Etelän immeiset, suosittelen ajamaan torniojokilaaksoa, Torniosta Kolariin, nättejä maisemia ja matka melkein sama. Ja viinakauppa joka kylässä.
Immodium, rennie ja kossu. Ostakaa sääskimyrkkyä.
menossa Ylläkselle
"Muutaman" kerran Ylläksellä käyneenä, olen havainnoinut, että TORNION ST1:llä on koko matkan (Pori-Kolari) halvimmat bensat, huom huom...
Kolarissa Wood Jewelillä on kahvi/ruokapaikka päätien vieressä, omistaja erittäin motoristi-myönteinen. Lupasi tehdä heinäkuuksi runsaasti TELESKOOPPIMAKKARATIKKUJA, mainio ja toimiva käyttöesine/matkamuisto. Ja lisävarusteissa löytyy; lusikkahaarukka, kalakoukku, halsteri (mikäs sen parempaa kuin itse notskilla tehty kinkku-juusto-toast...). Suosittelen kokemuksella
Kolarissa Wood Jewelillä on kahvi/ruokapaikka päätien vieressä, omistaja erittäin motoristi-myönteinen. Lupasi tehdä heinäkuuksi runsaasti TELESKOOPPIMAKKARATIKKUJA, mainio ja toimiva käyttöesine/matkamuisto. Ja lisävarusteissa löytyy; lusikkahaarukka, kalakoukku, halsteri (mikäs sen parempaa kuin itse notskilla tehty kinkku-juusto-toast...). Suosittelen kokemuksella
- Sporttiboy
- Viesti:
Lyijyn tilalle
Meinasitkos laittaa sarviuutetta tankkiin jotta voit laittaa pyörän komeesti SEISOMAAN?
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019