Levyjarrulukko

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Vieras

Levyjarrulukko

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Löytyykö pääkaupunki seudulta niitä pieniä taskuun mahtuvia lukkoja 8mm tapilla,kaikissa mitä tähän mennessä on tullut vastaan on 10mm tappi???
vieras

Viesti Kirjoittaja vieras »

et kerro millä pyörällä ajat, mutta minulla on Fatboyssa Abloyn lukko. Sopii hienosti kiekon reikiin.
Vieras

Sportti,abloy siinäkin on nyt,mutta haeskelen vähän parempaa lukkoa,vaikka pyörä ei häävi olekaan,jarrulevyssä reiät 8mm ,eli tarkoitan mallia mikä tulee tiiviisti levyyn kiinni ja mahtuu näppärästi taskuun,hidastaa hieman lukon katkaisua mikäli joku on asiasta innostunut
abLoy

Viesti Kirjoittaja abLoy »

Kuka ny sportsterin pöllis... :?:
Sakke
Viesti:

Jarrulevylukko

Viesti Kirjoittaja Sakke »

Kattelin ite tossa viikko sitten Kouvolassa MP-Huolto Mäkelän Pepellä sillä silmällä yhtä lukkomallia jota oli hyllyssä 10 ja 8 millin tapilla. Vaikutti asialliselta laitteelta koska yhtenä ominaisuutena oli äänihälytys.
Ääni kytkeytyy ko. mallissa päälle lukon asennon muuttuessa tarpeeksi = stongan kääntäminen sivusta suoraan esim. liikkeelle lähdössä.
Sillähän toisaalta lisää pyörän turvaa jos olosuhteet on sellaset että joku saattaa olla hälyttimen huutamista kuulemassa ja toisaalta se vähentää mahdollisuutta yrittää ite pyörällä liikkeelle lukko levyyn kytkettynä.
En muista nimee eli merkkii mutta hinta oli noin 70 euroo. Itse en vielä tehny ostopäätöstä mut varmaan ens tilipäivän jälkeen...

Sakke
ZIMMY

Re: Jarrulevylukko

Viesti Kirjoittaja ZIMMY »

Sakke kirjoitti: Sillähän toisaalta lisää pyörän turvaa jos olosuhteet on sellaset että joku saattaa olla hälyttimen huutamista kuulemassa ja toisaalta se vähentää mahdollisuutta yrittää ite pyörällä liikkeelle lukko levyyn kytkettynä.
En muista nimee eli merkkii mutta hinta oli noin 70 euroo.
Sakke
Jep, eihän mikään lukko estä viemistä mutta hidastaa ainakin vähän ja satunnaiset tunarit tuollainen vinkuva lukko karkoittaa tehokkaasti. Oma "hyvä" muisti huomioon ottaen tuollainen vinkuva lukko on ehdoton :D Itsellä XENA XM-9 joka maksoi muistaakseni 59e niitä saa kait kaikista mopotarvikekaupoista...
Sporttiboy
Viesti:

Sporttiin levyjarrulukko

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Mulla oli kans onkelma -91 Sportin kanssa kun ei mennyt lukko levystä läpi kun opi hippa liian pienet reiät normaalille Biltemalukolle. Sit mä oon sen uskollisesti pultannu kiinni takajarrulevyyn kun siellä on ne reiät isommat, about 15 - 25 mm...
DynaGlide
Viesti:

Viesti Kirjoittaja DynaGlide »

abLoy kirjoitti:Kuka ny sportsterin pöllis... :?:
HÖ hölömö! varmaan joku rosmo tietysti!!!
Ilkimys

lukkoja

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

On ainakín takavuosina ollu All Rights:ssa ja Hoghausissa. Hälyttimellä ja ilman.
Vieras

Eilen putkahti luukusta Oulusta Euro Motor centerin hinnasto (japsikamaa kylläkin) mutta näky olevan 5 mm tapilla hälytin/levyjarrulukko.
Vieras

Vastaa Viestiin