Ekat ajelut.
ekana 4.4. ja tänään hiukan lisää...
Kilometrejä takana n. 100.
Kaikki kehä III sisäpuolella...
KYLLÄ SE KESÄ SIELTÄ TULEE...
Kaikki kehä III sisäpuolella...
KYLLÄ SE KESÄ SIELTÄ TULEE...
No, kun pää ei kiellä ja uusi mopo polttelee, niin kyllä se teettääpete72 kirjoitti:Kova ukko.<<Hapa>> kirjoitti:Oli kyllä aika elämysmatka Ei meinannu edes saada pykälää silmään, kun oli, kuin michelinukko. Mutta reissu meni hienosti, mitä nyt sormet rupes loppumatkasta jäätymään..pete72 kirjoitti: Tämä kyllä kiinnostaa, eli miten reissu 4.4. T:ku-H:ki meni, tuliko vilu ?
-Kotona ja matkoilla-
dodii,tulipa minunki vuoroni eilen kokeilla katuja. Olihan se hienoo,vaik pyörä sammu pari kertaa valoissa,mitään ilmoittamatta. ja kyl se paukku ja rätisi,mut hienoa oli eihän sitä voi suuttua 40-luvun vehkeelle!
toivotaan et tuo valkosen tuo taivaalta loppuu hyvin pian tai pitää ruveta keksiin jotain
toivotaan et tuo valkosen tuo taivaalta loppuu hyvin pian tai pitää ruveta keksiin jotain
pääsin myös testaamaan pannuani tänään... en oo prätkällä ajanu sitten neljään vuoteen.. se oli samalla mun eka ajo HD:lla (ja ylipäätään yli piikkisellä) onhan tossa pieni ero kyykkypiikin ja tonniviissatasen pannun välillä (ehdottomasti pannun eduksi!!). tosin matka oli vain n. 100 metriä. ajoin 50 metriä ja pannu sammu. sitten viiden minsan päästä sain sen taas tulille ja ajoin takas.. no nyt vielä takavalo ja kilpiteline niin pääsee leimalle!! KIVAA OLI vaikka kiva olis saanu kestää kyllä pidempään.
-PANHEADS MC-
hahaa, tänään kiersin kaikki lähikylät ja kaupungit. Parin tunnin lenkki lähes kuivilla teillä. Moottoritietäkin piti käydä päästämässä liittymästä seuraavaan. Satasen jälkeen alkoi nenä olla niin huurussa, ettei ollut enää ihan niin kivaa. Kivaa kuitenkin..
Voidaan siis sanoa, että remontti oli onnistunut. Tuli samalla todistettua, että toistaitoinen poropeukalokin voi purkaa sporttipyörän atomeiksi ja saada sen vielä kasaan ja kulkemaan. (Hyvillä apujoukoilla ainakin)
Ja tuli samalla kokeiltua ajo-ominaisuuksia tuolle ultramatalalle keulalle. Joustovaraa jäi sorvin jälkeen ruhtinaalliset pari tuumaa, mutta progressiivisen jousituksen ja jäykkien öljyjen kanssa paketti toimii huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen. Ainakin 120 km/h asti. Ja sen kovempaahan Suomessa ei saa ajaa..
Kyllä nyt olut maistuu..
p.s. Koskas Bembölen kahvittelut alkaa? Keskiviikkona?
Voidaan siis sanoa, että remontti oli onnistunut. Tuli samalla todistettua, että toistaitoinen poropeukalokin voi purkaa sporttipyörän atomeiksi ja saada sen vielä kasaan ja kulkemaan. (Hyvillä apujoukoilla ainakin)
Ja tuli samalla kokeiltua ajo-ominaisuuksia tuolle ultramatalalle keulalle. Joustovaraa jäi sorvin jälkeen ruhtinaalliset pari tuumaa, mutta progressiivisen jousituksen ja jäykkien öljyjen kanssa paketti toimii huomattavasti paremmin kuin alkuperäinen. Ainakin 120 km/h asti. Ja sen kovempaahan Suomessa ei saa ajaa..
Kyllä nyt olut maistuu..
p.s. Koskas Bembölen kahvittelut alkaa? Keskiviikkona?
eka ajelu
Juu,tuli sit käytyy kokeilemassa elämäni ensimmäistä omaa harrikkaa,on se kyllä hienoo Mut vielä on pirun kylmä
Kesää odotellessa ja odottavan aika on pitkä
Kesää odotellessa ja odottavan aika on pitkä
Kahvanlämmittimet juu, sinä sen sanoit! Vaikka sohvassa on jo viimasuojat niin ne lämmittimet myös parantaa turvallisuutta kun voi ajaa ohuemmilla hanskoilla jolloin kytkin ja etujarru tunto on paljon parempi kun jos joutuu ajamaan paksuilla hanskoilla (=kun söis karkkia paperit päällä......tai jotain).
-Mikael
-Mikael