Moi kaikille
on mieles lähtee Leluralliin ensimmäistä kertaa, ja nyt kysynkin et mikä systeemi LELU rallis on ?????? onkohan pääkaupunkiseudulta lähdössä pyöräletkaa Leluralliin ????
HDCF järjestää vuosittain ns. lelurallin jossa parhaimmillaan sadat motoristit vievät mukanaan lahjoiksi leluja, pelaavat jalkapalloa jossa lasten joukkue ihmeellisesti voittaa joka vuosi ja ajeluttavat lapsia harrikoilla pitkin lähiympäristön teitä. Lelurallin kohde vaihtelee vuosittain valtakunnan eri lastenkotien ja -sairaaloiden välillä.
Yleensä treffi paikalle (hennala) saavutaan omaan tahtiin, mutta aina kysellessä löytää ajoseuraa sinnekkin päin , myyrmäestä ainakin pari
tyyppii n. klo 9,30 ja seuraan sopii aina. itsekkin olen kuulolla porukoihin. tervis esa
Kauas on pitkä matka ja raskas on painava kantaa . Kai luulisin ?
customesa kirjoitti:Yleensä treffi paikalle (hennala) saavutaan omaan tahtiin, mutta aina kysellessä löytää ajoseuraa sinnekkin päin , myyrmäestä ainakin pari
tyyppii n. klo 9,30 ja seuraan sopii aina. itsekkin olen kuulolla porukoihin. tervis esa
No nii Esa ... nythän on nii et minä Micke asun Myyryorkissa (mäessä), eli sit vois lähtee yhtämatkaa? klo aika ja paikka mist lähtö. mul on kulkupelinä oranssi Sportster. se ois tosi hieno homma ku ei tarvis ajella yxin
Voisko aatella, että sopis jonkun sopivan paikan tuossa reitin alkupäässä johon kiinnostuneet voisi valua aamun kahussa ja sitten ajettaisiin vapaassa muodostelmassa kohti Lahtea. Notta moni voi kaivata ajoseuraa ?