
Oon jo muutamaan kertaan suositellut, että katsotaan nyt ensin kevääseen. Meillä on Smotossa tekeillä diili Pohjolan kanssa
http://www.smoto.fi/uutiset/smoto-pohjola-yhteistyo.htm
ja se kannattaa ottaa käyttöön vaikka kesken kauden. Nyt on tilaisuus ottaa kantaa mitä siihen oikein halutaan, pistäkää vaikka mulle privana ajatuksia, sillä neuvottelupöydässä on asialliset kaverit jotka haluais kentältä asiallisia ehdotuksia ja toiveita. NYT SITÄ VIELÄ VOI SORVATA MIELEISEKSI, sitten kun sopimus on allekirjoitettu on jo myöhäistä parkua
Oon jo muutamaan kertaan suositellut, että katsotaan nyt ensin kevääseen. Meillä on Smotossa tekeillä diili Pohjolan kanssa
http://www.smoto.fi/uutiset/smoto-pohjola-yhteistyo.htm
ja se kannattaa ottaa käyttöön vaikka kesken kauden. Nyt on tilaisuus ottaa kantaa mitä siihen oikein halutaan, pistäkää vaikka mulle privana ajatuksia, sillä neuvottelupöydässä on asialliset kaverit jotka haluais kentältä asiallisia ehdotuksia ja toiveita. NYT SITÄ VIELÄ VOI SORVATA MIELEISEKSI, sitten kun sopimus on allekirjoitettu on jo myöhäistä parkua
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
diili
Toivottavasti kyseessä on päänavaus eikä valtakunnallisen edunvalvontajärjestön kytkentä yhteen vakuutusyhtiöön.
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: diili
Kaikkien kanssa on kyllä neuvoteltu, mutta toi P avas hanat jatkoneuvotteluillekin.Pertti kirjoitti:Toivottavasti kyseessä on päänavaus eikä valtakunnallisen edunvalvontajärjestön kytkentä yhteen vakuutusyhtiöön.
Edit: Mulla on kyllä vielä Iffissä kun seisoo, katson iiiiiihan rauhassa tilanteen kun kevääseen päästään, ramppi on vielä lumessa!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...