helsinki bike show "sisäänpääsymaksu"
Minäkin yritin löytää käsiini lapun saaneita poloisia. Yksi takuuvarmasti aiheeton sakko tuolla annettiin, koetetaan vähän jeesata kaveria sen kumoamisessa...
Sen sijaan muut sakot, mitä kuulin, tulivat kyllä lainmukaisin perustein. Ihan toinen juttu on tosin, että laki on välillä pikkuisen perseestä.
Sen sijaan muut sakot, mitä kuulin, tulivat kyllä lainmukaisin perustein. Ihan toinen juttu on tosin, että laki on välillä pikkuisen perseestä.
Juuri tulleen vahvistetun tiedon mukaan 'liian lyhyestä äänenvaimentimesta' annettu sakko on revitty polliisilta tulleen puhelinsoiton myötä pahoittelujen kera. Tämä on tarpeen tuoda kuulijakunnalle tiedoksi, vaikka tieto tuleekin välikäsien kautta. Jos asianosainen on linjoilla, hän voi kertoa asian omin sanoin, mikäli kokee sen tarpeelliseksi.
Näyttää jupina kiirineen jo tänne,joten kerron asian miten se meni.Juupe tossa kertoikin miten juttu päättyi.Pyörää näyttelyyn oli viemässä kaverini,itse en päässyt työesteiden takia.Pyörä Buell X-1 Vance&Hinesin vaimentimella.
Sakon peruste LIIAN LYHYT pakoputki ja vaarallisia niittejä katteessa ja rekisterikilvessä.Liha kuulema tarttuu niihin kiinni
Kaveri otti sakon vastaan (toki soitti heti minulle,arvatkaa naurattiko) Illalla poliisisetä sitten soitti ja pahoitellen pyysi tapahtunutta anteeksi.Lienee perehtynyt tarkemmin buellin sielunelämään
Asia toimitettu eteenpäin
Sakon peruste LIIAN LYHYT pakoputki ja vaarallisia niittejä katteessa ja rekisterikilvessä.Liha kuulema tarttuu niihin kiinni
Kaveri otti sakon vastaan (toki soitti heti minulle,arvatkaa naurattiko) Illalla poliisisetä sitten soitti ja pahoitellen pyysi tapahtunutta anteeksi.Lienee perehtynyt tarkemmin buellin sielunelämään
Asia toimitettu eteenpäin
Niin tai sitten lakikirjaan, sieltä ei nimittäin hakemallakaan löydä mitään voimassaolevia vähimmäismittoja pakoputkistolle...ilperi kirjoitti:...Lienee perehtynyt tarkemmin buellin sielunelämään ...
Olisi myös mielenkiintoista kuulla alkuperäinen "terävän ulokkeen" määritelmä, siis se minkä takia se on lakikirjaan kirjattu. Ne sun Bulun kymmenmilliset niitit kun eivät mielestäni aiheuta sen enempää vaaraa muille tielläliikkujille kuin Lexan ja Masan nahkatakit ...
- Sporttiboy
- Viesti:
Puhumattakaan suurimman osan paikalla olleiden ulkoisesta habituksesta, Lexa ja Masa painii jo ihan eri sarjassahemuli kirjoitti:Ne sun Bulun kymmenmilliset niitit kun eivät mielestäni aiheuta sen enempää vaaraa muille tielläliikkujille kuin Lexan ja Masan nahkatakit ...
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Asiaa. Mä kun luulin (vuonna 1984) vanhaa itseharsimaani autoa Tampereella katsastaessani, että lattiapaikkojen (keskellä auton alla) terävistä reunoista korjausmääräyksen antaminen oli simputusta...hemuli kirjoitti:Niin tai sitten lakikirjaan, sieltä ei nimittäin hakemallakaan löydä mitään voimassaolevia vähimmäismittoja pakoputkistolle...ilperi kirjoitti:...Lienee perehtynyt tarkemmin buellin sielunelämään ...
Olisi myös mielenkiintoista kuulla alkuperäinen "terävän ulokkeen" määritelmä, siis se minkä takia se on lakikirjaan kirjattu. Ne sun Bulun kymmenmilliset niitit kun eivät mielestäni aiheuta sen enempää vaaraa muille tielläliikkujille kuin Lexan ja Masan nahkatakit ...
Eiran kulmilta tulin minäkin ja poliisit siellä. Minulla ei ollut ajokorttia eikä rekisteriotetta. No puhallettiin ja soitettiin öö johki jossa tarkistivat että ilmeisesti minä ja pyörä ollaan ne joksi väitin. Höh kun ei ollu mukana kun kuvaton sairasvakuutus kortti ja visa
Ketoivat kyllä että joku motoristi jäi alkoholista kiinni kun puhalsi yli 1.
Noh minulle toivotettiin vain hyvää matkaa. Että ystävällisiä olivat
Viime kesänä olin tulossa All righ:n pihalta ja kauhea liikenne. Pärrä poliisi sulki tien ja viittasi minulle jotta voin mennä! Wau, oli vielä hyvän näköinen poliisi!
Ketoivat kyllä että joku motoristi jäi alkoholista kiinni kun puhalsi yli 1.
Noh minulle toivotettiin vain hyvää matkaa. Että ystävällisiä olivat
Viime kesänä olin tulossa All righ:n pihalta ja kauhea liikenne. Pärrä poliisi sulki tien ja viittasi minulle jotta voin mennä! Wau, oli vielä hyvän näköinen poliisi!
On se sit nii inanaa!
-
Re: helsinki bike show "sisäänpääsymaksu"
Varmaan joku H**O!Palatable kirjoitti: Wau, oli vielä hyvän näköinen poliisi!
-
No onneksi ei sentään kypärä unohtunut "sen toisen käsilaukun taskuun" .Minulla ei ollut ajokorttia eikä rekisteriotetta.
- Choppers_forever
Naisilla on kaikki aina helpompaa....
Mulle ei tosin ole kuin kerran oltu tosi perseestä liikkuvan poliisin toimesta. Se oli se toinen "perseenreikä" täällä kehä 3:n sisällä, ei siis mr Kakkanen.
Silloin täysin aiheetta jouduin tienvarsikatsastukseen oikein poliisisaattueessa. Meinas lomat mennä vituilleen. Mutta kun ainoa joka osaa choppereita katsastaa, oli lomalla, niin sain ajoluvan siihen asti kunnes ukkeli tulee takaisin.
anyway, juttelin HBS:n järjestävän tahon kanssa eilen ja Jukka kertoi, ettei mitään muuta pahaa makua jäänyt koko tapahtumasta. Ainoa paskanmaku tuli virkavallan epäasiallisesta käytöksestä, oikeammin sen yhden. Yksi mätä paska saa koko puuron maistumaan mädältä. Eikö ne kaksi kusipäätä jää koskaan eläkkeelle????
CF
Mulle ei tosin ole kuin kerran oltu tosi perseestä liikkuvan poliisin toimesta. Se oli se toinen "perseenreikä" täällä kehä 3:n sisällä, ei siis mr Kakkanen.
Silloin täysin aiheetta jouduin tienvarsikatsastukseen oikein poliisisaattueessa. Meinas lomat mennä vituilleen. Mutta kun ainoa joka osaa choppereita katsastaa, oli lomalla, niin sain ajoluvan siihen asti kunnes ukkeli tulee takaisin.
anyway, juttelin HBS:n järjestävän tahon kanssa eilen ja Jukka kertoi, ettei mitään muuta pahaa makua jäänyt koko tapahtumasta. Ainoa paskanmaku tuli virkavallan epäasiallisesta käytöksestä, oikeammin sen yhden. Yksi mätä paska saa koko puuron maistumaan mädältä. Eikö ne kaksi kusipäätä jää koskaan eläkkeelle????
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Mr Kakkanen oli aikoinaan sakottanut erästä jäsentämme, joka oli saanut vapautuksen kypärän käytöstä terveydellisistä syistä. Ei ollut tien päällä esitetty lääkärintodistuskaan auttanut eikä vetoaminen lakiin, joka antaa mahdollisuuden vapautukseen. Kaveri pyysi kyseistä sinivuokkoa kirjaamaan sakkolappuun, että oli antanut sakon tästä lainkohdasta välittämättä. Näin tapahtuikin.
Asia meni aikanaan jatkokäsittelyyn, jossa tuomari totesi kuultavana olleelle Kakkaselle, ettei ole tämän tehtävä päättää, mitä lakeja poliisin pitää huomioida ja mitä ei. Tiettävästi Kakkanen teki tämän jälkeen seuraavat puoli vuotta sisähommia silloisen Pengerkadun poliisiaseman kellarissa.
Joskus oikeuskin tapahtuu...
Elokuvien lopputekstien tapaan tähänkin loppuun maininta, että em. tarina ja siinä esiintyneet henkilöt ovat täysin fiktiivisiä...
Asia meni aikanaan jatkokäsittelyyn, jossa tuomari totesi kuultavana olleelle Kakkaselle, ettei ole tämän tehtävä päättää, mitä lakeja poliisin pitää huomioida ja mitä ei. Tiettävästi Kakkanen teki tämän jälkeen seuraavat puoli vuotta sisähommia silloisen Pengerkadun poliisiaseman kellarissa.
Joskus oikeuskin tapahtuu...
Elokuvien lopputekstien tapaan tähänkin loppuun maininta, että em. tarina ja siinä esiintyneet henkilöt ovat täysin fiktiivisiä...
Mikä terveydellinen syy on oltava, että voi saada vapautuksen kypärän käytöstä? Mulla saattaa olla orastava sellainen..Pekka kirjoitti:vapautuksen kypärän käytöstä terveydellisistä syistä. Ei ollut tien päällä esitetty lääkärintodistuskaan auttanut eikä vetoaminen lakiin, joka antaa mahdollisuuden vapautukseen.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.