harmittaa kun meilläkin molemmilla on omat pyörät mutta ei kuitenkaan paljoa yhtäaikaa niitä päästä käytteleen... voisi melkein jo toisen myydä, mutta mies ei suostu omastaan luopuun ja minä en omastani
Tulipa mieleeni
-
Rockinwildcat
- Viesti:
Tulipa mieleeni
että kun on ripsiralli olemassa meille naisille ja kaikki muut rallit yhteisenä, olisiko mitään ideaa alkaa järjestelemään jotakin viikonloppu rallia esim. pariskunnille? olisi mielestäni kovin kiva idea, koska harvoin ehditään mekään ukon kanssa samaan aikaan ajeleen kun on tuo pieni lapsi tuossa ja yleisestikin yhteinen aika tarkoittaa sitä että minä lapsen kanssa ja mies rakentelemassa tallissa... eli olisi kiva tälläinen idea mielestäni. siinä pääsisi yhdessä ajelemaan ja saisi viettää aikaa yhdessä muiden ystävien ja tulevien ystävien kanssa... jos tästä olisi muutkin innostuneita, niin minä ainakin mielelläni olisin asiaa ajamassa eteenpäin.
harmittaa kun meilläkin molemmilla on omat pyörät mutta ei kuitenkaan paljoa yhtäaikaa niitä päästä käytteleen... voisi melkein jo toisen myydä, mutta mies ei suostu omastaan luopuun ja minä en omastani
Heipparallaa!
Meillä ON Perheralli, tänä kesänä 29.-30.7 Keuruulla jonne on tervetullut koko perhe vauvasta vaarii. Hauskoja leikkejä ja kilpailuita. Ei muuako varaamaan se viikonloppu vapaaksi töistä tms.
Koettakaahan järjestää yhteinen vapaa, sillä kesällä on lähes joka vkl jonkinnäköinen tapahtuma jos haluatte kaksin liikkeelle.
Meillä ON Perheralli, tänä kesänä 29.-30.7 Keuruulla jonne on tervetullut koko perhe vauvasta vaarii. Hauskoja leikkejä ja kilpailuita. Ei muuako varaamaan se viikonloppu vapaaksi töistä tms.
Koettakaahan järjestää yhteinen vapaa, sillä kesällä on lähes joka vkl jonkinnäköinen tapahtuma jos haluatte kaksin liikkeelle.
-Päkä-