Vaan tulipahan tässä eilen mieleen että Teräsbetoni ois oiva edustaja ens vuoden viisuihin. Huom. Olen täysin tosissani! Aivan loistavaa musiikkia. Perjantaina TB:n keikalle nosturiin.MikaelT kirjoitti:Teräsbetoni on huvittavampi vaikka ilmeisesti vähän samalla kaavalla lähdetty liikkelle
HARD ROCK HALLELUJAH!
- Raimo-Raato
- Viesti:
a.k.a. Rambe
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
Kalusto: Panhead -52 ja Ironhead -73 Blower
-
HEVILLÄ EI HÄVIÄ!!!!!
Täällä epsanjan päässä on tullu aika kirjavaa kommenttia asiasta..esim:yks enkku totesi haltioissaan et:the fuck`n finnish slipknot won!!
otin asian kohteliaisuutena.....kaikki paikalliset ja ulkomaalaiset lehdet on kaivaneet kaiken näköistä faktaa suomesta mitä edes mä en oo tienny..et on saanu selitellä aika outojakin asioita ettei ny ihan mitä vaan luulla..
Täällä epsanjan päässä on tullu aika kirjavaa kommenttia asiasta..esim:yks enkku totesi haltioissaan et:the fuck`n finnish slipknot won!!
otin asian kohteliaisuutena.....kaikki paikalliset ja ulkomaalaiset lehdet on kaivaneet kaiken näköistä faktaa suomesta mitä edes mä en oo tienny..et on saanu selitellä aika outojakin asioita ettei ny ihan mitä vaan luulla..
Pisteet myös täältä.ironmotörhead kirjoitti:Nytkin manner-euroihminen saa ihan väärän kuvan suomalaisista Lordin perusteella.
Suosittelen ja ehdotan ensi vuoden esiintyjiksi Eläkeläisiä.
Hevikiljunnan armoitettu Isä, "Bruce-the-lentäjä", osviitti Elkkarit linjalle "Ranttaliksi Aimo pisti"!
Jumpe
Ps. just tänään kuulin kaverista, joka ollut Brucen lennolla. Tulipa mieleen tyyli: "lento numero 666 Jostain Sinne, lähtee Laiturilta"...
tatuointia
Ja lupaskos joku suomalainen juontaja ottaa LORDI TATUOINNIN takapuoleensa jos Suomi voittaa.tipi kirjoitti:Huippu juttu ,Lordi kerto haastattelussa että ainoa ehkä negatiivinen juttu on että niin moni joutuu nyt muutamaan Ruotsiin kun ne oli niinluvannu jos Lordi voittaa Lupas lähteä mukaan PAKKAAMAAN
Toteutuukohan vai oliko vain "tuulihuuliaheiluttaa"???
Seuraava Walkka Swap
Pääsiäisenä 2019
Pääsiäisenä 2019
- Sporttiboy
- Viesti:
Re: tatuointia
Ei oo kusetusta, olin vaimoo vastassa kentällä kun juontajat tuli eilen takas ja kyseinen juontaja joka on pojan koulukaveri kiroili sitä, että nyt joutuu suunnitteleen millaisen ottaa ja kumpaan kannikkaan... Poika on hoitanut sen aikaisemmatkin leimat...smuige kirjoitti:Ja lupaskos joku suomalainen juontaja ottaa LORDI TATUOINNIN takapuoleensa jos Suomi voittaa.
Toteutuukohan vai oliko vain "tuulihuuliaheiluttaa"???
Eli suomalaisen miehen sana pitää!
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- Screaming Beagle
- Viesti:
Jaahas,
Käytiin sitten parin tutun kanssa torilla ja siitä nousi hirvee meteli, kopterit kiersi aluetta, ja presidenttikin piti kutsua paikalle.
Rutakkoralliin pitäisi myös joustaa, ja sieltä tietysti Sauna Open Airiin, missä kuulee Euroviisuja.
Juri
Käytiin sitten parin tutun kanssa torilla ja siitä nousi hirvee meteli, kopterit kiersi aluetta, ja presidenttikin piti kutsua paikalle.
Rutakkoralliin pitäisi myös joustaa, ja sieltä tietysti Sauna Open Airiin, missä kuulee Euroviisuja.
Juri
Well, I'm tellin' you son,
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
that it ain't no fun,
staring straight down a .44...
täh ?mäkun luulin et ainoastaan Putaansuu on sieltä...Herkko kirjoitti:Ja Rovaniemi on nykyään virallinen
Lordilandia!
Niin,kaikkikait ties että Lordilaiset
ovat Rovaniemeltä
mut hei,onpas pumpussa myös ehkä tuleva harrikan-mies.nimittäin ainakin iltalehden sivulla rumpali Kita ilmoittaa haaveilevansa H-D:n omistajuudesta.taitaa olla aika lähellä tuo,ja sikälimikäli lehtiin on uskominen...mut täytyy sanoa:toiset haaveilee,toiset omistaa.
nim:toiset tekee mitä uskaltaa,mä teen mikä toisia saattaa vituttaa..
ens jouluna tahtoo uudistetun joulupukin.tarkoittaako tämä nyt sitä että korvatunturi on konkassa??
Ainakin jossain vaiheessa on asunut Porvoossa (käytännössä koko nuoruutensa). Tosin olen antanut itseni ymmärtää semmoistakin, että olisi jo useamman vuoden asunut Helsingissä.Lawless kirjoitti:Muistan lukeneeni että Ms. Awa Kosketinsoittaja olisi PorvoostaHerkko kirjoitti:Ja Rovaniemi on nykyään virallinen
Lordilandia!
Niin,kaikkikait ties että Lordilaiset
ovat Rovaniemeltä